Vtipné příhody s policajty - Nově hlasování o nejlepší story
zazitku s ruznymi typy prislusniku PCR mam za svuj ridicsky zivot (15 let) vice nez dost a bylo by dlouho co vypravet, ale jeden pribeh (kde jsem delal machra a byl za osla) mam rad:
je jeste z doby kdy moje sestra mela starou Skodu 105S (ano to je ta v plny palbe kdy uvnitr na miste madel dveri jsou pouze stocene popruhy chycene do tapecu vrutem, stahovanim oken pouze vpredu a pevne nesamonavijeci pasy) po rodicich a jak to tak u tohoto modelu byva obcas se nekde bez priciny sama zastavila. Jednoho dne v sobotu dopoledne mi sestra vola, ze Skudka opet zustala stat (u VS koleji v Plzni) a jestli bych ji to nezprovoznil, klice jsou pry za prednim kolem... Rikam jasne, beru do ruky 2x sroubovak, kleste, palec a volam kamosa at mne tam hodi. Skudku jsem behem 10ti minut zprovoznil a vydal se smerem k bydlisti sestricky. Sobota dopoledne, provoz na hlavnich tazich temer zadny a ja si to hasim mestem kdyz mne v rozletu zastavi semafory v centru. Jsou tam celkem 4 jizdni pruhy (2x rovne a 2x doprava), ja si sporadane stoupnu do pomaleho pruhu smerem primo. Skudka vrci, clovek slysi pouze lomoz vybehaneho 4 valce pochazejiciho z 50tych let a pozoruje okoli. Najednou vidim jak se v dali priblizuje Felina se zelenym pruhem a zaroven si uvedomuji, ze nemam pas..., rikam si prehodim si ho pres rameno aby kluci s plackama videli, ze mam "zapnuto" - pohoda. Prehodim pas pres rameno a dal se venuji lomozici Skudce. Felina dorazila zleva vedle mne a prislusnici si mne zapocali se zajmem prohlizet (Skudka nebyla zrovna ze showroomu a modra "matovka" ji take lesku moc nepridavala). Opetoval jsem pohled a v tu chvili mi prislusnik posunkem naznacuje abych stahnul okno. Se specifickym skripotem znaveneho mechanismu stahovani oken tak cinim a pripravuji si nejakou vymluvu ke stavu vozu...
Bodry prislusnik zacal rovnou tykanim:
"...hele mladej zapni si pas..."
sebevedome opacim, ze ho mam zapnuty a ukazuji na prehozeny viditelny kus bezpecnostniho pasu.
natoz se prislusnik rozesmal a odvetil:
"...to jo, ale zapinaci preska ti kouka ze dveri..."
rozesmal jsem se taky, zapnul pas tak jak se ma a se vzajemnym pozdravenim jsem vyrazili vstric dalsim semaforum.
Byli to proste pohodari.
je jeste z doby kdy moje sestra mela starou Skodu 105S (ano to je ta v plny palbe kdy uvnitr na miste madel dveri jsou pouze stocene popruhy chycene do tapecu vrutem, stahovanim oken pouze vpredu a pevne nesamonavijeci pasy) po rodicich a jak to tak u tohoto modelu byva obcas se nekde bez priciny sama zastavila. Jednoho dne v sobotu dopoledne mi sestra vola, ze Skudka opet zustala stat (u VS koleji v Plzni) a jestli bych ji to nezprovoznil, klice jsou pry za prednim kolem... Rikam jasne, beru do ruky 2x sroubovak, kleste, palec a volam kamosa at mne tam hodi. Skudku jsem behem 10ti minut zprovoznil a vydal se smerem k bydlisti sestricky. Sobota dopoledne, provoz na hlavnich tazich temer zadny a ja si to hasim mestem kdyz mne v rozletu zastavi semafory v centru. Jsou tam celkem 4 jizdni pruhy (2x rovne a 2x doprava), ja si sporadane stoupnu do pomaleho pruhu smerem primo. Skudka vrci, clovek slysi pouze lomoz vybehaneho 4 valce pochazejiciho z 50tych let a pozoruje okoli. Najednou vidim jak se v dali priblizuje Felina se zelenym pruhem a zaroven si uvedomuji, ze nemam pas..., rikam si prehodim si ho pres rameno aby kluci s plackama videli, ze mam "zapnuto" - pohoda. Prehodim pas pres rameno a dal se venuji lomozici Skudce. Felina dorazila zleva vedle mne a prislusnici si mne zapocali se zajmem prohlizet (Skudka nebyla zrovna ze showroomu a modra "matovka" ji take lesku moc nepridavala). Opetoval jsem pohled a v tu chvili mi prislusnik posunkem naznacuje abych stahnul okno. Se specifickym skripotem znaveneho mechanismu stahovani oken tak cinim a pripravuji si nejakou vymluvu ke stavu vozu...
Bodry prislusnik zacal rovnou tykanim:
"...hele mladej zapni si pas..."
sebevedome opacim, ze ho mam zapnuty a ukazuji na prehozeny viditelny kus bezpecnostniho pasu.
natoz se prislusnik rozesmal a odvetil:
"...to jo, ale zapinaci preska ti kouka ze dveri..."
rozesmal jsem se taky, zapnul pas tak jak se ma a se vzajemnym pozdravenim jsem vyrazili vstric dalsim semaforum.
Byli to proste pohodari.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Kubajz von Odry píše:no pekne Vasa to je jak z filmu![]()
![]()
![]()
![]()
btw Jakub318i, vidim ze softaci sou vsudeco to mas za znacku toho glocka? - ja si ted o vikendu paradne zablbnul s plynem od marui.. - jeli sme CQB a muzu rict ze mne to bavilo 100x vic nez s kdejakou elektrikou
ahoj, asi tě zklamu,
já nejsem sofťák akorát jsem si koupil toho Glocka - manuál od Tokyo Marui. V podstatě jen tak pro radost a taky abych si splnil takový ten klukovský sen:D střílí to teda daleko líp než klasické kuličkovky...
Ale je pravda, že po airsoftu pošilhávám. Myslím, že to musí být úžasný sport. Až dodělám auto a nebudu do něj muset cpát prachy. (hahaha - jestli někdy) tak se o airsoft zase začnu zajímat. ty hraješ?
Jinak všechny story super!
určitě máš ještě další co Vaso...

- Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
copak máš za plynovku? a s blowbackem nebo bez?Kubajz von Odry píše:no pekne Vasa to je jak z filmu![]()
![]()
![]()
![]()
btw Jakub318i, vidim ze softaci sou vsudeco to mas za znacku toho glocka? - ja si ted o vikendu paradne zablbnul s plynem od marui.. - jeli sme CQB a muzu rict ze mne to bavilo 100x vic nez s kdejakou elektrikou
niekedy porevolucii mozno 90-91..idem si pohodovo s mamou na skodovke cez dedinku a stopari...chlapik s babou, a reku zoberiem...presli sme cez kopcek, dalsiu dedinu a na vyjazde z nej som dole kopcom zacal predbiehat nejaky escort, v tej dobe namakana kara z dovozu
, manik samozrejme nemohol zniest ze ho chce dat dole sade, tak pridaval...zozadu len zaznelo ze za to by som bral vodicaky...ja som suhlasil a nakoniec som sa aj tak musel zaradit za ten escort...samozrejme ze dole uz cakali PZ s tym ze escort 132 a sade 130...moj mily stopar len zahlasil ze ostan v aute ja to vybavim...som kukal ako puk ked vybral sluzobak a vsetko poriesil k mojej spokojnosti 


e34-tds-t67740,start,15.html
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td
Pridam jeste jednu (take s pasem):
mym druhym vozidlem byl Opel Kadett 1.3S "D" - takovy ten hranatejsi pred "vajickem". Samozrejme vuz odpovidal svym stavem stari a hlavne znacce. Navic mel jasne svitivou oranzovou barvu a tim se staval jeste "viditelnejsim". Abych to shrnul - bylo v nem vsechno spatne, ale tim ze veskera hmota vozu byla stejne stara a vybehana tak si to jako celek nejak mezi sebou rozumelo a fungovalo. Jednu letni sobotu tesne pred obedem jedu z Plzne smerem na Horni Brizu (zadem) a tesne za Plzni je dlouha rovina do kopce kaskadoveho typu (to je takova ta zlomyslnost na ktere se opacnym smerem v dostatecne rychlosti da zkouset pokus o let). Na konci tohoto useku je postranach (silnice pokracuje dal) celkem velka odstavna plocha a to umoznuje poradani ruznych cyklistickych zapoleni kde se otaci. Sobota jako stvorena pro cyklisticky nesmysl zaroven vyzadovala asistenci PCR v tomto useku ktery se na nezbytne nutnou dobu uzaviral pro provoz vozidel. A tesne predtim nez se prislusnici jali usek uzavrit jsem se ja se svym Kadettem sunul "kaskadou" nahoru.
Povazte sami - oranzovy Kadett s modrym oblakem koure za sebou (jel jsem preci jen do kopce) nalozeny vsim moznym a hlavne dvema psi na predni sedacce. Obe okna stazeny, vedro jak prase, psi slintali a ja v ruce nanuka ktery lehce "ukapaval"... Tento setting jaksi neumoznoval relevantni pouziti bezpecnostniho pasu a ten (zde jiz samonavijeci) klidne odpocival na "B" sloupku. On ten pas mel svou dusi (ostatne jako cely Kadett) a obcas se proste rozhodl nepriblizit se k zamku u stredniho tunelu - vetsinou se zasekl tak 10cm od zamku.
Ja vidouc na vrcholu stoupani prislusnika s dalekohledem jsem se pomoci jedne jedine volne paze snazil zapnout pas. Ale zrovna tu sobotu se pas rozhodl nekamaradit se zamkem pasu a drahu priblizeni ukoncil cca 15cm pred potrebnym mistem uzamceni. Znaje tuto pasovu kratochvili jsem pomalu popoustil pas o neco zpet a opetovne se snazil pas dopnout (obcas tato technika fungovala). Nicmene v ten den se mnou pas nelaskoval a cim vice pokusu jsem cinil tim vice jsem se rukou priblizoval zpet k "B" sloupku. Podotykam, ze trasa k policistovi byla asi 1km dlouha a ja se priblizoval tak 60km/h. Po celou dobu kroceni pasu jsem ridil kolenem, olizoval nanuka a ockem si vymenoval pohledy s prislusnikem skrz jeho dalekohled. Musim rici, ze mne se zajmem pozoroval. Ten 1km byl az neskutecne dlouhy, ale po jiste dobe se prede mnou objevil cerveny tercik ktery mne jasne smeroval na odpocivadlo. Zasavil jsem Kadetta u prislunika, prava paze krizem pres trup strnule svirala pas zasekly u "B" sloupku, leva ruka zmoulala rozbredly nanuk a psi mi slintali na nohu.
Prislunik se smal, ze ani stat nemohl, a se slovy: "...celou dobu vas pozoruji. Nejde natahnout, co?" (ukazujic na zasekly pas) si rekl o 50Kc.
Byl jsem posledni auto pred tim nez usek uzavreli.
mym druhym vozidlem byl Opel Kadett 1.3S "D" - takovy ten hranatejsi pred "vajickem". Samozrejme vuz odpovidal svym stavem stari a hlavne znacce. Navic mel jasne svitivou oranzovou barvu a tim se staval jeste "viditelnejsim". Abych to shrnul - bylo v nem vsechno spatne, ale tim ze veskera hmota vozu byla stejne stara a vybehana tak si to jako celek nejak mezi sebou rozumelo a fungovalo. Jednu letni sobotu tesne pred obedem jedu z Plzne smerem na Horni Brizu (zadem) a tesne za Plzni je dlouha rovina do kopce kaskadoveho typu (to je takova ta zlomyslnost na ktere se opacnym smerem v dostatecne rychlosti da zkouset pokus o let). Na konci tohoto useku je postranach (silnice pokracuje dal) celkem velka odstavna plocha a to umoznuje poradani ruznych cyklistickych zapoleni kde se otaci. Sobota jako stvorena pro cyklisticky nesmysl zaroven vyzadovala asistenci PCR v tomto useku ktery se na nezbytne nutnou dobu uzaviral pro provoz vozidel. A tesne predtim nez se prislusnici jali usek uzavrit jsem se ja se svym Kadettem sunul "kaskadou" nahoru.
Povazte sami - oranzovy Kadett s modrym oblakem koure za sebou (jel jsem preci jen do kopce) nalozeny vsim moznym a hlavne dvema psi na predni sedacce. Obe okna stazeny, vedro jak prase, psi slintali a ja v ruce nanuka ktery lehce "ukapaval"... Tento setting jaksi neumoznoval relevantni pouziti bezpecnostniho pasu a ten (zde jiz samonavijeci) klidne odpocival na "B" sloupku. On ten pas mel svou dusi (ostatne jako cely Kadett) a obcas se proste rozhodl nepriblizit se k zamku u stredniho tunelu - vetsinou se zasekl tak 10cm od zamku.
Ja vidouc na vrcholu stoupani prislusnika s dalekohledem jsem se pomoci jedne jedine volne paze snazil zapnout pas. Ale zrovna tu sobotu se pas rozhodl nekamaradit se zamkem pasu a drahu priblizeni ukoncil cca 15cm pred potrebnym mistem uzamceni. Znaje tuto pasovu kratochvili jsem pomalu popoustil pas o neco zpet a opetovne se snazil pas dopnout (obcas tato technika fungovala). Nicmene v ten den se mnou pas nelaskoval a cim vice pokusu jsem cinil tim vice jsem se rukou priblizoval zpet k "B" sloupku. Podotykam, ze trasa k policistovi byla asi 1km dlouha a ja se priblizoval tak 60km/h. Po celou dobu kroceni pasu jsem ridil kolenem, olizoval nanuka a ockem si vymenoval pohledy s prislusnikem skrz jeho dalekohled. Musim rici, ze mne se zajmem pozoroval. Ten 1km byl az neskutecne dlouhy, ale po jiste dobe se prede mnou objevil cerveny tercik ktery mne jasne smeroval na odpocivadlo. Zasavil jsem Kadetta u prislunika, prava paze krizem pres trup strnule svirala pas zasekly u "B" sloupku, leva ruka zmoulala rozbredly nanuk a psi mi slintali na nohu.
Prislunik se smal, ze ani stat nemohl, a se slovy: "...celou dobu vas pozoruji. Nejde natahnout, co?" (ukazujic na zasekly pas) si rekl o 50Kc.
Byl jsem posledni auto pred tim nez usek uzavreli.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
No, moc historek s policisty jako že ve formě řidiče nemám. Vše na autě v pořádku, jako řidič jsem spořádaný, tudíž mé kontroly často končí dřív než začnou...nicméně přidám historku z druhé strany. Když jsem přišel k policii, měl jsem povinnou praxi na obvodním oddělení. Asi ve 13hod. odpoledne, nás zavolal operační před základní školu místní vesnice, kde se měl nacházet jistý "úchyl", který měl onanovat. Kolega, znalec vesnických poměrů z důvodu 20ti leté služby v tomto obvodě mi řekl, že je to určitě takovej místní trouba, kterej si nemůže dlouho najít ženskou a že už mu z toho hrabe. Tak jestli prej nemám nic proti, že by ho pokáral, trochu vyhrožoval že až příště... a pustil ho do háje. Já jsem tenkrát netušil co mu na to říct a tak jsem jen kývnul. Dorazili jsme na místo, vytěžili pachatele
, ten že se omlouvá na což mu kolega říká : " Pepo, já tě varuju, jestli tě tu ještě někdy načapu, nejen že dostaneš do držky, ale ještě tě nechám zavřít že zčernáš. Nechápu proč si toho pinďoura nejdeš honit někam do přírody k Labi. " Pachatel rozmně kývnul hlavou, slíbil že už tak činit nebude a odešel. Den na to, jsme s kolegou vyrazili k řece Labi, kde si honil Pepa pinďoura na cyklostezce 


Tweety píše:No, moc historek s policisty jako že ve formě řidiče nemám. Vše na autě v pořádku, jako řidič jsem spořádaný, tudíž mé kontroly často končí dřív než začnou...nicméně přidám historku z druhé strany. Když jsem přišel k policii, měl jsem povinnou praxi na obvodním oddělení. Asi ve 13hod. odpoledne, nás zavolal operační před základní školu místní vesnice, kde se měl nacházet jistý "úchyl", který měl onanovat. Kolega, znalec vesnických poměrů z důvodu 20ti leté služby v tomto obvodě mi řekl, že je to určitě takovej místní trouba, kterej si nemůže dlouho najít ženskou a že už mu z toho hrabe. Tak jestli prej nemám nic proti, že by ho pokáral, trochu vyhrožoval že až příště... a pustil ho do háje. Já jsem tenkrát netušil co mu na to říct a tak jsem jen kývnul. Dorazili jsme na místo, vytěžili pachatele, ten že se omlouvá na což mu kolega říká : " Pepo, já tě varuju, jestli tě tu ještě někdy načapu, nejen že dostaneš do držky, ale ještě tě nechám zavřít že zčernáš. Nechápu proč si toho pinďoura nejdeš honit někam do přírody k Labi. " Pachatel rozmně kývnul hlavou, slíbil že už tak činit nebude a odešel. Den na to, jsme s kolegou vyrazili k řece Labi, kde si honil Pepa pinďoura na cyklostezce
poslešnej Pepan...

Mozna jste ho meli poslat do "Renaulta"...Tweety píše: Den na to, jsme s kolegou vyrazili k řece Labi, kde si honil Pepa pinďoura na cyklostezce
(konecne by se dostal tam kam chtel

Naposledy upravil(a) Vasa dne 08. 02. 2009 12:16, celkem upraveno 1 x.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm