Já bych byl ochoten dikutovat, ale ač jsem v pokecu, tak téma je o něčem jiném. Navíc obávám se, aby tě neklepla pepka, až ještě jednou napíšu, že je E36ce podobná více E30...Helldiver píše:Dakujem za odbornu debatu technickeho charakteru na urovni.
na první pohled???
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
M50 Bola vyvijana od polovice (alebo este skor dokonca) 80. rokov a bola zamyslana prave pre novu generaciu 5er a 3er, v dobe ked prisla v 88 E34 na trh este s M20 motormi, tak uz testovania M50 bezali na plne obratky. Prvykrat bol tento motor nasadeny v E34 (o tom ze o dva roky neskor dostala vanosove M50TU a celohlinikove 32V osemvalce ani nehovorim), o par mesiacov neskor sa zacal davat aj do vtedy novej trojky (E36). Neviem z coho by ma mala klepat pepka, som mlady clovek (20r) s dobrou fyzickou kondicou a nemam problemy s nahlymi slabostami alebo zadychanostou
.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
s tym mozme iba suhlasit - vsak si "pekelny potapac"Helldiver píše:Neviem z coho by ma mala klepat pepka, som mlady clovek (20r) s dobrou fyzickou kondicou a nemam problemy s nahlymi slabostami alebo zadychanostou.
no ale abych se vratil k tematu:
dle meho nazoru designove je E34 pribuzna s E30, ale technikou jednoznacne patri do skupiny spolecne s E36 (elektrika, motory atd)
Tak to proste vidim ja. Je to jako E30 ve vztahu s E28. Design je o generaci dale, ale technikou ma E30 hodne spolecneho s E28.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
A to to začalo jen tím, že e34 je velká tříca. Jakožto je, prostě vzhled exterieru a interieru. Jestli to má ASC a VANOS je mi u pr...
Pokud vezmu do srovnání e30 z roku 88 a e34 z roku 88 tak si myslím že to má společnýho více. A ASC se začalo dělat až po tom, co už e36 byla dávno v prodeji a e30 měla po svejch...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Bmw
Můj názor je takový...Každému se líbí něco jiného, já jsem zastáncem E30 německá klasika, jediná věc která se mi zamlouvá na E36 jsou motory M50/52 to je vše. Kamarád koupil rezavou e36ku z 92 320i za 50tis. a všude kde byla kapalina to chcalo. Je opravdu rozdíl koupit e36ku z 92 vyběhanou hujdu, nebo z 99 v plné palbě v top stavu...
E60 530i
ASC sa robilo od pociatku vyroby E34 pre 535i a 530i, dokonca E32 750i ho mala uz v roku 1987. ASC+T sa zacalo robit v 1992, teda v dobe ked uz E34 aj E36 boli davno v produkcii.Zavarenec píše:A to to začalo jen tím, že e34 je velká tříca. Jakožto je, prostě vzhled exterieru a interieru. Jestli to má ASC a VANOS je mi u pr...Pokud vezmu do srovnání e30 z roku 88 a e34 z roku 88 tak si myslím že to má společnýho více. A ASC se začalo dělat až po tom, co už e36 byla dávno v prodeji a e30 měla po svejch...
E30 325i
E34 535i
E34 535i
Re: Bmw
vybydlené a zničené auto může být i 4 roky staré, vždy záleží na majitelechMatthes píše:Kamarád koupil rezavou e36ku z 92 320i za 50tis. a všude kde byla kapalina to chcalo. Je opravdu rozdíl koupit e36ku z 92 vyběhanou hujdu, nebo z 99 v plné palbě v top stavu...
e30 je prostě klasika, za 10 let to budem říkat o e36tkách
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
fuj E36ka, to se ani zaBMW povazovat neda. S timhle typme slaply hodne vedle. Je to takovy no, paskvil, nebo jak to nazvat.
jeste jeden dodatek, onehda sem resil ze E30ka je uz jen pro fanousky a lidem co to auto prirostlo k srdci, takze cekma ze zase zacnoou stoupat ceny. TOhle je asi jejihc minimum. A E36ka je uz vylozene auto na obouchani, kdyz uz se dnes da sehnat za 20 000
jeste jeden dodatek, onehda sem resil ze E30ka je uz jen pro fanousky a lidem co to auto prirostlo k srdci, takze cekma ze zase zacnoou stoupat ceny. TOhle je asi jejihc minimum. A E36ka je uz vylozene auto na obouchani, kdyz uz se dnes da sehnat za 20 000
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
nevim jak u vas v SK, ale v CZ na to zapomente. A navic veteran se neodviji od veku 25 let, ale od minimalniho roku vyroby. Pro rok 2009/2010 je to v CZ 1984 a starsi. Takze pokud zustanou predpisy stejne (coz je otazka, spise se zmeni k horsimu) tak se na E36 dostane nekdy v roce 2025...Helldiver píše:Ale prve E36tky uz maju 19 rokov:)) Za 6 rokov to budu regulerne veterany, ktore sa budu dat hodit aj na veteranske znacky, klasika a youngtimer je to uz teraz:).
za Youngtimer se vseobecne povazuji klasicke vozy ze 70 a 80 let. Coz "eklhaft" E36 rozhodne neni.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Jen tak, E36 byl v podstatě super tah BMW, co se marketingu týče, má prostě ten universální, téměř uniformní (pro skoro srovnatelný s koncernem VW) design, to že nás nadšence nenadchne, protože v sobě v podstatě nemá ani kus osobnosti (nemluvím o individual paketech apod...), je věc druhá...
Nedá mi to nevrátit se k Vasove "mlade" připomínce: No, jsem asi další divnej (za týden teprv 19..
), pořídil jsem si E30, jsem všem okolo (přestože jezděj v 106kách, felinách apod. vehiclech od rodičů) pro smích...Tříca je pro ně prostě Baworit a nezmění se to...E36 se jim zdá jako normální kára, ale stejně bych to kvůli podělané image nevyměnil...
Nedá mi to nevrátit se k Vasove "mlade" připomínce: No, jsem asi další divnej (za týden teprv 19..
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Zas tak ostro by som to nevidel, mne prijde E36tka ako prirodzena evolucia, akurat ten interier mi prijde ako uplne slapnutie vedla (asi ako jedine BMW mi zvnutra pripomina koncernove vozy trocha) a nepodoba sa na ziaden iny interier z minulosti (Styl palubky ako mala E32, E34...) ani z neho nevychadza ziaden interier potom (E38 a E39 intos je logickou evoluciou E32 a E34 intosu a E46 intos mi prijde rozvrhnutim a prvkami skor ako veeelmi modernizovany intos E30, skutocne tem nevidim ziaden vyvoj z interieru E36). Inac je to normalne regulerne BMW s 50:50 rozlozenym hmotnosti, tocivymi sestvalcami s krasnym zvukom a velmi komunikativnym podvozkom.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
sorry za OT, ale teddy se jmenuje nas pesTeddy píše:Podle mě 100 lidí 100 chutí.Já bych se za pěknou e36 určitě nestyděl.Ale pravda že radši se otočím za třícou než třicetšestkou...
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
