adam320 píše:jeste ze jezdim na fritak
LPG = ostuda BMW
E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
- speedfred
- Příspěvky: 361
- Registrován: 01. 10. 2003 17:36
- Bydliště: niekde v CSSR
- Kontaktovat uživatele:
vo svojej ex e30 325 som mal odborne zabudovany fungl novy LPG a za cca 1.5 roku jazdenia vobec ziadny problem spotreba cca 10-12L LPG na 100km.to bol este starsi system,ktory si to bere podtlakom.nove systemy sekvencneho vstrekovania by som si dal kludne aj do noveho auta.
znizenie vykonu som nejako nezistil a ked slo auto na plyn tak nefungoval omezovac otacok(ten vypina asi iba benzin)
znizenie vykonu som nejako nezistil a ked slo auto na plyn tak nefungoval omezovac otacok(ten vypina asi iba benzin)
vcelku to ujde
mám sekvenční vstřikování LPG a zatím spokojenost.
přihodím jeden odkaz: http://auto-moto.pise.cz/27323-bmw-1-pr ... a-lpg.html
přihodím jeden odkaz: http://auto-moto.pise.cz/27323-bmw-1-pr ... a-lpg.html
e39 540 tour a jiné...
trochu nerozumim slovum: DO BMW NIKDY...je preci jedno jake to je auto...ikdyby to bylo Porsche...jde taky o to na co je to auto urcene...pokud to je auto jako MAZLIK a jede se s nim jen o vikendu za peknyho pocasi a je to proste pro radost tak to asi nema smysl...ale pokud s autem jezdis denne tak proc ne...a rozhodne to neni o tom esi je clovek socka nebo prachac...myslim ze kazdej normalni clovek chce usetrit ikdyz vydelava 10tis nebo 30tis mesicne...proc dat za plnou nadrz 2tis kdyz muzu dat 700...sam mam LPG v BMW a nemuzu si stezovat...pokud je to namontovane a serizene jak ma neni problem...a rozdil ve vykonu clovek nepozna...mozna nekde na brzde by se neco projevilo...ale jinak ne...LPG je trochu nachylnejsi ale kazdy auto potrebuje udrzbu at uz je na LPG nebo na benzin...
tot muj nazor...
tot muj nazor...
plyn? proc ne? treba tak ve favoritu nebo fobii... ale davat lpg do neceho jako dvaapule nobo vic mi prijde trochu mimo misu...
priznavam moji malou averzi (nebo spis nepochopeni) vuci majitelum velkoobjemovych motoru se zabudovanym lpg... ale kdyz se chci vozit, tak za to rad zaplatim, jestli ne, tak proc mam mit vubec velkej motor v aute? kdyz chci setrit, tak si preci koupim nejakou 1.6-tku a ne bastlit (at uz odborne nebo samodomo) plyn do 6-ti a vicevalu...
priznavam moji malou averzi (nebo spis nepochopeni) vuci majitelum velkoobjemovych motoru se zabudovanym lpg... ale kdyz se chci vozit, tak za to rad zaplatim, jestli ne, tak proc mam mit vubec velkej motor v aute? kdyz chci setrit, tak si preci koupim nejakou 1.6-tku a ne bastlit (at uz odborne nebo samodomo) plyn do 6-ti a vicevalu...
acid23
Jaky je prosim rozdil (technicky) mezi Fabii s benzinovym motorem a BMW 325i s benzinovym motorem??? Myslim, ze zadny tak si "nehon triko" a bud objektivni.acid23 píše:plyn? proc ne? treba tak ve favoritu nebo fobii... ale davat lpg do neceho jako dvaapule nobo vic mi prijde trochu mimo misu...
priznavam moji malou averzi (nebo spis nepochopeni) vuci majitelum velkoobjemovych motoru se zabudovanym lpg... ale kdyz se chci vozit, tak za to rad zaplatim, jestli ne, tak proc mam mit vubec velkej motor v aute? kdyz chci setrit, tak si preci koupim nejakou 1.6-tku a ne bastlit (at uz odborne nebo samodomo) plyn do 6-ti a vicevalu...
A pokud to Tobe nedoslo tak ja osobne treba vidim duvod proc si do velkoobjemoveho "krumplu" dat LPG (ci jiny alternativni pohon). Jedes s vetsim, pohodlnejsim autem za stejne "penize" jako s maloobjemovym uskakanym "krumplem".
Jak proste Watsone...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
triko si nehonim, nemam duvod (s egem to taky nema nic spolecnyho), jen jsem vyjadril vlastni nazor...Vasa píše:Jaky je prosim rozdil (technicky) mezi Fabii s benzinovym motorem a BMW 325i s benzinovym motorem??? Myslim, ze zadny tak si "nehon triko" a bud objektivni.
A pokud to Tobe nedoslo tak ja osobne treba vidim duvod proc si do velkoobjemoveho "krumplu" dat LPG (ci jiny alternativni pohon). Jedes s vetsim, pohodlnejsim autem za stejne "penize" jako s maloobjemovym uskakanym "krumplem".
Jak proste Watsone...
holt mam jinej pohled na vec, tak si to tak kluci neberte...
acid23
Každej se chce vozit, platit už málokdo, do velkých objemů je plyn rozhodně super. Osobně by mi vůbec nevadilo jezdit skoro s polovičními náklady vlastně u jakýhokoliv auta. Nevidím v tom žádný sockování, spíš zralou úvahu, zvlášť když někdo najezdí hodně kilometrů. Navíc cena kvalitní sestavy na plyn do auta často převyšuje cenu normální E30 a když už to někdo do auta investuje, má s ním přinejmenším dobrý úmysly a musí vědět, že se mu to vyplatí. Jediný co se mi na plynu nelíbí je ta velká bandaska v kufru, ale nádrž místo rezervy, popř. pod autem bych měl klidněacid23 píše:plyn? proc ne? treba tak ve favoritu nebo fobii... ale davat lpg do neceho jako dvaapule nobo vic mi prijde trochu mimo misu...
priznavam moji malou averzi (nebo spis nepochopeni) vuci majitelum velkoobjemovych motoru se zabudovanym lpg... ale kdyz se chci vozit, tak za to rad zaplatim, jestli ne, tak proc mam mit vubec velkej motor v aute? kdyz chci setrit, tak si preci koupim nejakou 1.6-tku a ne bastlit (at uz odborne nebo samodomo) plyn do 6-ti a vicevalu...
E36 323i coupé
jeste jsi vynechal jednu moznost, plyn se da nechat i odborne zabudovat a neni to zadny bastleni... nevim proc to videt tak cernobile - bud setrit, tak jezdit popelnici 1,3 nebo nevedet co s penezi a jezdit v 5litru....na moznosti jezdit v poradnym aute a za rozumny penize nevidim nic spatnyho, krom toho ze ten motor vydrzi vic jak zadejchana fabie 1,2htp na benzin.acid23 píše:plyn? proc ne? treba tak ve favoritu nebo fobii... ale davat lpg do neceho jako dvaapule nobo vic mi prijde trochu mimo misu...
priznavam moji malou averzi (nebo spis nepochopeni) vuci majitelum velkoobjemovych motoru se zabudovanym lpg... ale kdyz se chci vozit, tak za to rad zaplatim, jestli ne, tak proc mam mit vubec velkej motor v aute? kdyz chci setrit, tak si preci koupim nejakou 1.6-tku a ne bastlit (at uz odborne nebo samodomo) plyn do 6-ti a vicevalu...
BMW 323i E36
Já jsem pro plyn,před rokem jsem si ho nechal dát do e30-320i a max.spokojenost,montoval to profík a to se možná projevilo i na ceně,stálo mě to 24tis. kč. a to se jedná o 1 bod systém,i když s ř. jednotkou,neměl jsem s tím aspolutně žádný problém.Rozdíl mezi výkonem na benzín - plyn,není téměř znatelný,ale před přestavbou to jelo o něco líp,ale to je dáno zmenšením průměru saní,ale jinak max.spokojenost,znám spoustu lidí co jezdí na plyn a jsou spokojeni,ale je pravda že už jsem viděl i problémové plyňáky,hlavně myslím že u 'moderních' motorů jsou přestavby komplikovanější a mnohdy problémovější a taky mě u nich sere ten automatický režim přepínání,Beru to tak že raději budu jezdit ve 2l na plyn (a svezu se slušně) než se kodrcat v nějaké 3válcové sekačce na benal,samo že kdo na to má ať jezdí na benal,ale já bych si klidně nechal přestavět i M5 
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
Plyn ano, pokud je pro někoho problem jezdit za 50-60% původní spotřeby-jeho věc. Pokud na to má, přeju mu to-upřímně !! Měl jsem E30 ve 2.0 spokojenost, teď E34 M30B35 sice jsou problemy, ale ne s LPG.
Myslím že je krásné u auta, které má sice velký obsah, ale super výbavu, je bezpečné má výkon platit benzin,když je tu alternativa. Samozřejmě že pořizovací náklady jsou vysoké, takže ideal je koupit auto už v lpg.
Myslím že je krásné u auta, které má sice velký obsah, ale super výbavu, je bezpečné má výkon platit benzin,když je tu alternativa. Samozřejmě že pořizovací náklady jsou vysoké, takže ideal je koupit auto už v lpg.
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
Lukas Brandejs: v tej 535i mas podtlak alebo sekvenciu? Lebo ja som tiez trocha rozmyslal nad plynom, mam dve 535i, jednu na fun a jednu na jazdenie a lestenie, do tej druhej by som mozno aj plyn dal... Ale co som sa viezol v jednej 535i s podtlakovym plynom tak to bolo priserne, auto sice bola vyhrkana vrazda ale ajtak to zufalo netahalo a zralo 16-18L plynu vsade
.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
Je to podtlak, točí to jen do 4 tis-stačí to pro běžný provoz. Do leštěnky bych to nedával to je vozidlo pro radostHelldiver píše:Lukas Brandejs: v tej 535i mas podtlak alebo sekvenciu? Lebo ja som tiez trocha rozmyslal nad plynom, mam dve 535i, jednu na fun a jednu na jazdenie a lestenie, do tej druhej by som mozno aj plyn dal... Ale co som sa viezol v jednej 535i s podtlakovym plynom tak to bolo priserne, auto sice bola vyhrkana vrazda ale ajtak to zufalo netahalo a zralo 16-18L plynu vsade.
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
Mas asi pravdu, len ma to tak napadlo ked to ma kamos aj v peknej E39 M5, ale asi to necham pekne na benal ako kazde moje auto zatial, zas az tak vela nejazdim:)). Tocit do 4000ot by som urcite nechcel, ked M30 akurat tam zacina zo seba dostavat to najlepsie:))) Ale jasne, na beznu premavku s prehladom staci aj takato redline:)).
E30 325i
E34 535i
E34 535i
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
jak říkám, podtlak není na závodění, člověk si musí uvědomit, jestli to chce na normal ježdění, nebo honit kozu
Ale v sekvenci by to neměl být problem...Mko je trošku o něčem jiném, tam už si člověk musí uvědomit co chce 
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
