Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
ico ml
Příspěvek
od ico ml » 13. 06. 2004 11:04
-
lucky325i
- Příspěvky: 803
- Registrován: 16. 04. 2004 01:15
- Bydliště: Florida
Příspěvek
od lucky325i » 13. 06. 2004 12:18
Nevyznam se v TD ale co zkusit zajet na vrakac a poprosit jestli by ti to tam nezkusili vymenit nebo pujcit treba proti zaloze..
-
ico ml
Příspěvek
od ico ml » 13. 06. 2004 19:47
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 13. 06. 2004 23:20
Najprv by som pozrel uloženie kardanu, to je taká gumová obruč s ložiskom medzi prevodovkou a diferákom alebo silentblok diffu, zvyknú byť tieto veci už dosť unavené. A pre istotu aj hardy spojku.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Luboš
- Příspěvky: 694
- Registrován: 24. 10. 2003 12:16
- Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice
Příspěvek
od Luboš » 14. 06. 2004 09:21
Ta větší řídící jednotka řídí množství dodávky paliva a ta menší je na řízení předvstřiku, tak že na čerpadlo. Až budeš ty jednotky vyměňovat, tak zkontroluj čísla, která jsou nalepená z boku. Jsou tři druhy jednotek a mají i rozdílné konektory. Po připojení nové jednotky je nutné ji tzv. nakódovat. To se provádí tak, že třikrát za sebou zapneš a vypneš klíček do polohy, kdy to žhaví. Když to neuděláš, tak se do jednotky mohou zapsat nějaké chyby a pak ti už zbývá jen zajet na diagnostiku, aby ti je smazali. Jinak když jsem sháněl řídící jednotky na 524td (E34), tak mi jeden maník poslal omylem ř.j. z 324td a tam jsou právě jiné konektory. Cena byla 5000,- za obě, což je v pohodě. Když na něho najdu telefon, tak ti ho sem hodím. Ještě taková maličkost, když budeš mít možnost koupit obě jednotky najednou, tak je kup. Jsou na sebe naladěny a pak to šlape, tak jak má.
-
gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od gusto318is » 14. 06. 2004 13:19
Ak si z okolia BA, tak odporúčam odviezť k p. Bugárovi do Holíc (cca 30 km, smer DS). Telefón je 0903 446 524.
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
-
ico ml
Příspěvek
od ico ml » 14. 06. 2004 21:10
Dik pekne za cenne informacie ta vec s tym naformatovanim to ja skvela rada lebo moj elektrikar o tom este ani nepocul.Na stredu mam dohodnutu R.J. z kamosovho auta potom uvidime co dalej.V kazdom pripade ak sa podari najst to tel. c. tak mi ho prosimta posli.A aky mas nazor na pripadnu opravu R.J. v Budapesti ich opravuju ja som z Komarna mam moznost to tam poslat po kamosovi.
U p.Bugara som pred par rokmi bol takze viem o koho sa jedna dakujem za kontakt preberiem tuto problematiku aj s nim.

-
Luboš
- Příspěvky: 694
- Registrován: 24. 10. 2003 12:16
- Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice
Příspěvek
od Luboš » 15. 06. 2004 12:29
Tady je ten mobil na toho maníka - 777849005
-
ico ml
Příspěvek
od ico ml » 15. 06. 2004 21:34
-
Luboš
- Příspěvky: 694
- Registrován: 24. 10. 2003 12:16
- Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice
Příspěvek
od Luboš » 16. 06. 2004 09:56
Za 3000,-Kč je to super cena, o nějaké opravě staré jednotky bych vůbec nepřemýšlel. Taky jsem měl takové nápady a oprava by vyšla na dvojnásobek ceny starší jednotky a bez záruky, že to bude tak jak má.
-
Ico ml
Příspěvek
od Ico ml » 16. 06. 2004 18:53
Tak konecne prebehla skuska R.J. z kamosovho bavora a konecne som po 2 tyzdnoch pocul zvuk mojho mileho 6valca.Tiez sa nahodila moja R.J. do zdraveho bavora a ani si neprdol.Obratom som volal a objednal tie R.J. co si mi dohodil. Porovnaval som si s nim tie cisla co som nasiel na vrchu mojich R.J. ale neboli presne zhodne.Tvrdi vsak ze su z 324td r.1989 tak snad by to malo sadnut na mojho bavora.Ty vsak spominas ze tie cisla maju byt zboku ja som vsak nic nenasiel.na mojej vacsej som nasiel toto"2241124-3t7_ BOSCH-0281001089-made in Ger.2241705. Na malej toto"2243619-3t6_ BOSCH-0281001088-made in Ger.2241706.Tvrdil ze to su urcite plne funkcne R.J. ale ci pochadzaju z obe z jedneho auta uz nevedel na isto.Dufam ze s tym nebudem mat problem.Napis prosimta akz mas na to nazor. Dakujem vopred :wink

:
-
Luboš
- Příspěvky: 694
- Registrován: 24. 10. 2003 12:16
- Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice
Příspěvek
od Luboš » 17. 06. 2004 06:13
Je to tak jak ti řekl, ty jednotky jsou skutečně z 324 td. Měl jsem je obě doma, ale mě se nehodili, tak jsem je poslal zpět. Jestli jsou to ty které jsem viděl, tak ty byly z jednoho vozu. Já bych se toho nebál, většinou lidi, kteří prodávají tyto elektronické součástky, tak je mají buď vyzkoušené, nebo je vyndali přímo z funkčního vozu. V tvém případě si myslím, že budeš spokojen. Dej vědět, jak to dopadlo.
-
Ico ml
Příspěvek
od Ico ml » 28. 06. 2004 19:46
Po obdrzani R.J. z Plzne som ich nechal namontovat a dodrzal som fintu z nakodovanim.Motor na prvy raz naskocil ale mierne kolisali otacky ale tyto servisaci s tym uz nevedeli nic urobit.Auto reagovalo na plyn oneskorene cukalo pri rozjazde na 2ke tiez poskakovalo ako koza.Potom s nim robil iny mechanik nastavoval nieco na naft.pumpe a okoli a auto mi odovzdal perfektne nastavene velmi plynule reaguje na plyn motor na zakl.plyne prestal triast tvrdil ze by sa to malo odzrkadlit aj na spotrebe no proste jedna basen.Takze touto cestou este raz dakujem za vsetky rady a za kontakt na Plzen.S pozdravom Ico ml
-
Luboš
- Příspěvky: 694
- Registrován: 24. 10. 2003 12:16
- Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice
Příspěvek
od Luboš » 29. 06. 2004 06:05
No tak super, ať to jezdí.