Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
Zavarenec
- Brázdim Škarpovič
- Příspěvky: 7772
- Registrován: 23. 09. 2005 12:59
- Bydliště: P9
Příspěvek
od Zavarenec » 09. 01. 2009 10:09
Hoj, na aukru je docela pěknej vejfuk od Remuse, ale je pry na dvoulitra sedan/touring.
Mě by zajímalo, jak moc je jinej vejfuk na cabriu? Resp. co se týče od středovýho tlumiče dozadu? Je kratší? Já si myslim že je stejnej ne? A dvoulitr a 2.5 by měli mít taky stejný vejfuky? Nebo jak moc se pletu?
Díky za rady
(radši to dávám do pokecu)
EDIT: Dle ETK je koncovej díl vejfuku stejnej pro všechny verze ale pouze 325i. A ještě otázečka, liší se koncovej díl na kat/ne kat??
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
-
Splaš
- člen E30.cz
- Příspěvky: 289
- Registrován: 31. 05. 2003 01:36
- Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od Splaš » 09. 01. 2009 18:07
Na kabriu je výfuk úplně stejný jako na ne-kabriu, rozdíly jsou podle typu motoru. Zadní tlumič na 325i a 320i obojí motronic s katem je téměř stejný, průměr rour i těleso tlumiče jsou stejné, 2,5 má jenom širší koncovky. Zaměnit by to asi šlo (bez záruky).
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 09. 01. 2009 18:35
Splaš píše:Na kabriu je výfuk úplně stejný jako na ne-kabriu, rozdíly jsou podle typu motoru. Zadní tlumič na 325i a 320i obojí motronic s katem je téměř stejný, průměr rour i těleso tlumiče jsou stejné, 2,5 má jenom širší koncovky. Zaměnit by to asi šlo (bez záruky).
bez problemu
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
BALI
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3366
- Registrován: 04. 11. 2006 14:10
- Bydliště: u máci
Příspěvek
od BALI » 09. 01. 2009 20:20
co jsem měnil vejfuk,tak jsou stejný cabrio/střecha... akorát je podle mě rozdíl chrom/plast... mam chromáckej a občas si bouchne do rezervy...
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 09. 01. 2009 20:40
BALI píše:co jsem měnil vejfuk,tak jsou stejný cabrio/střecha... akorát je podle mě rozdíl chrom/plast... mam chromáckej a občas si bouchne do rezervy...
chromak ma jen jine koncove roury, jinak je teleso stejneho rozmeru
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Tom....
- Příspěvky: 817
- Registrován: 30. 07. 2007 20:36
- Bydliště: Severní Morava
Příspěvek
od Tom.... » 10. 01. 2009 19:21
Pokud se jedná o verzi s katem tak bych řekl že 2l-2,5l jsou záměnné,ale starší verze 2l bez katu měly podle mě jen jednu vstupní trubku,na rozdíl od novějších které mají od předu až do zadu 2.
-
Zavarenec
- Brázdim Škarpovič
- Příspěvky: 7772
- Registrován: 23. 09. 2005 12:59
- Bydliště: P9
Příspěvek
od Zavarenec » 10. 01. 2009 21:08
O vstupní trubku mi nejde. Minulý majitel ty dvě svedl do jedný jen kvůli vejfuku. Mám ted vyhlídnutej pěknej remus s jednou vstupní trubkou. Jinak Kat/nekat se moc tedy neliší?
Všem díky za info

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 10. 01. 2009 23:03
Zavarenec píše:O vstupní trubku mi nejde. Minulý majitel ty dvě svedl do jedný jen kvůli vejfuku. Mám ted vyhlídnutej pěknej remus s jednou vstupní trubkou. Jinak Kat/nekat se moc tedy neliší?
Všem díky za info

bezkat 2+2 u 2.0 neni
bezkat 2+2 u 2.5 je dosti vzacnej
konecnej verdikt - pokud mas 2+2, neres a dej ho tam, zmena temer zadna
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Zavarenec
- Brázdim Škarpovič
- Příspěvky: 7772
- Registrován: 23. 09. 2005 12:59
- Bydliště: P9
Příspěvek
od Zavarenec » 10. 01. 2009 23:57
OK, díky, uvidim jak dopadne aukce

Moc tomu nedávám...

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé