Stecker na iso mam len jeden. Skusal som aj z 2,0i ale uz si nepamatam aka tam, ak vobec, bola zmena.Max-Max píše: ked si menil otackomer s ekonomerom, kodiersteker sa menil tiez ci si prehodil svoj stary do noveho budiku?
.
Chybovy kod 1234-vyriešené
To vynechavanie asi naozaj suviselo s vahou vzduchu. Este pred tym ako som dostal preklad toho kodu som rozobral vahu a skusal merat. Meral som medzi 5-2. Ked som pohyboval s klapkou hodnoty boli divoke a miestami nebol ziadny obvod.
Tak som zmenil drahu bezcov aby chodili po nevyjazdenych cestach. Hned to bolo ine kafe ukazovalo mi pekny pilovy priebech. Este som na odporucanie helldivera posunul strunku o jeden ubok koli unave.
Odvtedy som presiel cca 350Km a ani tuk. Ba dokonca auto ide citene lepsie, je kludnejsie a v okoli 2-3tis ot. ochotnejsie ide za plynom.
Ale ked uz som sa do toho pustil vyriesim aj tu chybu 1234.
Tak som zmenil drahu bezcov aby chodili po nevyjazdenych cestach. Hned to bolo ine kafe ukazovalo mi pekny pilovy priebech. Este som na odporucanie helldivera posunul strunku o jeden ubok koli unave.
Odvtedy som presiel cca 350Km a ani tuk. Ba dokonca auto ide citene lepsie, je kludnejsie a v okoli 2-3tis ot. ochotnejsie ide za plynom.
Ale ked uz som sa do toho pustil vyriesim aj tu chybu 1234.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

Este som sa stale nedostal k kontrole tej kabelaze ale aspon som skusil vymenit ten plosak v budikoch za iny. Konecne funguje aj ekonomer. Takze jeho problem bol v tomto. Ci je stale zapisany ten kod neviem bo som zabudol skontrolovat. Zaujmave je, ze mam 3 tieto plosaky a ani jeden nefungoval, az tento (dakujem slubox).