M43 zkušenosti

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jakub318i
člen E30.cz
Příspěvky: 476
Registrován: 12. 03. 2008 00:19
Bydliště: Brno

M43 zkušenosti

Příspěvek od Jakub318i » 21. 12. 2008 15:32

Zdravím všechny,

chci se zeptat: jaké máte zkušenosti s motorem M43 1,8i?

Mám ho v e30ce místo M40ky. M40 vždycky klepala, dělá to M43 časem taky? Jak byste ten motor celkově ohodnotili? M40 je celkem zatracovaný motor, M43 je na tom podobně? Někde jsem četl, že M43 je o poznání lepší, ale netuším. Můj osobní dojem je zatím velmi pozitivní.

Díky moc za odpovědi:)

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 22. 12. 2008 10:36

M43 ma namiesto obycajnych zdvihatiek rolny, takze pokial nemas nejaky tazky pruser s mazanim, tak obotrebovanie vacky a zdvihatok prakticky vobec nehrozi... A namiesto remena ma retaz, namiesto klapkovej vahy MAFko... Podla mna dost v pohode motor, taku E34 518i s M43 za dobry peniaz by som hned zobral:)))
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 22. 12. 2008 21:39

Helldiver píše:M43 ma namiesto obycajnych zdvihatiek rolny, takze pokial nemas nejaky tazky pruser s mazanim, tak obotrebovanie vacky a zdvihatok prakticky vobec nehrozi... A namiesto remena ma retaz, namiesto klapkovej vahy MAFko... Podla mna dost v pohode motor, taku E34 518i s M43 za dobry peniaz by som hned zobral:)))
Jen dotaz, nešlo by z toho to MAFko implantovat do iSa M42? Případně, co je potřeba pozměňovat?

Jinak jsem z tohoto motoru viděl svody a ty by zasloužily poladit... :roll:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 23. 12. 2008 12:01

WilD píše: Jen dotaz, nešlo by z toho to MAFko implantovat do iSa M42? Případně, co je potřeba pozměňovat?
Budeš vymejšlet převodník s mikropočítačem?

:?:

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 23. 12. 2008 12:10

Čet jsem, že prej de použít M42 + M44 MAF za použití komplet el. svazku z M44 včetně ŘJ, jen zůstane plonk nocksensor, ale to ničemu neva. Pak jsem viděl i přestavbovou sadu za relativně dost, váha plus čip.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 23. 12. 2008 18:40

To Venca: no, ja jsem zrovna takovej vynalezce... :lol: Ptam se kuli tomu, ze MAFka byla parkrat vzpomenuta jako vhodna uprava na iS (napr. Chamuraphim zalozene tema)... Nejdriv jsem chtel vedet, zda je to aspon teoreticky mozny...
To Aula: dik, ale evidentne to bude pomerem cena/prinos trochu mimo my moznosti... Ale kdybys mohl ilustrativne nahodit naky linky, ci info, byl bych ti vdecny...
Jinak aby to nebylo ot, znamej mel m43 v e36 sedanu a neslysel jsem na ten motor od nej jediny spatny slovo...akorat, ze se v meste nedostal se spotrebou pod 12, jenze on taky neumel jezdit normalne, vecne prasil... :roll:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Odpovědět