el.schema origo zesilovace

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

el.schema origo zesilovace

Příspěvek od Spolecnik » 14. 12. 2008 09:40

nemate nekdo schema zapojeni? dik

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 14. 12. 2008 12:48

nevim jaky "origo" zesilovac jsi sehnal, ale predpokladam ze ten "mensi" do E30. (mam doma i ten vetsi z 5 a 7, ale ten je jinak resen - ma uz v sobe frekvencni vyhybky vystupy rozdeleny uz dle jednotlivych typu repro)

Zapojeni konektoru:
1, repro 1 - (cerny s fialovou linkou)
2, repro 2 + (sedy s hnedou linkou)
3, repro 3 + (sedy s bilou linkou)
4, repro 2 - (cerny s hnedou linkou)
5, repro 3 - (cerny s bilou linkou)
6, nezapojeno
7, repro 4 - (cernu s cervenou linkou)
8, nezapojeno
9, nezapojeno
10, napajeni - (hnedy)
11, napajeni +12V (cerveny s cernou linkou)
12, nezapojeno
13, spinane napajeni +12V pro uvedeni zes. do chodu (bily)
14, vstup 1 +
15, vstup 2 +
16, repro 1 + (sedy s fialovou linkou)
17, repro 4 - (sedy s cervenou linkou)
18, vstupy -
19, vstup 3 +
20, vstup 4 +
(uvnitr konektoru v zesiku jsou u pinu mala cislocka..)

ktery je levy, pravy, zadni a predni vystup si musis uz vyzkouset sam. To same u vstupu... ale ve vyse popsanem zapojeni to hraje.


Obrázek

Obrázek
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Příspěvek od Spolecnik » 14. 12. 2008 17:46

To je presne to co jsem potreboval diky moc za pomoc

Odpovědět