

auto samozrejme splnuje emisni normu EURO 2 a je to i vypsane v tp, ciliz 3000kc pri prihlaseni, coz je podle me zanedbatelna castka
318is M44, rok vyroby 1996, kveten, kanadska verze (cinkani pri otevrenych dverich s klicem v zapalovani[da se odstranit], zamykani dveri tlacitkem u radicky, omezovac rychlosti na 190km/h[ten se chystam vyndat, pokud bude zajem,ale auto asi nikdy nejelo vic jak 190], uchyty na americkou znacku)
barva: cervena-HELLROT
digiklima, manuální převodovka, double-lock, immobilizer radio 4x50w, soundsystem po faceliftu (lepsich 6 repro), xenony 6k K, CCFL krouzky, cire mlhovky, polokozeny sportovni stavitelny sedacky, na sklech cerne folie s atesty, rezerva stejna jako litaky na aute a dnes uz i 18" ronaly k tomu, plna servisni historie,Samosvorny diferencial, parkovaci system, alarm s dalkovym centralem, servisní knížka vyplňovaná až do doby asi měsíc před mou koupí, od kdy jsem si na autě vše servisoval sám
v listopadu meneny cepy a silentbloky na predni naprave+geometrie celeho auta+tycky stabiku vpredu i vzadu a davala se nova spojka, toto leto menen (jeste z tovarny vlozeny

malem bych zapomnel, jede vytecne, az se lidi divi

piste sem cokoli chcete, me to nevadi, otazky zodpovim vsechny tady klidne
Cena 120 tisic + uprava mozna podle vybavy a dohody
Za fotky velice dekuji Castrovi s jeho super fotakem





nove fotky




dodelany zadni hlavovy operky

plna vybava naradi


dodelana loketka a nove fotky intru




