Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
blaf
- Příspěvky: 101
- Registrován: 05. 08. 2008 17:30
Příspěvek
od blaf » 11. 12. 2008 11:01
Kontroloval sem svicky a valce 4 a 3 a 1 OK jen na valci 2 sem vytahl ten konektor a ten byl do pulky od oleje a svicka tim tuplem.....cim by to mohlo byt panove?trosec je i na kastly pod motorem....ze by tesneni pod hlavou?mozna pry pistni krouzky anebo vyhoneny motor?.....diky za radu.... Pro jistotu napisu ze je to E30 ISO M42....
...
-
Tomas is
- Příspěvky: 268
- Registrován: 19. 01. 2007 21:27
Příspěvek
od Tomas is » 11. 12. 2008 11:08
Uplně normálně jako u každého 16V - dvouvačkového motoru Ti odešlo těsnění pod ventilovým víkem. Nic závažného, buď přetáhnout, nebo vyměnit - 600,-kč
-
fafejta
- Příspěvky: 148
- Registrován: 04. 01. 2008 18:22
- Bydliště: Benešov u Prahy
Příspěvek
od fafejta » 11. 12. 2008 13:09
Těsnění ventilového víka,respěktivě jeho zvrdlý brejle KO.
Myslel si doufám,že je potopená v oleji,protože pak nechápu jak tě napadli pístní kroužky,ty když jsou KO tak to pak žere olej a hulí.
-
Klakson
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1485
- Registrován: 17. 08. 2005 12:41
- Bydliště: Trutnov
Příspěvek
od Klakson » 11. 12. 2008 22:05
mohu potvrdil, je to těsnění pod víkem

E30 325i
-
WilD
- Příspěvky: 3765
- Registrován: 11. 07. 2008 22:50
- Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)
Příspěvek
od WilD » 13. 12. 2008 13:15
Klakson píše:mohu potvrdil, je to těsnění pod víkem

tak tak, ted jsem ho kupoval komplet za 700, ale myslim, ze jdou objednat i ty krouzky kolem svicek samostatne za 200...
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
-
WilD
- Příspěvky: 3765
- Registrován: 11. 07. 2008 22:50
- Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)
Příspěvek
od WilD » 13. 12. 2008 13:16
Klakson píše:mohu potvrdil, je to těsnění pod víkem

tak tak, ted jsem ho kupoval komplet za 700, ale myslim, ze jdou objednat i ty krouzky kolem svicek samostatne za 200...
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke