Co raději?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Scimitar
Příspěvky: 755
Registrován: 15. 09. 2003 13:38

Co raději?

Příspěvek od Scimitar » 03. 06. 2004 14:46

Měl bych menší dotázek... po čem byste raději sáhli z těchto dvou možností, když byste chtěli výkon, a proč? BMW E30 325i nebo BMW E30 335i (motor z E28 typu M30 má 204hp nebo tak nějak?). Na spotřebu nehleďme a předpokládejme že jinak se ty 2 E 30 neliší (čili kotouče i vzadu a asi jiná převodovka ne?)

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 03. 06. 2004 15:58

Podľa mňa to závisí od toho na čo si pripravený... 8)
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 03. 06. 2004 16:05

Je asi hodně důležitý jak je ta 335i udělaná.
Jestli je tam jenom motor + převodovka, tak 325i.
Ale jestli je to udělaný tak jako to má třeba ondra mádloškin tak radši 335i turbo 8)
(šplhy, šplhy, šplh :twisted: )
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 03. 06. 2004 16:12

co je to za blbou otazku? tam ece chybi neco ne? treba ze 335 lip jede ae vic stoji apod.
jinak to je jako diz se te nekdo zepta eci chces tisicovku nebo dva tisice
a samozrejme kazdej chce dva tisice protoze mu ece ten jeden tisic zbyde 8)
----------------------:)

Uživatelský avatar
Scimitar
Příspěvky: 755
Registrován: 15. 09. 2003 13:38

Příspěvek od Scimitar » 03. 06. 2004 17:59

No já nevim co by bylo potřeba k té přestavbě potřeba kromě motoru převodovky a brzd? Kromě toho já bych to samozřejmě nedělal to jen že známý by měl ten motor na prodej a čirou náhodou je to taky mechanik takže by mi to udělal za nějaký ten peníz. Snad :?
Každopádně ta otázka se týkala spíš toho jestli třeba není ten 3.5 o dost těžší než 2.5 nebo nemá nějaké mouchy nebo nectnosti o kterých nevím.

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 03. 06. 2004 18:31

M30 nemá žádný mouchy, je to nesmrtelnej motor. :wink:
Jinak M20 má 117 kg
M30 má 143 kg
A k M30 budeš potřebovat i převodovku, ale jak je dělanej kardan, to netušim a snad nám to poví někdo kdo to měl, či stavěl :wink: :twisted:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 03. 06. 2004 19:41

Stepan píše:M30 nemá žádný mouchy, je to nesmrtelnej motor. :wink:
Jinak M20 má 117 kg
M30 má 143 kg
A k M30 budeš potřebovat i převodovku, ale jak je dělanej kardan, to netušim a snad nám to poví někdo kdo to měl, či stavěl :wink: :twisted:
Víte někdo kolik váží převodovka k M20 a k M30 ???
Aby byl ten váhovej rozdíl kompletní. :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Matyas
Příspěvky: 552
Registrován: 20. 03. 2003 18:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matyas » 03. 06. 2004 19:49

obě jsou stejně těžký

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 03. 06. 2004 20:31

a pripadne mi nesmyslny odpirat si rychly auto kuli tomu "ze je moc rychly" nebo "nedostacujicim brzdam"
prece s rychlym autem se da jezdit pomalu zatimco s pomalym?
nekdy trnu kdyz vidim jak me za kazdou cenu predjizdi felicia 40KW a pak se mackame 3 vedle sebe na silnici :roll:
----------------------:)

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 04. 06. 2004 08:52

To je špatně položená otázka...

Záleží na tom, k čemu budeš auto používat, kolik můžeš dát na provoz a údržbu, co je to za mechanika kterej by to dělal atd...

Na běžný ježdění je podle mě série vždycky lepší, všechno v tom autě je dimenzovaný na nějakej výkon ( brzdy, podvozek, difer,...) a ty ho výměnou motoru za větší a silnější docela zásadně zvedneš....a ten zbytek tomu musíš přizpůsobit.

Navíc, aby to bylo bezchybně funkční ( ta 3,5i ) tak ten mechanik musí bejt podle mě opravdu dobrej, protože když to bude nějakej "kutil" tak si pořídíš bastl a hromadu starostí.

Ale jestli to chceš jako káru na výlety a máš někoho kdo ti to dobře postaví tak není o čem, objem ničím nenahradíš, 3,5 i rullez :twisted:
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 04. 06. 2004 08:59

Mao píše:To je špatně položená otázka...

Záleží na tom, k čemu budeš auto používat, kolik můžeš dát na provoz a údržbu, co je to za mechanika kterej by to dělal atd...

Na běžný ježdění je podle mě série vždycky lepší, všechno v tom autě je dimenzovaný na nějakej výkon ( brzdy, podvozek, difer,...) a ty ho výměnou motoru za větší a silnější docela zásadně zvedneš....a ten zbytek tomu musíš přizpůsobit.

Navíc, aby to bylo bezchybně funkční ( ta 3,5i ) tak ten mechanik musí bejt podle mě opravdu dobrej, protože když to bude nějakej "kutil" tak si pořídíš bastl a hromadu starostí.

Ale jestli to chceš jako káru na výlety a máš někoho kdo ti to dobře postaví tak není o čem, objem ničím nenahradíš, 3,5 i rullez :twisted:
přesně takto bych ti poradil i já. Pokud chces auto na fun tak 335i turbo, jinak 325i
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Šeba325iX

Příspěvek od Šeba325iX » 04. 06. 2004 09:54

Na silnici je 170PH OK pokud jedu s rodinou a za mnou se snaží felda 15km mne předjed a pak předjíždí kilem ve vesnici nemá cenu se s nim honit a nechám ho jet, jinak snažit se předjíždět auto ktere dokáže 190km je vo hubu, to si vklidu počkám až pojede kilem nejlépe do kopce a pak ho vpohodě předjedu.
Pokud bych uvažoval o jiném motoru tak pak aby mel 250PH nejlépe 320PH

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 04. 06. 2004 15:48

PH neutralni, dermatologicky testovano :)

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 05. 06. 2004 12:00

Pokud bude 335i dobře udělaná tak není co řešit. Rozumnej výkon na relativně lehký auto a při lehký noze spotřeba jako u 2,5i.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 05. 06. 2004 12:08

Fido píše:Pokud bude 335i dobře udělaná tak není co řešit. Rozumnej výkon na relativně lehký auto a při lehký noze spotřeba jako u 2,5i.
souhlasím, ale měj lehkou nohu u takovýho stáda...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 05. 06. 2004 13:33

Spis nez na spotrebu jsem slysel od lidi co meli 3,5 stiznosti na to, ze to nejede dle ocekavani. A zase jsme u toho, jak je to udelany. Ti kterym to jede, maji vetsinou adekvatni diferak a na nic si nestezuji :twisted:

Odpovědět