Co raději?
Co raději?
Měl bych menší dotázek... po čem byste raději sáhli z těchto dvou možností, když byste chtěli výkon, a proč? BMW E30 325i nebo BMW E30 335i (motor z E28 typu M30 má 204hp nebo tak nějak?). Na spotřebu nehleďme a předpokládejme že jinak se ty 2 E 30 neliší (čili kotouče i vzadu a asi jiná převodovka ne?)
No já nevim co by bylo potřeba k té přestavbě potřeba kromě motoru převodovky a brzd? Kromě toho já bych to samozřejmě nedělal to jen že známý by měl ten motor na prodej a čirou náhodou je to taky mechanik takže by mi to udělal za nějaký ten peníz. Snad
Každopádně ta otázka se týkala spíš toho jestli třeba není ten 3.5 o dost těžší než 2.5 nebo nemá nějaké mouchy nebo nectnosti o kterých nevím.

Každopádně ta otázka se týkala spíš toho jestli třeba není ten 3.5 o dost těžší než 2.5 nebo nemá nějaké mouchy nebo nectnosti o kterých nevím.
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Víte někdo kolik váží převodovka k M20 a k M30 ???Stepan píše:M30 nemá žádný mouchy, je to nesmrtelnej motor.![]()
Jinak M20 má 117 kg
M30 má 143 kg
A k M30 budeš potřebovat i převodovku, ale jak je dělanej kardan, to netušim a snad nám to poví někdo kdo to měl, či stavěl![]()
Aby byl ten váhovej rozdíl kompletní.

BMW The Ultimate Driving Machine
To je špatně položená otázka...
Záleží na tom, k čemu budeš auto používat, kolik můžeš dát na provoz a údržbu, co je to za mechanika kterej by to dělal atd...
Na běžný ježdění je podle mě série vždycky lepší, všechno v tom autě je dimenzovaný na nějakej výkon ( brzdy, podvozek, difer,...) a ty ho výměnou motoru za větší a silnější docela zásadně zvedneš....a ten zbytek tomu musíš přizpůsobit.
Navíc, aby to bylo bezchybně funkční ( ta 3,5i ) tak ten mechanik musí bejt podle mě opravdu dobrej, protože když to bude nějakej "kutil" tak si pořídíš bastl a hromadu starostí.
Ale jestli to chceš jako káru na výlety a máš někoho kdo ti to dobře postaví tak není o čem, objem ničím nenahradíš, 3,5 i rullez
Záleží na tom, k čemu budeš auto používat, kolik můžeš dát na provoz a údržbu, co je to za mechanika kterej by to dělal atd...
Na běžný ježdění je podle mě série vždycky lepší, všechno v tom autě je dimenzovaný na nějakej výkon ( brzdy, podvozek, difer,...) a ty ho výměnou motoru za větší a silnější docela zásadně zvedneš....a ten zbytek tomu musíš přizpůsobit.
Navíc, aby to bylo bezchybně funkční ( ta 3,5i ) tak ten mechanik musí bejt podle mě opravdu dobrej, protože když to bude nějakej "kutil" tak si pořídíš bastl a hromadu starostí.
Ale jestli to chceš jako káru na výlety a máš někoho kdo ti to dobře postaví tak není o čem, objem ničím nenahradíš, 3,5 i rullez

member of zewl crew
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
přesně takto bych ti poradil i já. Pokud chces auto na fun tak 335i turbo, jinak 325iMao píše:To je špatně položená otázka...
Záleží na tom, k čemu budeš auto používat, kolik můžeš dát na provoz a údržbu, co je to za mechanika kterej by to dělal atd...
Na běžný ježdění je podle mě série vždycky lepší, všechno v tom autě je dimenzovaný na nějakej výkon ( brzdy, podvozek, difer,...) a ty ho výměnou motoru za větší a silnější docela zásadně zvedneš....a ten zbytek tomu musíš přizpůsobit.
Navíc, aby to bylo bezchybně funkční ( ta 3,5i ) tak ten mechanik musí bejt podle mě opravdu dobrej, protože když to bude nějakej "kutil" tak si pořídíš bastl a hromadu starostí.
Ale jestli to chceš jako káru na výlety a máš někoho kdo ti to dobře postaví tak není o čem, objem ničím nenahradíš, 3,5 i rullez




Na silnici je 170PH OK pokud jedu s rodinou a za mnou se snaží felda 15km mne předjed a pak předjíždí kilem ve vesnici nemá cenu se s nim honit a nechám ho jet, jinak snažit se předjíždět auto ktere dokáže 190km je vo hubu, to si vklidu počkám až pojede kilem nejlépe do kopce a pak ho vpohodě předjedu.
Pokud bych uvažoval o jiném motoru tak pak aby mel 250PH nejlépe 320PH
Pokud bych uvažoval o jiném motoru tak pak aby mel 250PH nejlépe 320PH
souhlasím, ale měj lehkou nohu u takovýho stáda...Fido píše:Pokud bude 335i dobře udělaná tak není co řešit. Rozumnej výkon na relativně lehký auto a při lehký noze spotřeba jako u 2,5i.
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle