nestartuje 325i
Zřejmě jde o 325i M20B25.teepee píše: no ja nevim,sem lama...precet sem to nekde v navodu..takze to skrtam.. proste ceknu ty vstriky no...
Jestli má ŘJ 55 pin, orientuj se dle schématu, co má na stránce Maranelo.
Proměřil bych
- vedení od ŘJ ke vstřikům - obě větve
- ohmický odpor samotnýho vstřiku
- zda přichází +12V na vstřiky
- zda jdou mínusový pulsy na vstřiky
Zřejmě jde o 325i M20B25.
Jestli má ŘJ 55 pin, orientuj se dle schématu, co má na stránce Maranelo.
Proměřil bych
- vedení od ŘJ ke vstřikům - obě větve
- ohmický odpor samotnýho vstřiku
- zda přichází +12V na vstřiky
- zda jdou mínusový pulsy na vstřiky[/quote]
jj je to 325i m20b25 ,RJ ma 3 rady pinu (vsichni tomu rikaj plastacka.. ale piny sem nepocital... jinac nakej link sem nasel tady http://bmwcabrio.ic.cz/technika/schema/ ... ne_mcu.gif
- zda jdou mínusový pulsy na vstřiky - meril sem led metodou a fungovalo
- vedení od ŘJ ke vstřikům - obě větve - zkousel sem valce 6 a 1 ( abych zkusil obe vetve... vic vstriku sem nezkousel)
- ohmický odpor samotnýho vstřiku - nezkousel
- zda přichází +12V na vstřiky - to bych si musem dotahnout z domova osciloskop... a myslim ze je daleko pravdepodovnejsi to,ze ty vstriky sou zalepeny... pac sice mi rikali ze to stalo max pul rok..ale kdo vi
Jestli má ŘJ 55 pin, orientuj se dle schématu, co má na stránce Maranelo.
Proměřil bych
- vedení od ŘJ ke vstřikům - obě větve
- ohmický odpor samotnýho vstřiku
- zda přichází +12V na vstřiky
- zda jdou mínusový pulsy na vstřiky[/quote]
jj je to 325i m20b25 ,RJ ma 3 rady pinu (vsichni tomu rikaj plastacka.. ale piny sem nepocital... jinac nakej link sem nasel tady http://bmwcabrio.ic.cz/technika/schema/ ... ne_mcu.gif
- zda jdou mínusový pulsy na vstřiky - meril sem led metodou a fungovalo
- vedení od ŘJ ke vstřikům - obě větve - zkousel sem valce 6 a 1 ( abych zkusil obe vetve... vic vstriku sem nezkousel)
- ohmický odpor samotnýho vstřiku - nezkousel
- zda přichází +12V na vstřiky - to bych si musem dotahnout z domova osciloskop... a myslim ze je daleko pravdepodovnejsi to,ze ty vstriky sou zalepeny... pac sice mi rikali ze to stalo max pul rok..ale kdo vi

pokracovani po dlouhy dobe ;(
ahoj, tak sem se k tomu zas konecne dostal... je to teda 325i, auto je chrom..ale rj je plast , nechyta... co vim
1) svicky jiskru hazej
2) napeti na vstrikach trvale 12-13V , kdyz startuju spinaj se normos pres - (testovano odporem a ledkou )
3) benz.cerpadlo z 318i m40 , zkousel sem premostit rele benzinove cerpadlo ,dal sem 0.5 l petku startoval sem 3 vteriny, a bylo tam tak 2dcl, cili myslim ze cerpadlo ok,
4) auto dele stoji...
5) svicky suchy..kdyz je vyndam
6) zkousel sem vyndat hadici na konci rampy, a pod tlakem... ted sem zkousel znova a ani kapka ropy
7) ted mam v planu nak sundat regulator tlaku paliva... snad to pude nenasilne... diky vsem za vsechny rady
jo a zkousel sem asi 6jinejch RJ ,z 2L, 2.5... a porad stejny... ani nebafne... toci krasne,ale ani skyt... diky vsem
1) svicky jiskru hazej
2) napeti na vstrikach trvale 12-13V , kdyz startuju spinaj se normos pres - (testovano odporem a ledkou )
3) benz.cerpadlo z 318i m40 , zkousel sem premostit rele benzinove cerpadlo ,dal sem 0.5 l petku startoval sem 3 vteriny, a bylo tam tak 2dcl, cili myslim ze cerpadlo ok,
4) auto dele stoji...
5) svicky suchy..kdyz je vyndam
6) zkousel sem vyndat hadici na konci rampy, a pod tlakem... ted sem zkousel znova a ani kapka ropy
7) ted mam v planu nak sundat regulator tlaku paliva... snad to pude nenasilne... diky vsem za vsechny rady

no tak ted sem byl v garazi s otcem...a nika nic... ;( .. asi budu muset zejtra sundat ten reg. tlaku paliva.. a kdyztak pak i zkusit vyndat nakej vstrik... ,je s tim nakej boj... , popripade napsal by mi nekdo strucnej navod ? ( podle myho pude sani dolu... protoze co sem koukal tak ta lista drzi na 4 sroubech..ale abych z toho dostal ty vstriky ven... ) dik.. i za nadavky 

opet-jedna-nestarutjici-m20b25-snad-vyr ... rt,15.html
pro pridap ze by nekdo resil stejnej proble,pry se daj vstriky vydnat i s nasazenym sani,ale je to voser... (viz link vejs)
a zejtra zkusim jeste poradne ucpat tu vracecku,kdyby byl regulator ko...
pro pridap ze by nekdo resil stejnej proble,pry se daj vstriky vydnat i s nasazenym sani,ale je to voser... (viz link vejs)
a zejtra zkusim jeste poradne ucpat tu vracecku,kdyby byl regulator ko...
tak sem prisel na to zem sem obracene zapojeny benz. cerpadlo... trosku lama no
, (sice vypada stejne,ale vyvody z 318m40 ma presne naopak nez z m20 325i,aspon co sem zjistil teda...,nebo to co sem tam mel ja... ted uz se benzin dostane skoro az zpatky do nadrze...ale driv se mi stihla vybit baterka od vecnyho startovani...takze ji nabiju...a pak zkusim startovat... asi potrva dyl, sice mam vsechny svicky fungl novy,ale nez se natlakauje vstrik.lista.... kdyztak pak zkusim figl s kombinacka... priskrtit tu zpatecku. a uvidim... napisu zase az bude neco new

dneska jsem taky přišel a nenastartoval rozebral jsem pul auta otestoval všechno možný vyndal jsem startér protože jen cvakal a neměl snahu točit samožřejmě jsem si změřil baterku byla nabitá dost
A co to nakonec bylo -baterka pod zátěží neměla dostatečnou kapacitu a nestačila na to a koho by to napadlo když tam byla teprv od září
A co to nakonec bylo -baterka pod zátěží neměla dostatečnou kapacitu a nestačila na to a koho by to napadlo když tam byla teprv od září

to mas dobry,ja mam baterku vytahlou 2 dny doma na nabijecce.pak motor krasne toci,hazi jiskru jako krava,benal cirguluje, vstriky ( po el. strance vsechny ok ) , ... a nic,.. nevim uz cim... leda ty striky ( mechanicky neotevrou proste )... zkratka svice porad suchy... zejtra zkusim jeste vyndat uplne vsechny,jestli aspon naka neni trochu mokra... ale je mi divny ze by se zalepilo najednou 6 vstriku... proste ani neblafne nic...