Ekologická daň při registraci od 1.1.2009 - Kam zapadnou E30
Aha... takze vlastne vyberou jakoby jednorazove velkej balik penez za ty prvni preregistrace po zacatku roku a tim ty auta pak od toho osvobodi...no na jednu stranu lepsi nez aby to bylo pri kazdy registraci, ale jinak je to pekna svinarna. To uz by mi vic prislo fer, kdyby ten poplatek byl znatelne mensi ale pri kazdy registraci....takhle to postrada smysl.
BMW 323i E36
hele tak ted sem se dotoho zase zamotal já ..
Chcete mi říct,že když přihlásim auto např 10.1.09 a prodám ho tak ten další kterej to přihlásí např 15.1.09 to jako už platit nebude .? Nebo prostě já se v tom fakt vůbec nevyznám

Chcete mi říct,že když přihlásim auto např 10.1.09 a prodám ho tak ten další kterej to přihlásí např 15.1.09 to jako už platit nebude .? Nebo prostě já se v tom fakt vůbec nevyznám



Toyota KE35, AE86, Golf Mk2 20v turbo, BMW E30 335i tour, E30 335i Turbo coupe, E30 324td chromák sedan, E34 520i tour
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
...mě by jen zajímalo, jak se to bude řešit s vozidly, co teoreticky a vlastně i prakticky splňují např. EURO2 (řízený kat apod.), leč nemají zaznamenán žádný údaj tohoto druhu ve velkém TP, kvůli sráčům z Dopr. Inspektorátu, kteří se na to vykašlali jej tam zapsat...těchto případů jsem viděl hodně a někdo si na tom zase nahrabe -- kam jít? na stanici ME? ...skrytej lobbing zasraný český vlády je promyšlenej hajzl...(pardon za vulgaritu)...
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
Přesně tak, je to jen jednou...Hoonnza píše:hele tak ted sem se dotoho zase zamotal já ..
Chcete mi říct,že když přihlásim auto např 10.1.09 a prodám ho tak ten další kterej to přihlásí např 15.1.09 to jako už platit nebude .? Nebo prostě já se v tom fakt vůbec nevyznám![]()
![]()
A když už jsme u toho, ví někdo, jaký kódy na TP odpovídaj jakým normám???
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
budes to resit Ty, dle vyjadreni meho znameho na evidenci vozidel je to vec majitele i kdyz udelal nekdy v minulosti chybu urednik. Rekl bych, ze moznost je jedna - zastoupeni vyrobce a od nich potvrzeni, ze ten model splnuje "to a to"... Vetsinou za penizeCvrcek Martin píše:...mě by jen zajímalo, jak se to bude řešit s vozidly, co teoreticky a vlastně i prakticky splňují např. EURO2 (řízený kat apod.), leč nemají zaznamenán žádný údaj tohoto druhu ve velkém TP, kvůli sráčům z Dopr. Inspektorátu, kteří se na to vykašlali jej tam zapsat...těchto případů jsem viděl hodně a někdo si na tom zase nahrabe -- kam jít? na stanici ME? ...skrytej lobbing zasraný český vlády je promyšlenej hajzl...(pardon za vulgaritu)...

pokud neni vyplnena emisni norma bere se to jako, ze neplni zadnou normu...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Prestavam tomu vsemu rozumet - pokud mam auto s katalyzatorem ale nemam v TP zadnou normu znamena to ze:
- pri pripadnem prodeji, zaplati pristi majitel 10 000 - chapu.
- az mi budou merit emise, tak diky tomu, ze nemam v TP zadnou normu, nemusi vozidlo zadnou splnovat? Jak na emisich rozlisuji jake emise muze mit Trabant vs. treba to BMW, kdyz v ve velkem TP nemaji zadny udaj?
- pri pripadnem prodeji, zaplati pristi majitel 10 000 - chapu.
- az mi budou merit emise, tak diky tomu, ze nemam v TP zadnou normu, nemusi vozidlo zadnou splnovat? Jak na emisich rozlisuji jake emise muze mit Trabant vs. treba to BMW, kdyz v ve velkem TP nemaji zadny udaj?
údaje maj na emisích v tom chytrym kompjůtru, zadá typ motoru a už to jedeCaleb píše: Jak na emisich rozlisuji jake emise muze mit Trabant vs. treba to BMW, kdyz v ve velkem TP nemaji zadny udaj?
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i
Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i
Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210
myslíte teda, že by ty naše nadčasové E30
mohli splňovat alespoň Euro 1, že by to nemusela bejt "desítka" při přepisu po novym roce?
já konkrétně jsem našel v techničáku u emisí "83 R02 B", což by mělo být snad Euro 1, hrozně rád bych tomu chtěl věřit, ale přeci jenom je to 325i z r.87, tak nevim
.
Nevíte někdo? Jestli to bude splňovat Euro0 za desítku tak to se mnou to auto asi pujde už do hrobu a ve finale s nim asi provedu rituální sjezd z nějakýho hodně vysokýho útesu


já konkrétně jsem našel v techničáku u emisí "83 R02 B", což by mělo být snad Euro 1, hrozně rád bych tomu chtěl věřit, ale přeci jenom je to 325i z r.87, tak nevim

Nevíte někdo? Jestli to bude splňovat Euro0 za desítku tak to se mnou to auto asi pujde už do hrobu a ve finale s nim asi provedu rituální sjezd z nějakýho hodně vysokýho útesu

--== BMW FOREVER ==--
no podle tohodle by tříca s katem měla spadat do Euro1, tak snad ty šulíni úřednický na nás nevymyslej nějakou vyjebávku.
Čísla směrnic v technickém průkazu
zážehové motory (benzin, LPG, CNG) pro M1 (osobní) a N1 (užitková)
Euro 0 – 10 000 Kč
*EHS/ES: 70/220, 74/290, 77/102, 78/665, 83/351, 88/436, 89/458, 89/491
*EHK: 15 R00, 15 R01, 15 R02, 15 R03, 15 R04, 83 R00 A, 83 R00 B, 83 R01 A, 83 R01 B – platí pro M1 s max. hmotností nad 2 500 kg, obsaditelností nad 6 osob, v terénním provedení M1G + vozidla N1.
Euro I – 5 000 Kč
*EHS/ES: 91/441, 93/59, 94/12 – u N1, M1 s obsaditelností více než 6 osob a max. hmotností přes 2 500 kg
*EHK: 83 R01 B – pouze M1 s maximální hmotností do 2 500kg, s obsaditelností do max. 6 osob a v neterénním provedení; 83 R02 B, 83 R03 B – u N1, M1 s obsaditelností více než 6 osob a max. hmotností více než 2 500 kg.
Euro II – 3 000 Kč
*EHS/ES: 94/12/ (pouze M1), 96/44, 96/69, 98/77
*EHK: 83 R03 B – pouze M1 s obsaditelností do 6 osob (včetně) s max. hmotností do 2 500 kg (včetně), 83 R04 B.
Čísla směrnic v technickém průkazu
zážehové motory (benzin, LPG, CNG) pro M1 (osobní) a N1 (užitková)
Euro 0 – 10 000 Kč
*EHS/ES: 70/220, 74/290, 77/102, 78/665, 83/351, 88/436, 89/458, 89/491
*EHK: 15 R00, 15 R01, 15 R02, 15 R03, 15 R04, 83 R00 A, 83 R00 B, 83 R01 A, 83 R01 B – platí pro M1 s max. hmotností nad 2 500 kg, obsaditelností nad 6 osob, v terénním provedení M1G + vozidla N1.
Euro I – 5 000 Kč
*EHS/ES: 91/441, 93/59, 94/12 – u N1, M1 s obsaditelností více než 6 osob a max. hmotností přes 2 500 kg
*EHK: 83 R01 B – pouze M1 s maximální hmotností do 2 500kg, s obsaditelností do max. 6 osob a v neterénním provedení; 83 R02 B, 83 R03 B – u N1, M1 s obsaditelností více než 6 osob a max. hmotností více než 2 500 kg.
Euro II – 3 000 Kč
*EHS/ES: 94/12/ (pouze M1), 96/44, 96/69, 98/77
*EHK: 83 R03 B – pouze M1 s obsaditelností do 6 osob (včetně) s max. hmotností do 2 500 kg (včetně), 83 R04 B.
--== BMW FOREVER ==--
jinak tohle je taky moc pěkný 
i když se to asi dalo čekat.
http://www.novinky.cz/clanek/155978-vid ... svech.html

i když se to asi dalo čekat.
http://www.novinky.cz/clanek/155978-vid ... svech.html
--== BMW FOREVER ==--
kdyby to někoho zajímalo tak tady sou ty diesely
vznětové motory – diesely pro vozidla kategorie M1, N1
Euro 0 – 10 000 Kč
*EHS/ES: 70/220, 74/290, 77/102, 78/665, 83/351, 88/436, 89/458, 89/491
*EHK: 15 R 00, 15 R 01, 15 R 02, 15 R 03, 15 R 04, 83 R 00, 83 R 00 C, 83 R 01 C – u M1 s max. hmotností nad 2 500 kg, s obsaditelností nad 6 osob, v terénním provedení (M1G) a N1.
Euro I – 5 000 Kč
*EHS/ES: 91/441, 93/59, 94/12 kat. N1 – I, II, III
*EHK: 83 R 01 C – pouze M1 max. hmotností do 2 500 kg (včetně) s obsaditelností do 6 osob (včetně) v neterénním provedení; 83 R 02 C, 83 R 03 C – u N1, M1 s obsaditelností nad 6 osob a max. hmotností
nad 2 500 kg, 49 R 02 A – limity emisí A, vozidla N1 a M1 s max. hmotností přes 3 500 kg.
Euro II – 3 000 Kč
*EHS/ES: 94/12 – pouze M1; 96/44, 96/69, 98/77, 91/542/
*EHS–B, 96/1/ES–B EHK: 83 R 03 C – pouze u M1 s obsaditelností do 6 osob (včetně) s max. hmotností do 2 500 kg (včetně), 83 R 04 C, 49 R 02 B – limity emisí B kat. N1 a M1 s max. hmotností přes 3 500 kg.

vznětové motory – diesely pro vozidla kategorie M1, N1
Euro 0 – 10 000 Kč
*EHS/ES: 70/220, 74/290, 77/102, 78/665, 83/351, 88/436, 89/458, 89/491
*EHK: 15 R 00, 15 R 01, 15 R 02, 15 R 03, 15 R 04, 83 R 00, 83 R 00 C, 83 R 01 C – u M1 s max. hmotností nad 2 500 kg, s obsaditelností nad 6 osob, v terénním provedení (M1G) a N1.
Euro I – 5 000 Kč
*EHS/ES: 91/441, 93/59, 94/12 kat. N1 – I, II, III
*EHK: 83 R 01 C – pouze M1 max. hmotností do 2 500 kg (včetně) s obsaditelností do 6 osob (včetně) v neterénním provedení; 83 R 02 C, 83 R 03 C – u N1, M1 s obsaditelností nad 6 osob a max. hmotností
nad 2 500 kg, 49 R 02 A – limity emisí A, vozidla N1 a M1 s max. hmotností přes 3 500 kg.
Euro II – 3 000 Kč
*EHS/ES: 94/12 – pouze M1; 96/44, 96/69, 98/77, 91/542/
*EHS–B, 96/1/ES–B EHK: 83 R 03 C – pouze u M1 s obsaditelností do 6 osob (včetně) s max. hmotností do 2 500 kg (včetně), 83 R 04 C, 49 R 02 B – limity emisí B kat. N1 a M1 s max. hmotností přes 3 500 kg.
--== BMW FOREVER ==--
Zjisti co je v TP, v oddíle D, položka 16 - tam by měla bejt zapsaná emisní norma. Pokud tam není napsáno nic, tak se to asi bude brát, jako že nesplňuje auto nic. Vyměřování poplatků se totiž bude řídit tím, co je zapsáno v TP.Pett píše:nevíte náhodou do jaké kategorie bude patřit E34 520i, rok 92.díky
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA