Jak dostat z motoru ten žlutej ochranej blivajs?
Nevím co tady všichni vymýšlíte ameriku, dráťákem do vrtačky je to dole jak ze sání tak z ventildeklu do pár minut. Není na to potřeba vůbec brutálně tlačit, jde to samo a to z každé spáry a maximálně z toho vznikne prach, který se dá zfouknout nebo zpláchnout. Odstraňovačem na staré laky, vznikne sračka, která se lepí na všechno možný. Komu není rady tomu není pomoci. 

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Pokud to opláchneš, tak to s tím nic neudělá. A pokud ne, tak to stejně nějakou dobu trvá, než to s tím hliníkem něco provede, obvzlášť u kol, který jsou tvrdý jak prase.Crazytony píše:A kua myslel jsem že to hliník nežere sudnaval jsem s tim i lak s kol a nic to s hliníkem nedělalo
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Tak to nevím, já to vždycky dostal bez problémů dolu všechno na 100% a přišlo mi to jako nejjednodušší cesta, odstraňovačem už jsem to sundaval taky. Na sundání laku z kol je odstraňovač rozhodně nejlepší, na tohle mi přišel nejlepší dráťák, ale ať si to každý udělá jak chce.DC píše:mechanickou cestou už jsem to dělal několikrát ale výsledek se mi extra nelíbil, tak chci zkusit i něco jiného

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
Přeji ti aby jsi měl ten vosk všude,i na kapotě zevnitř,to se teprve sundává z těch prolisů a záhybů na kastli,představ si že místo vody do vapky pustíš ten vosk a důkladně s ním vystříkáš motorový prostor a necháš to dvacet let působitBOOST píše:Nevím co tady všichni vymýšlíte ameriku, dráťákem do vrtačky je to dole jak ze sání tak z ventildeklu do pár minut. Není na to potřeba vůbec brutálně tlačit, jde to samo a to z každé spáry a maximálně z toho vznikne prach, který se dá zfouknout nebo zpláchnout. Odstraňovačem na staré laky, vznikne sračka, která se lepí na všechno možný. Komu není rady tomu není pomoci.



DC:Jestli to chseš mít eňo ňuňo vypulírovaný a nespěcháš na to tak mi to doruč a uvidíš

