zadní brzdy
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
zadní brzdy
na kolik vyjde sada brzdovejch čelistí a obě prasátka a vše co je k tomu ještě potřeba na třícu 1,8 bez abs ???
obložení má dost a prasátko u pravýho kola je už asi KO (vlhké a gumička zpuchřelá)
obložení má dost a prasátko u pravýho kola je už asi KO (vlhké a gumička zpuchřelá)
Re: zadní brzdy
- pakny Ferodo Premier cca 800, - sadaKuba318ie30 píše:na kolik vyjde sada brzdovejch čelistí a obě prasátka a vše co je k tomu ještě potřeba na třícu 1,8 bez abs ???
obložení má dost a prasátko u pravýho kola je už asi KO (vlhké a gumička zpuchřelá)
- válečky FAG 20,64 mm cca 400,- za kus
Re: zadní brzdy
Svatá pravdaVenca píše:- pakny Ferodo Premier cca 800, - sadaKuba318ie30 píše:na kolik vyjde sada brzdovejch čelistí a obě prasátka a vše co je k tomu ještě potřeba na třícu 1,8 bez abs ???
obložení má dost a prasátko u pravýho kola je už asi KO (vlhké a gumička zpuchřelá)
- válečky FAG 20,64 mm cca 400,- za kus


- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: zadní brzdy
jj, a sada jako jedna strana nebo celej zadek? (asi sem najivní v dneska už tak předraženym státě)DVORIS píše:Svatá pravdaVenca píše:- pakny Ferodo Premier cca 800, - sadaKuba318ie30 píše:na kolik vyjde sada brzdovejch čelistí a obě prasátka a vše co je k tomu ještě potřeba na třícu 1,8 bez abs ???
obložení má dost a prasátko u pravýho kola je už asi KO (vlhké a gumička zpuchřelá)
- válečky FAG 20,64 mm cca 400,- za kusa doporučuji koupit rovnou i zbytek - pružinky svírající pakny+jejich aretaci,atd...prostě komplet
Re: zadní brzdy
Sada = 4 pakny.Kuba318ie30 píše:
jj, a sada jako jedna strana nebo celej zadek?
Existuje i možnost nechat starý pakny repasovat stejným materiálem, jako je Ferodo Premier.
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: zadní brzdy
jo vo tom vim ale když vemu v úvahu že je ještě povezu na repas a stejně už budou jetý tak se mi to skoro ani nevyplatíVenca píše:Sada = 4 pakny.Kuba318ie30 píše:
jj, a sada jako jedna strana nebo celej zadek?
Existuje i možnost nechat starý pakny repasovat stejným materiálem, jako je Ferodo Premier.
Re: zadní brzdy
Pakny kupuješ jako sadu,tzn.4ks,prase jednotlivě,a ty pružinky a serepatičky mi objednával známý v BMW takže nevím jestli to platil jako sadu nebo každou položku zvlášť.Kuba318ie30 píše:jj, a sada jako jedna strana nebo celej zadek? (asi sem najivní v dneska už tak předraženym státě)DVORIS píše:Svatá pravdaVenca píše: - pakny Ferodo Premier cca 800, - sada
- válečky FAG 20,64 mm cca 400,- za kusa doporučuji koupit rovnou i zbytek - pružinky svírající pakny+jejich aretaci,atd...prostě komplet
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Ja na '89 M40 kupoval valecky v kelly a tam jine nez 22,22mm nemaji
Kazdopadne, nechci te strasit, ale sundani tech bubnu je fakt maso. V bubnu se po tech letech udela hrana, pres kterou ho pak nelze sundat, protoze pakny jsou roztazene tema samostelama. Ja to se znamym sundaval asi pul hodiny jeden, soustavou sroubovaku a pomoci kladiv pred drevene spalky sme buben museli vytlouct. Vrele pak doporucuju tu hranu bruskou ve vrtacce srovnat.
A uplne nakonec doporucuju si dobre zamapatovat, jak tam vsechny ty pruzinky a kladky jsou, zlata 120tka, tam je to daleko jednodussi

Kazdopadne, nechci te strasit, ale sundani tech bubnu je fakt maso. V bubnu se po tech letech udela hrana, pres kterou ho pak nelze sundat, protoze pakny jsou roztazene tema samostelama. Ja to se znamym sundaval asi pul hodiny jeden, soustavou sroubovaku a pomoci kladiv pred drevene spalky sme buben museli vytlouct. Vrele pak doporucuju tu hranu bruskou ve vrtacce srovnat.
A uplne nakonec doporucuju si dobre zamapatovat, jak tam vsechny ty pruzinky a kladky jsou, zlata 120tka, tam je to daleko jednodussi

- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
pakny se daj stáhnout dírou pro šroub...jde to blbě ale jde to...to mi problém nedělá, jen nechci koupit válečky s jinym průměrem...asi nic jinýho nezbejvá než to shodit...u mojí ex-tříci 1,8 m40 rok 89 to bylo taky 22,22 ale známej měl zrovna ty 20,něco...Caleb píše:Ja na '89 M40 kupoval valecky v kelly a tam jine nez 22,22mm nemaji![]()
Kazdopadne, nechci te strasit, ale sundani tech bubnu je fakt maso. V bubnu se po tech letech udela hrana, pres kterou ho pak nelze sundat, protoze pakny jsou roztazene tema samostelama. Ja to se znamym sundaval asi pul hodiny jeden, soustavou sroubovaku a pomoci kladiv pred drevene spalky sme buben museli vytlouct. Vrele pak doporucuju tu hranu bruskou ve vrtacce srovnat.
A uplne nakonec doporucuju si dobre zamapatovat, jak tam vsechny ty pruzinky a kladky jsou, zlata 120tka, tam je to daleko jednodussi
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Typ motoru s tím nemá co dělat, rozhodující je, jakej je hlavní (ovládací) brzdovej válec. K němu pak přísluší ty válečky 20,64 mm, ev. ty větší.Kuba318ie30 píše:tak co jsem ted koukal do ETK tak průměr 22,22 je na m40 (podle roku výroby) a ten 20,64 je na m10...aspon to tak vychází podle katalogu...mám tomu věřit??
Přelom ve výrobě je někde kolem podzimu 1986, jestli se nepletu...
.
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
nemyslel jsem typ motoru, ale právě rok, (m40 od roku 87)Venca píše:Typ motoru s tím nemá co dělat, rozhodující je, jakej je hlavní (ovládací) brzdovej válec. K němu pak přísluší ty válečky 20,64 mm, ev. ty větší.Kuba318ie30 píše:tak co jsem ted koukal do ETK tak průměr 22,22 je na m40 (podle roku výroby) a ten 20,64 je na m10...aspon to tak vychází podle katalogu...mám tomu věřit??
Přelom ve výrobě je někde kolem podzimu 1986, jestli se nepletu...
.
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
V tomhle případě ano, 22,20.Kuba318ie30 píše:takže když mám 10.87´ tak by to měl být průměr 22,22 ne?Venca píše:Tímhle se vůbec nezkoušej řídit, stejně jako výrazama "Chromák" a "Plasťák".Kuba318ie30 píše:nemyslel jsem typ motoru, ale právě rok, (m40 od roku 87)
Z průměru 20,64 na 22,20 se přešlo v září 1986.
Ale vazbama chrom-plast, M10/M40 atd. se nelze řídit, protože ty změny šly postupně, takže vždycky nejřív datum výroby.
A druhá věc - předchozí majitel mohl něco měnit, proto je dobrý i vědět, kterej díl ke kterýmu patří, viz ten hlavní válec+válečky.
.
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
a ten hlavni valec musi bejt jakej??Venca píše:V tomhle případě ano, 22,20.Kuba318ie30 píše:takže když mám 10.87´ tak by to měl být průměr 22,22 ne?Venca píše: Tímhle se vůbec nezkoušej řídit, stejně jako výrazama "Chromák" a "Plasťák".
Z průměru 20,64 na 22,20 se přešlo v září 1986.
Ale vazbama chrom-plast, M10/M40 atd. se nelze řídit, protože ty změny šly postupně, takže vždycky nejřív datum výroby.
A druhá věc - předchozí majitel mohl něco měnit, proto je dobrý i vědět, kterej díl ke kterýmu patří, viz ten hlavní válec+válečky.
.
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem