M20 HTP

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

M20 HTP

Příspěvek od DoDo » 30. 11. 2008 16:52

Zdravím,
přehodil jsem motor 2,0 motronic za 2,5 motronic v plasťákovi, ale jede jenom na 3 válce. V minulym autě jel na všechny. Jiskra je ve všech válcích, komprese se na 90% taky (měřil sem to, ale nemám možnost úplně přesnýho měření).
Při prvních pokusech byly svíčky mokrý, dneska byly 2 svíčky (na nejedoucích válcích) který jsem kontroloval suchý. Válce co nejedou jsou 2-4-6. Vstřiky jsem zatím nekontroloval, spíš mě zajmá, jestli ten projev že nejede každej sudej válec není typickej pro nějakou závadu jako třeba nezapojený čidlo nebo něco podobnýho.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: M20 HTP

Příspěvek od Venca » 30. 11. 2008 17:02

DoDo píše:Zdravím,
přehodil jsem motor 2,0 motronic za 2,5 motronic v plasťákovi, ale jede jenom na 3 válce. V minulym autě jel na všechny. Jiskra je ve všech válcích, komprese se na 90% taky (měřil sem to, ale nemám možnost úplně přesnýho měření).
Při prvních pokusech byly svíčky mokrý, dneska byly 2 svíčky (na nejedoucích válcích) který jsem kontroloval suchý. Válce co nejedou jsou 2-4-6. Vstřiky jsem zatím nekontroloval, spíš mě zajmá, jestli ten projev že nejede každej sudej válec není typickej pro nějakou závadu jako třeba nezapojený čidlo nebo něco podobnýho.
Nejde jeden okruh vstřiků.

Hledej, proč nedostávaj napájení...

.

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 30. 11. 2008 17:06

Zkontroluj kulatý konektor pod sáním ten je od vstřiků

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 30. 11. 2008 17:44

díky, přesně něco takovýho sem myslel, kouknu na to :)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 11. 2008 21:08

Stany píše:Zkontroluj kulatý konektor pod sáním ten je od vstřiků
presne tak... nicmene ne kazda kabelaz mela tenhle konektor....
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 30. 11. 2008 21:28

Ano,starší motory m20 to mají v jednom kuse

Zde je ten konektor :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 30. 11. 2008 21:57

jo, dík, vim o co jde. Zejtra na to kouknu. Náhodou schéma by někdo neměl?

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 30. 11. 2008 22:00

Maranelo ho má stránkách
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 02. 12. 2008 12:05

díky, bylo to přesně ono
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 12. 2008 12:08

DoDo píše:díky, bylo to přesně ono
Obrázek
na neco to forum je preci jenom dobre :D
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět