Stare dobre tocive M-motory jdou do kopru...
Stare dobre tocive M-motory jdou do kopru...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
kdyz mas cca 500tis volnych tak si jich par kupHelldiver píše:A to je v pitchiRychlo si treba zaobstarat nejaku E34 M5, E46 M3 atd. a zavret to do stodoly.

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Ekofašisti zabili dalšího jednorožce....
Už jich zbývá jen pár (Lotus, Ferrari... ) a i na ně pořádají hony.
Áno doba je zlá. Spotřeba se musí snižovat a efektivita růst, jinak to nejde přece.
K tomu se přidá nějaká ta krize a bohužel, musíme si přiznat.... BMW M jde do sraček pořádně....
M3 CSL zruseno...
CS Concept zruseno...
To vše kvůli "krizi" ....
M5 V8 twin turbo ... ?
M3 R6 twin turbo... ?
M1 R6 quad turbo ???
Fuj! Což o to, výkon naroste, průměrná spotřeba klesne... ale už to nebude ten vzývaný orchestr, už to nebude melodie bavorského umění, bude kus motoru jaký postaví kdejaký japonec
Ano tyto motory budou možná lépe pasovat do moderního trendu zvyšování rozměrů a hmotnosti...
Při rozhodování v "krizi" mělo BMW často špatnou ruku... vzpomeňme počátek 90 let. Skvělý V12 S70, na kterém pracovalo M Gmbh stačilo zasadit do kastle od Italdesign ( koncept BMW Nazca C1 / C2 )...
Nakonec jsme se M8 nedočkali... a S70 prodali McLarenu... stačilo málo a mohli jsme si doteď připomínat M8 jako jedno z nejrychlejších aut na světě... škoda...
Pořádným autům odzvonilo, to už se nevrátí.
Už jich zbývá jen pár (Lotus, Ferrari... ) a i na ně pořádají hony.
Áno doba je zlá. Spotřeba se musí snižovat a efektivita růst, jinak to nejde přece.
K tomu se přidá nějaká ta krize a bohužel, musíme si přiznat.... BMW M jde do sraček pořádně....

M3 CSL zruseno...
CS Concept zruseno...
To vše kvůli "krizi" ....
M5 V8 twin turbo ... ?
M3 R6 twin turbo... ?
M1 R6 quad turbo ???
Fuj! Což o to, výkon naroste, průměrná spotřeba klesne... ale už to nebude ten vzývaný orchestr, už to nebude melodie bavorského umění, bude kus motoru jaký postaví kdejaký japonec

Při rozhodování v "krizi" mělo BMW často špatnou ruku... vzpomeňme počátek 90 let. Skvělý V12 S70, na kterém pracovalo M Gmbh stačilo zasadit do kastle od Italdesign ( koncept BMW Nazca C1 / C2 )...
Nakonec jsme se M8 nedočkali... a S70 prodali McLarenu... stačilo málo a mohli jsme si doteď připomínat M8 jako jedno z nejrychlejších aut na světě... škoda...

Pořádným autům odzvonilo, to už se nevrátí.

Já slyšel že u turbomotorů BMW (benzinovejch) se nekoná žádnej turboefekt a začíná pořádně tahat kolem 3000-4000tis jako vždy. Viz. e92 335i (což je 3.0 s twin turbem snad)
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no a hadej jak je to asi udelane, chytraku... prave male turbo toci v nizkejch a velke ve vyssich otackach.. proto jsou ty turba dveZavarenec píše:Já slyšel že u turbomotorů BMW (benzinovejch) se nekoná žádnej turboefekt a začíná pořádně tahat kolem 3000-4000tis jako vždy. Viz. e92 335i (což je 3.0 s twin turbem snad)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: Stare dobre tocive M-motory jdou do kopru...
no ono to bylo otazkou casu... Ottuv motor uz dal nejde ladit, je na hranici svych moznosti... bud se zacne turbit, bud se prejde na jine palivo nebo na elektromotory... osobne si myslim, ze dalsi generace bude uz hybrid...
sem zvedavej co udelaji v Lamborghiny, kteri se kdysi zaprisahli ze nikdy nebudou turbit....
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
je to holt vyvoj, před nějakou tou desítkou let spousta lidí opovrhovala vstřikováním
a nebojim se že by neuměli udělat dobrej motor, v tom jsou až na drobné vyjímky dost dobří
PS: já jen doufam že ještě chvíli vydží benzín abychom měli na co jezdit
a nebojim se že by neuměli udělat dobrej motor, v tom jsou až na drobné vyjímky dost dobří
PS: já jen doufam že ještě chvíli vydží benzín abychom měli na co jezdit
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Benzinu bude dost, ted našli naky naleziště v gronsku........prej slušná zásoba ropy.DC píše:je to holt vyvoj, před nějakou tou desítkou let spousta lidí opovrhovala vstřikováním
a nebojim se že by neuměli udělat dobrej motor, v tom jsou až na drobné vyjímky dost dobří
PS: já jen doufam že ještě chvíli vydží benzín abychom měli na co jezdit
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Nemusíš bejt hned tak vostrej. Všichni víme jak si chytrejMax-Max píše:no a hadej jak je to asi udelane, chytraku... prave male turbo toci v nizkejch a velke ve vyssich otackach.. proto jsou ty turba dveZavarenec píše:Já slyšel že u turbomotorů BMW (benzinovejch) se nekoná žádnej turboefekt a začíná pořádně tahat kolem 3000-4000tis jako vždy. Viz. e92 335i (což je 3.0 s twin turbem snad)


E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
BMW 335i má obě turba stejný roztáčející se dohromady a právé díky své menší velikosti a nižšší setrvačnosti je "turbo díra" skoro nepostřehnutelná. Krotící moment je 400Nm od 1300 do 5500 ot/min takže to pocitově táhne skoro stejně už od volnoběhu což je v běžným provozu určitě fajn, ale mě to po 600 km po dálnicích přestávalo bavit.Max-Max píše:no a hadej jak je to asi udelane, chytraku... prave male turbo toci v nizkejch a velke ve vyssich otackach.. proto jsou ty turba dveZavarenec píše:Já slyšel že u turbomotorů BMW (benzinovejch) se nekoná žádnej turboefekt a začíná pořádně tahat kolem 3000-4000tis jako vždy. Viz. e92 335i (což je 3.0 s twin turbem snad)
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
No nevim co si lidi mysleli o vstrikovani, jestli ho zatracovali ci ne, ale ja bych ani dnes rozhodne v nejake stylove kare takovym Bigblock 425 se dvema 4nasobnymi Cartery nepohrdl. A parkoval bych to pred tim Buzikovo ministerstvem...
Je mi jasne, ze pokrok tezko zastavit (doba rozbijecu stroju uz tu byla), ale diky tomu, ze si lidi nevazi klasickych hodnot a otaci sve prohlaseni kam se zrovna hodi jde tento svet uplne do hajzlu. To neni jen o autech.
Se mohou lidi v Lamborgini ohanet prohlasenimi o turbech jak chtej. Jednoho dne z Wolfsburgu zaveli a v Gallardu bude V12TDI a kdo se bude stavet na zadni pujde od "koryta". Tak to dnes chodi.
O benzin se bat nemusime, ropy je hafo, jen je trochu drazsi ji ziskavat. S temi nalezisti v Gronsku to opet vedci odhaduji na vice nez 100 let.
Je mi jasne, ze pokrok tezko zastavit (doba rozbijecu stroju uz tu byla), ale diky tomu, ze si lidi nevazi klasickych hodnot a otaci sve prohlaseni kam se zrovna hodi jde tento svet uplne do hajzlu. To neni jen o autech.
Se mohou lidi v Lamborgini ohanet prohlasenimi o turbech jak chtej. Jednoho dne z Wolfsburgu zaveli a v Gallardu bude V12TDI a kdo se bude stavet na zadni pujde od "koryta". Tak to dnes chodi.
O benzin se bat nemusime, ropy je hafo, jen je trochu drazsi ji ziskavat. S temi nalezisti v Gronsku to opet vedci odhaduji na vice nez 100 let.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm