Stare dobre tocive M-motory jdou do kopru...

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Stare dobre tocive M-motory jdou do kopru...

Příspěvek od Vasa » 01. 12. 2008 15:15

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 01. 12. 2008 15:37

A to je v pitchi :x Rychlo si treba zaobstarat nejaku E34 M5, E46 M3 atd. a zavret to do stodoly.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 01. 12. 2008 15:59

Helldiver píše:A to je v pitchi :x Rychlo si treba zaobstarat nejaku E34 M5, E46 M3 atd. a zavret to do stodoly.
kdyz mas cca 500tis volnych tak si jich par kup :) Ja zustanu u reality.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Scratchy
Příspěvky: 1175
Registrován: 03. 09. 2007 10:37
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scratchy » 01. 12. 2008 16:37

nj ted uz Mka nebudou ty Mka jak do ted :cry:
Obrázek
--------------------------------------
Ex : E30 Tour M40 1.8
Golf IV TDi :lol:

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 01. 12. 2008 16:38

Snad ta prva menovana do roka bude moja, uvidime.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 01. 12. 2008 16:40

Ekofašisti zabili dalšího jednorožce....
Už jich zbývá jen pár (Lotus, Ferrari... ) a i na ně pořádají hony.
Áno doba je zlá. Spotřeba se musí snižovat a efektivita růst, jinak to nejde přece.
K tomu se přidá nějaká ta krize a bohužel, musíme si přiznat.... BMW M jde do sraček pořádně.... :cry:
M3 CSL zruseno...
CS Concept zruseno...
To vše kvůli "krizi" ....
M5 V8 twin turbo ... ?
M3 R6 twin turbo... ?
M1 R6 quad turbo ???
Fuj! Což o to, výkon naroste, průměrná spotřeba klesne... ale už to nebude ten vzývaný orchestr, už to nebude melodie bavorského umění, bude kus motoru jaký postaví kdejaký japonec :roll: Ano tyto motory budou možná lépe pasovat do moderního trendu zvyšování rozměrů a hmotnosti...

Při rozhodování v "krizi" mělo BMW často špatnou ruku... vzpomeňme počátek 90 let. Skvělý V12 S70, na kterém pracovalo M Gmbh stačilo zasadit do kastle od Italdesign ( koncept BMW Nazca C1 / C2 )...
Nakonec jsme se M8 nedočkali... a S70 prodali McLarenu... stačilo málo a mohli jsme si doteď připomínat M8 jako jedno z nejrychlejších aut na světě... škoda... :(

Pořádným autům odzvonilo, to už se nevrátí.
Obrázek

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 01. 12. 2008 16:46

Ono i to dnešní Mko neni sporťák, ale mastodont. Sice výkoný, ale kurva těžký... a o váhu jde až v první řadě u sporťáků...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 01. 12. 2008 17:30

Já slyšel že u turbomotorů BMW (benzinovejch) se nekoná žádnej turboefekt a začíná pořádně tahat kolem 3000-4000tis jako vždy. Viz. e92 335i (což je 3.0 s twin turbem snad)
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 12. 2008 17:34

Zavarenec píše:Já slyšel že u turbomotorů BMW (benzinovejch) se nekoná žádnej turboefekt a začíná pořádně tahat kolem 3000-4000tis jako vždy. Viz. e92 335i (což je 3.0 s twin turbem snad)
no a hadej jak je to asi udelane, chytraku... prave male turbo toci v nizkejch a velke ve vyssich otackach.. proto jsou ty turba dve
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Stare dobre tocive M-motory jdou do kopru...

Příspěvek od Max-Max » 01. 12. 2008 17:36

no ono to bylo otazkou casu... Ottuv motor uz dal nejde ladit, je na hranici svych moznosti... bud se zacne turbit, bud se prejde na jine palivo nebo na elektromotory... osobne si myslim, ze dalsi generace bude uz hybrid...

sem zvedavej co udelaji v Lamborghiny, kteri se kdysi zaprisahli ze nikdy nebudou turbit....
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 01. 12. 2008 17:39

je to holt vyvoj, před nějakou tou desítkou let spousta lidí opovrhovala vstřikováním

a nebojim se že by neuměli udělat dobrej motor, v tom jsou až na drobné vyjímky dost dobří

PS: já jen doufam že ještě chvíli vydží benzín abychom měli na co jezdit
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 01. 12. 2008 17:58

Už i na E30 foru slyšim o krizi ty vole...to je všude samá krize, už mě to sere.

Nevadí mi turbo motory a jsem vcelku pro, třeba ty vývojáři budou zase o krůček napřed před koncernovými turbo motory :wink:

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 01. 12. 2008 18:27

DC píše:je to holt vyvoj, před nějakou tou desítkou let spousta lidí opovrhovala vstřikováním

a nebojim se že by neuměli udělat dobrej motor, v tom jsou až na drobné vyjímky dost dobří

PS: já jen doufam že ještě chvíli vydží benzín abychom měli na co jezdit
Benzinu bude dost, ted našli naky naleziště v gronsku........prej slušná zásoba ropy.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 01. 12. 2008 20:11

Max-Max píše:
Zavarenec píše:Já slyšel že u turbomotorů BMW (benzinovejch) se nekoná žádnej turboefekt a začíná pořádně tahat kolem 3000-4000tis jako vždy. Viz. e92 335i (což je 3.0 s twin turbem snad)
no a hadej jak je to asi udelane, chytraku... prave male turbo toci v nizkejch a velke ve vyssich otackach.. proto jsou ty turba dve
Nemusíš bejt hned tak vostrej. Všichni víme jak si chytrej :roll: :roll:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 01. 12. 2008 20:19

Max-Max píše:
Zavarenec píše:Já slyšel že u turbomotorů BMW (benzinovejch) se nekoná žádnej turboefekt a začíná pořádně tahat kolem 3000-4000tis jako vždy. Viz. e92 335i (což je 3.0 s twin turbem snad)
no a hadej jak je to asi udelane, chytraku... prave male turbo toci v nizkejch a velke ve vyssich otackach.. proto jsou ty turba dve
BMW 335i má obě turba stejný roztáčející se dohromady a právé díky své menší velikosti a nižšší setrvačnosti je "turbo díra" skoro nepostřehnutelná. Krotící moment je 400Nm od 1300 do 5500 ot/min takže to pocitově táhne skoro stejně už od volnoběhu což je v běžným provozu určitě fajn, ale mě to po 600 km po dálnicích přestávalo bavit.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 12. 2008 20:26

mne tvrdil kluk co to ma v kare presnej opak... :oops:

Zavarence, verejne se ti omlouvam :oops:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 01. 12. 2008 20:29

Max-Max píše:mne tvrdil kluk co to ma v kare presnej opak... :oops:
Jedno velký a jedno malý platí u BMW pro diesel jak u 335d (535d) tak u 123d. Pokud ti tvrdil něco jinýho tak kecá.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 12. 2008 20:39

Hanis píše:
Max-Max píše:mne tvrdil kluk co to ma v kare presnej opak... :oops:
Jedno velký a jedno malý platí u BMW pro diesel jak u 335d (535d) tak u 123d. Pokud ti tvrdil něco jinýho tak kecá.
asi to mel sam popleteny od ropaka
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 01. 12. 2008 20:45

Otazka je to dobre nebo spatne?
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 01. 12. 2008 21:08

No nevim co si lidi mysleli o vstrikovani, jestli ho zatracovali ci ne, ale ja bych ani dnes rozhodne v nejake stylove kare takovym Bigblock 425 se dvema 4nasobnymi Cartery nepohrdl. A parkoval bych to pred tim Buzikovo ministerstvem...

Je mi jasne, ze pokrok tezko zastavit (doba rozbijecu stroju uz tu byla), ale diky tomu, ze si lidi nevazi klasickych hodnot a otaci sve prohlaseni kam se zrovna hodi jde tento svet uplne do hajzlu. To neni jen o autech.
Se mohou lidi v Lamborgini ohanet prohlasenimi o turbech jak chtej. Jednoho dne z Wolfsburgu zaveli a v Gallardu bude V12TDI a kdo se bude stavet na zadni pujde od "koryta". Tak to dnes chodi.

O benzin se bat nemusime, ropy je hafo, jen je trochu drazsi ji ziskavat. S temi nalezisti v Gronsku to opet vedci odhaduji na vice nez 100 let.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Odpovědět