318 M40 nebo M10

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 19. 11. 2008 23:25

Chvalda 318iS píše:Nechceš nás někdy vzít na exkurzi? :twisted:
Rači nee.

Ono je dost těžký existovat pár metrů od něj a přitom se ním z bezpečnostních důvodů nijak nekontaktovat.

Onehdá se nechal zaměstnat u nejmenovaný sakravelký zasilatelský služby coby řidič.
Drndal s firemní dodávkou pochhopitelně i domů.
Asi netušil, že je v autě GPS/GSM na sledování polohy.
V pohodě tedy vozil kámoše-gangstatýpky po akcičkách.
Na konci měsíce samozřejmě skončil...

:twisted:

Oldman
člen E30.cz
Příspěvky: 757
Registrován: 28. 07. 2006 15:01
Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574

Příspěvek od Oldman » 20. 11. 2008 06:51

Z5 k téme,kolik z Vás co jste psali máte vlastní zkušenosti s oběma motory?Kolik z Vás jenom papouškuje?Vencův pohled je realistický,ví své,já taky,měl jsem 1.8 s m10,teď mám 1.6 s m40,1.6 jede líp,je tichá a ůspornější tak o 1.5 litru.,ovšem,má 111t km,čemu podle stavu auta věřím.
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 20. 11. 2008 07:17

Měl jsem 1.8m10 asi rok. Najezdil s ní něco kolem 10tis. Byl to skvělej motor. Bez jedinýho problému... 1.6 M40 jsem měl zruba stejně, jízdní vlastnosti mi přijdou stejný, jen m40 cvakala jak o život...Jako winterwagen jsem to neřešil...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 20. 11. 2008 17:39

Občas jedu s 318i M40 (bráchovo), sám mám přes 8 let 318i M10.
Obě auta mají najeto kolem 200 tisíc.
Subjektivní dojem - M40 výkonnější a úspornější jen o fous.

Proto říkám, že při koupi je rozhodující stav toho kterýho kusu.

.

Odpovědět