no, s tim nelze souhlasit.... mam li dve auta ve stejnym technickym stavu, tvrdim ze trica vydrzi dyl... je tam toho mene k posranipaveld píše:v pohode, jen mi to nedalo. tak trica ma svoje prednosti, ale novejsi auta uz ji podle me prebiji... at uz jde o vlastnosti, cenu, udrzbu nebo cokoliv jinyho.
"malá" M3
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
no na to zes nekde psal ze jako druhy auto mas filcku tak s tebou i souhlasimMax-Max píše:no, s tim nelze souhlasit.... mam li dve auta ve stejnym technickym stavu, tvrdim ze trica vydrzi dyl... je tam toho mene k posranipaveld píše:v pohode, jen mi to nedalo. tak trica ma svoje prednosti, ale novejsi auta uz ji podle me prebiji... at uz jde o vlastnosti, cenu, udrzbu nebo cokoliv jinyho.
kor na M3
BMW 323i E36
chapu ze tady je spousta priznivcu e30, ale ja zas marne hledam presnej opak... nevim v cem by mela byt lepsi proti e36DVORIS píše:No nějak nevím,ale marně jsem hledal u E36 přednosti oproti E30,a to byl mezi auty rozdíl 10letpaveld píše:v pohode, jen mi to nedalo. tak trica ma svoje prednosti, ale novejsi auta uz ji podle me prebiji... at uz jde o vlastnosti, cenu, udrzbu nebo cokoliv jinyho.
![]()
BMW 323i E36
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no videt, mladost-pochabostpaveld píše:no ty voleMax-Max píše:nicmene zastavam nazor, ze fajfka vod naky maminky-umelkyne zanecha lepsi dojem nez po provedeni od naky osumnactkyCrazytony píše:m3 e30 je už ale taky stará vykopávka
no ale to odbihame od "tematu"tak mozna tak v pripade ze se nekoukas, ale jinak....
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Hadat se zde o sve nazory muzeme do nekonecna, takze...paveld píše: chapu ze tady je spousta priznivcu e30, ale ja zas marne hledam presnej opak... nevim v cem by mela byt lepsi proti e36.
"podle meho" je E36 sedan temer stejny eklhaft jako E65 a jedine dobre az vsechny tyhle vydry shnijou na srotaku (a to, ze E36 hnije mozna i "statecneji" nez napadana E30). Jedina akceptovatelna verze je Coupe. E36 nam tez trochu "ztloustla" oproti E30 a prijde mi, ze i uvnitr je nejak mensi co do prostoru. Predni naprava je temer totozna takze zadna zmena k lepsimu. Zadek je o trochu lepsi nez E30, ale ne o tridu a i prumerny ridic na tom s E30 bude stejne. Samozrejme je na tom E36 lepsi z hlediska motoru, ale ty lze nacpat s minimalnimi problemy i do E30. Takze zase smula. jedine co je krok k lepsimu je roztec 5x120, brzdy (pac E30 opravdu "nebrzdi") a neco te lepsi aerodynamiky.
Kdyz to sectu, odectu, vynasobim a vydelim tak E36 NECHCI - je to technicky nepatne lepsi coz je zase zabito vyssi hmotnosti a hlavne - NEMA charizma rady E30.
PS:vyrobky divize "M" nehodnotim, je to jina liga.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ne druhe, dalsi, kolego, dalsi.paveld píše:no na to zes nekde psal ze jako druhy auto mas filcku tak s tebou i souhlasimMax-Max píše:no, s tim nelze souhlasit.... mam li dve auta ve stejnym technickym stavu, tvrdim ze trica vydrzi dyl... je tam toho mene k posranipaveld píše:v pohode, jen mi to nedalo. tak trica ma svoje prednosti, ale novejsi auta uz ji podle me prebiji... at uz jde o vlastnosti, cenu, udrzbu nebo cokoliv jinyho.
kor na M3
napr posrana felda vydrzi o hooodne vic nez bavor, ale to tady nechci rozebirat.
a jeste jedna vec - kdyz uz si dali konstrukteri namahu se zvodama, fakt mohli neco udelat s tim zvukem toho auta, dyt to je cistej zigul.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Staré dobré rčení - nejlíp přiráží pětatřicítka,ví přesně co chce a je k neudrženíMax-Max píše:no videt, mladost-pochabostpaveld píše:no ty voleMax-Max píše: nicmene zastavam nazor, ze fajfka vod naky maminky-umelkyne zanecha lepsi dojem nez po provedeni od naky osumnactky
no ale to odbihame od "tematu"tak mozna tak v pripade ze se nekoukas, ale jinak....
mlada ti to nikdy neudela tak, ze ti jde prosteradlo do prdele
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
já se musím tak smát!!!
ale tenhle odběh od tématu není zas tak špatný!
Max-Max píše:no videt, mladost-pochabostpaveld píše:no ty voleMax-Max píše:
nicmene zastavam nazor, ze fajfka vod naky maminky-umelkyne zanecha lepsi dojem nez po provedeni od naky osumnactky
no ale to odbihame od "tematu"tak mozna tak v pripade ze se nekoukas, ale jinak....
mlada ti to nikdy neudela tak, ze ti jde prosteradlo do prdele
ale tenhle odběh od tématu není zas tak špatný!

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické
další požadavky na dotaz
no felda je spis tak primitivni auto, ze neni co by se na ni dalo poradne rozbit, tim to podle me budeMax-Max píše:ne druhe, dalsi, kolego, dalsi.paveld píše:no na to zes nekde psal ze jako druhy auto mas filcku tak s tebou i souhlasimMax-Max píše: no, s tim nelze souhlasit.... mam li dve auta ve stejnym technickym stavu, tvrdim ze trica vydrzi dyl... je tam toho mene k posranikor na M3
napr posrana felda vydrzi o hooodne vic nez bavor, ale to tady nechci rozebirat.
a jeste jedna vec - kdyz uz si dali konstrukteri namahu se zvodama, fakt mohli neco udelat s tim zvukem toho auta, dyt to je cistej zigul.
BMW 323i E36
E30 je jediná stará vrána kterou bych chtěl mít doma, v žádnym jinym případě nemá smysl vrážet nehorázný částky do údržby, je to jen prodlužování vlastního utrpení a lhaní sobě samotnýmu 
A ještě nikdy sem nezažil něco co by mně po kratší nebo delší době nepřestalo bavit a nechtěl sem zkusit další level
A ještě nikdy sem nezažil něco co by mně po kratší nebo delší době nepřestalo bavit a nechtěl sem zkusit další level
Naposledy upravil(a) Pawka G. dne 18. 11. 2008 23:40, celkem upraveno 1 x.
E36 323i coupé
ono je to stejne vsechno marny - po treti uz zadna nebavi (i ta sebelepsi vývěva) a aby to melo zase naboj musi byt hlavne "jina" (coz v realu lze jen tezko praktikovat pri zachovani alespon minimalniho pudu sebezachovy) ...DVORIS píše: Staré dobré rčení - nejlíp přiráží pětatřicítka,ví přesně co chce a je k neudržení.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
no zas prosteradlo v prdeli kazdej asi mit nepotrebuje... aspon ja neMax-Max píše:no videt, mladost-pochabostpaveld píše:no ty voleMax-Max píše: nicmene zastavam nazor, ze fajfka vod naky maminky-umelkyne zanecha lepsi dojem nez po provedeni od naky osumnactky
no ale to odbihame od "tematu"tak mozna tak v pripade ze se nekoukas, ale jinak....
mlada ti to nikdy neudela tak, ze ti jde prosteradlo do prdele
BMW 323i E36
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no a tady vidime proc obhajujes e36 - nezalezi ti na kvalite, ale na image... nemusi byt plachta v prdeli, ale v hube to je, takze image tam nakej je, a to se pocita....e36 neni zadny terno, ale dobre vypada, takze to se taky pocita.... ha, Freud je amaterpaveld píše:no zas prosteradlo v prdeli kazdej asi mit nepotrebuje... aspon ja ne.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
tohle jsou hodne velke "body"....Max-Max píše: no a tady vidime proc obhajujes e36 - nezalezi ti na kvalite, ale na image... nemusi byt plachta v prdeli, ale v hube to je, takze image tam nakej je, a to se pocita....e36 neni zadny terno, ale dobre vypada, takze to se taky pocita.... ha, Freud je amater
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm