BMW plánuje znovu vyrábět E30
BMW plánuje znovu vyrábět E30
Zdárek, slyšel jsem nějaké drby o tom, že by BMW měla znovu vyrábět E30. Rozdíl by měl být v podvozku, jiných předních světlech a samozřejmě v motorech. Jinak třeba interier by měl zůstat stejný. BMW tím chce reagovat ne dobrý comeback Fiatu 500. Ptám se vás jestli jste o tom něco slyšeli nebo je to jen bohapustý drb. Na internetu sem každopádně nic nenašel, alei tak mám z toho husí kůži. Byla by to bomba ! Tak mě hned prosím nelinčujte kdyby to náhodou nebyla pravda. Díkes
BMW 318 IS
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no kluku to je kravina jako mraky



Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- Luboš_325i
- Příspěvky: 419
- Registrován: 21. 10. 2008 21:27
- Bydliště: Střední Čechy
Podle mě nesmysl, ikdyž by to bylo při nejmenším " zajímavý " ...
Já bych naopak poslal do oběhu klasický třícy, jako obrovskej come back. Vyhrabal, oprášil a spustil starý výrobní linky a to by byla teprve pecka ! Stejný výbavy, barvy, motory ... já bych si jednoho sedana s M20B25, " švarc metalika " s alpinama hned " nalíznul " ...
Záruka kvality, prověřená letama používání všude po světe a v nejrůznějších podmínkách ...
Ps. Jen by je mohli dělat " pozinkový " ...
Já bych naopak poslal do oběhu klasický třícy, jako obrovskej come back. Vyhrabal, oprášil a spustil starý výrobní linky a to by byla teprve pecka ! Stejný výbavy, barvy, motory ... já bych si jednoho sedana s M20B25, " švarc metalika " s alpinama hned " nalíznul " ...


Záruka kvality, prověřená letama používání všude po světe a v nejrůznějších podmínkách ...
Ps. Jen by je mohli dělat " pozinkový " ...

... '91 VW Golf mk. II 1,6 GTD + BBS RS ...
" No smoke, no fun ! "

ex BMW: e30 2.5 - e36 2.5
" No smoke, no fun ! "

ex BMW: e30 2.5 - e36 2.5
Linky jsou dávno přetaveny v kov...Luboš_325i píše:Podle mě nesmysl, ikdyž by to bylo při nejmenším " zajímavý " ...
Já bych naopak poslal do oběhu klasický třícy, jako obrovskej come back. Vyhrabal, oprášil a spustil starý výrobní linky a to by byla teprve pecka ! Stejný výbavy, barvy, motory ... já bych si jednoho sedana s M20B25, " švarc metalika " s alpinama hned " nalíznul " ...![]()
![]()
Záruka kvality, prověřená letama používání všude po světe a v nejrůznějších podmínkách ...
Ps. Jen by je mohli dělat " pozinkový " ...
.
Kdyby už chtěli vyrábět remaky E30, museli by brát ohled na nový normy (Euro 4,5, testy Encap atd. ) -> Vysoká hmotnost kvůli výztuhám a koeficient odporu vzduchu by se jim taky nehodil do krámu...pstě je to blbost, ale mohli by se pomaličku retro vracet například k čtyřokýmu designu, nepřekonatelné 30kové boční lince atd. V tom nic nebrání... Ale to se stejně (přiznejme si to) nestane 

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- Luboš_325i
- Příspěvky: 419
- Registrován: 21. 10. 2008 21:27
- Bydliště: Střední Čechy
Tak to je velká škoda ...Venca píše:Linky jsou dávno přetaveny v kov...Luboš_325i píše:Podle mě nesmysl, ikdyž by to bylo při nejmenším " zajímavý " ...
Já bych naopak poslal do oběhu klasický třícy, jako obrovskej come back. Vyhrabal, oprášil a spustil starý výrobní linky a to by byla teprve pecka ! Stejný výbavy, barvy, motory ... já bych si jednoho sedana s M20B25, " švarc metalika " s alpinama hned " nalíznul " ...![]()
![]()
Záruka kvality, prověřená letama používání všude po světe a v nejrůznějších podmínkách ...
Ps. Jen by je mohli dělat " pozinkový " ...
.


Tak holt zůstanu u svojí " poctivky " ...

Ps. myslel jsem, že linky se prodají do zemí, kde se bude pokračovat ve výrobě, třeba pod jiným názvem. (licence) ale v tomhle případě tomu tak neni.
... '91 VW Golf mk. II 1,6 GTD + BBS RS ...
" No smoke, no fun ! "

ex BMW: e30 2.5 - e36 2.5
" No smoke, no fun ! "

ex BMW: e30 2.5 - e36 2.5
jasne je to blbost, nesplnilo by to bezpecnostni normy, emise..
to je duvod proc jsou dnes auta takovy "skaredy"
brani, jeden z duvodu jsou treba chodci, dnesni auta splnuji celkem vysoke pozadavky pro bezpecnost chodcu, auta musi met oblej cumak, zkoseny cumak e30 by neklapl, prechod kapoty do blatniku by mel byt jakoby zboku, ne z vrchu, naraznik ma nekolik urovni deformacnich zon kde prvni je pro chodce, kapota ma tuhost a deformaci spocitanou pro co nejmensi zraneni, i bocni linie bere v uvahu to aby kdyz chodec preleti auto aby nedopadl na hlavu...WilD píše:Kdy ale mohli by se pomaličku retro vracet například k čtyřokýmu designu, nepřekonatelné 30kové boční lince atd. V tom nic nebrání... Ale to se stejně (přiznejme si to) nestane
to je duvod proc jsou dnes auta takovy "skaredy"
