Brzdy
Brzdy
Zdravim, mam takyto problem:
Pri prudkom brzdeni ked sa kolesa dostanu do smyku, sa mi skruti auto do boku.
Kolesami to nebude bo mi to robilo na letnych a aj teraz na funglovych zimnych.
Daval som urobit geometriu- nepomohlo.
Mam podvozok 318is, nove kotuce, nove oblozenie.
Bolo by mozne aby to sposoboval regulator tlaku brzd zadnej napravy?
Pri prudkom brzdeni ked sa kolesa dostanu do smyku, sa mi skruti auto do boku.
Kolesami to nebude bo mi to robilo na letnych a aj teraz na funglovych zimnych.
Daval som urobit geometriu- nepomohlo.
Mam podvozok 318is, nove kotuce, nove oblozenie.
Bolo by mozne aby to sposoboval regulator tlaku brzd zadnej napravy?
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

Jak otočenej? Jako hlavou vzůru? Oni ty nákresy na ETK nejsou občas správně. Navíc přece když zasekneš všechny 4 kola tak to musí letět rovně. Seš si tim jistej, koukal někdo z venky že se zaseknou všechny 4? Jinak třeba ještě někde můžeš mít tzv (:-)) nafukovací hadičku.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
Nie, hlavou doleaula píše:Jak otočenej? Jako hlavou vzůru?

No zvonku my nikdo nepozeral ale uz viem, ze mi zadok zacina ist do smyku skor ako predok.
Asi tak 30min dozadu ako to tu pisem som dobrzdieval z rychlosti cca160Km/h
na hranici smyku a prve koleso ktore mi zacinalo ´´prepiskovat´´ bolo prave zadne co sa mi nezda spravne.
Tie hadicky som este nepozeral ale mam ich v plane cim skor vymenit, uz len pre dobry pocit.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

Len niekedyslubox píše: Tak ty takto po veceroch varis kotuce coooo![]()

Spravi mi to hocikde a vzdy rovnako.slubox píše: Mimochodom, staci minimalny stupen naklonu cesty alebo volantu a zadok ti leti z osi kedze je lahsi.
Dnes som si objednal nove brzdove hadicky a doma mam nove tesnenia na brzdove valceky tak to spojim s tym otacanim regulatora a potom vsetko nanovo odvzdusnim.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

blbost - u E30 reguluje brzdnej tlak vzadu furt a to proto aby se neblokovali zadni kola, kdyz se auto nakloni dopredu a zadek se odlehci (pri prudsim brzdeni). Docela me prekvapuje, ze je to sice dvouokruhovej system, ale napriklad minulej tyden jsem delal Lagunu a ta brzdi krizem, takze kdyz je problem v jednom okruhu, v tom druhym brzdi jedno predni a jedno zadni kolo..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Tohle se např. u Škodovek dělalo až do konce 80. let, až Favorit to má křížem.budha píše:...Docela me prekvapuje, ze je to sice dvouokruhovej system, ale napriklad minulej tyden jsem delal Lagunu a ta brzdi krizem, takze kdyz je problem v jednom okruhu, v tom druhym brzdi jedno predni a jedno zadni kolo..
-
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1852
- Registrován: 18. 09. 2007 21:18
- Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem
a co jsem napsal?budha píše:blbost - u E30 reguluje brzdnej tlak vzadu furt a to proto aby se neblokovali zadni kola, kdyz se auto nakloni dopredu a zadek se odlehci (pri prudsim brzdeni). Docela me prekvapuje, ze je to sice dvouokruhovej system, ale napriklad minulej tyden jsem delal Lagunu a ta brzdi krizem, takze kdyz je problem v jednom okruhu, v tom druhym brzdi jedno predni a jedno zadni kolo..
Ze reguluje v zavislosti na zatazeni (to sme mali napr. u kamionov-zatazovy regulator). U E30 je to dane pevne.jajic píše:
a co jsem napsal?
BMW Hanz:Ten valec nemam urcite zahrdzaveny, bo som robil brzdy asi 4mesiace dozadu a kontroloval som to.
Kazdopadne ak ma byt ten regulato tak ako je zakresleny v ETK, tak ja ho mam naopak coz mi pride ako jednoznacny dovot...ale prisiel som na to az potom co som zalozil tento topic.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

Ako som spominal, pri vymene hadicie to cele poriadne odvzdusnim.BMWHanz píše:ok, a mas to poradne odvzdusneny?
Inak ked som to odvzdusnoval naposledy tak som tade prehnal asi 2l brzdovky aby to bolo riadne, zavzdusnenie ma tiez napadlo ale nevysvetluje to preco islo zadne prve do smyku na asfalte

E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

Podla mna by to mal sposobovat hlavne rozdiel L a P strany v brzdnom ucinku. Ked som bol asi mesiac dozadu na valcoch tak na tom monitore ukazovalo na oboch napravach min. rozdiel.
Objednal som si na predok brzdove hadicky od ATE stoja sice 600/ks
ale dufam, ze to stoji za to.
Mate s nimi nejake skusenosti?
Objednal som si na predok brzdove hadicky od ATE stoja sice 600/ks
ale dufam, ze to stoji za to.
Mate s nimi nejake skusenosti?
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 
