Odvzdušnění nádrže - diesel
Odvzdušnění nádrže - diesel
Zdrace chlapy, mám takovej nepříjemnej problém.. Dělá se mi podtlak v nádrži, závada bude na voze delší dobu, ale projevuje se od té doby co jsem vyměnil těsnění pod plovákem.. Tam tudy si to patrně přisávalo vzduch. Neví někdo kde bych měl hledat nějakou hadici, která se stará o zásobování nádrže vzduchem?
BMW 324d 86´
Cez víkend sa chystám vyčistiť palivovú nádrž (324td).Už dlhodobo mám problém s padaním nafty a následným štartovaním.Keď aj naskočí motor na prvý raz aj tak ma stále hnevajú bublinky v palivovej hadičke.Proste si myslím že po 22 rokoch prevádzky (auto je u mňa od roku 2003) tam už môže byť nejaký sajrajt,ktovie čo tam tankovali predomnou.Potreboval by som stručne poradiť ako postupovať,čím začať, čo všetko treba odpojiť a ako čistiť samotnú nádrž.Existuje aj nejaký špeciálny prostriedok?Určite to tu už voľakto riešil a radšej by som si vypočul pár dobrých rád kým nebude neskoro a niečo nepokazím
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas
Tak som nádrž demontoval a komplet vyčistil, ako sa to už len cez ten malý otvor dalo.Nič moc robota ale mám to za sebou.Čo je najdôležitejšie,problém sa nevyriešil.Pravdou je že boli v nádrži nečistoty, zrazeniny aj mechanické čiastočky ale efekt je ten že naďalej mám vpredu v hadičke vzduch (bublinky) a motor zhasne kedy sa mu chce,či som na semafóre prvý a či v kruháči.A potom trapošenie a hanba....Poraďte čo by sa ešte dalo pozrieť? Pod ponorným trubkovým čidlom (v palivovej nádrži) nemám tesnenie,môže to tam nasávať vzduch?
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas
Zdá sa že som problém vyriešil a to celkom prozaickým spôsobom.Jeden starý automechanik mi poradil aby som hľadal chybu,obrazne povedané od hlavy nie skontroloval ale rovno vymenil medené podložky pod hlavami skrutiek na odvzdušňovacej skrutke,prívode paliva,čidla.Tak som kúpil podložky za cca 0,17€ a všetko vymenil.Keď som už vpredu pri filtry mal odpojenú prívod nafty tak ma napadlo že ju odpojím aj vzadu nad nádržou a kompresorom som celé vedenie prefúkol.Pritom som si všimol gumové tesnenie,ktoré spomínam vyššie je na mieste a tam si teda nemohlo čerpadlo nasávať falošný vzduch.Celé som to potom poskladal,trocha pomohol nafte s pumpičkou a naštartoval.A čo sa stalo?Bublinky z hadičky zmizli,odvtedy prešli dva dni,auto štartuje na prvý raz,ani raz už motor nezhasol a zdá sa mi že aj ekonomer vykazuje menšiu spotrebu.Pre ilustráciu prikladám link na obrázok o ktoré tesnenia sa jedná.
http://icosom.rajce.idnes.cz/BMW#Obrazok_002.jpg
http://icosom.rajce.idnes.cz/BMW#Obrazok_002.jpg
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas