318i E30 probiji a nejede :-(
318i E30 probiji a nejede :-(
zdravim vsechny,prosim o pomoc...U E30 318i M10 pri startovani probiji zapalovaci kabely mezi sebou a probiji bodka do civky mezi kontakty 1 A 15.kabely se zdaji neposkozene a preskajuje po nich po cely dylce el vyboje a autu se uz pri druhym otoceni klicku do polohy start vybije baterka,tak ze uz netoci,roztlacit nejde....PROSIM PORADTE NEKDO CO S TIM MUZE BEJT,NEVIM SI RADY

Re: 318i E30 probiji a nejede :-(
No zkusil bych vyměnit ty kabely...mara007 píše:zdravim vsechny,prosim o pomoc...U E30 318i M10 pri startovani probiji zapalovaci kabely mezi sebou a probiji bodka do civky mezi kontakty 1 A 15.kabely se zdaji neposkozene a preskajuje po nich po cely dylce el vyboje a autu se uz pri druhym otoceni klicku do polohy start vybije baterka,tak ze uz netoci,roztlacit nejde....PROSIM PORADTE NEKDO CO S TIM MUZE BEJT,NEVIM SI RADY![]()
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Ted nevím jak to myslíš. Ale jestli ta svíčka nemá ten zahnutej drát dole (zem) tak nemá druhej kontakt k uskutečnění výboje. To znamená, že v době kdy by měla zapálit na ní naroste napětí nad únosnou mes izolace a prošlehne někde jinde - bud na kabelu, nebo v rozdělovači. Nebo to má házejt jiskru proti bloku motoru - to už je ale přeci jen trochu větší vzdálenost...mara007 píše:dal jsem tam svicky brisk premium bez toho zahnutyho dratu dole...
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
aula píše:Ted nevím jak to myslíš. Ale jestli ta svíčka nemá ten zahnutej drát dole (zem) tak nemá druhej kontakt k uskutečnění výboje. To znamená, že v době kdy by měla zapálit na ní naroste napětí nad únosnou mes izolace a prošlehne někde jinde - bud na kabelu, nebo v rozdělovači. Nebo to má házejt jiskru proti bloku motoru - to už je ale přeci jen trochu větší vzdálenost...mara007 píše:dal jsem tam svicky brisk premium bez toho zahnutyho dratu dole...
AULO, nevis o cem mluvis.
Proc se nepodivas na web Brisku? Najdes tam informaci o kruhovem jiskristi.
zajimave cteni o svickach je Technicky manual v .pdf
http://www.brisk.cz/downloader.php?id=2&idx=120
http://www.brisk.cz/index.php?page=svic ... nicke.html
Svicky DOR15LGS jsem asi 2 roky (2003 az 2005) pouzival na M40, fungovaly velmi dobre, zadny rozdil mezi standardnimi NGK ani BOSCH jsem objektivne nepozoroval --> spotreba. Subjektivne se mi zdalo, ze motor bezi na volnobeh rovnomerneji.
Pro MARU: zmer napeti na ACCU, podle meho je neco spatne s palubni siti. Predpokladam nejaky spatny kontakt, hlavne na kostru. Kdyz to probiji po povrchu kabelu, tak tam je asi mnohem vyssi napeti v pulsu.
Co civka a rozdelovac? Projdi vsechno kolem, hlavne ukostreni.
To je divne, ze se ti ACCU velmi rychle vybiji. To muze zpusobit pouze velky proud do starteru, tedy velky mechanicky odpor.
ANEBO se to vybiji normalne, ale mas tam prechodovy odpor na akumulatoru. A jen se to jako nadmerne vybijeni jevi.
Co se ti na tom nezda? Je to jedna moznost priciny. Se standardni civkou se to nestane, paklize se pouzije nejaka nestandardni (treba na 6VFlip píše:samiq píše: .... Kdyz to probiji po povrchu kabelu, tak tam je asi mnohem vyssi napeti v pulsu...![]()
Patrne to bude neco prozajictejsi. Spinave kabely, vicko rozdelovace, zadelane zapalovaci prvky prachem, olejem... Pak to pali po spinavem povrchu.
Cistota u Vysokeho Napeti je zakladni vec.
Neni mi ale jasne to enormni vybijeni... Moc o tom premyslim, uz nebudu.

