
4,5 V12

3,8 V8

4V je 4válecAnd píše:4V se nikdy nedelaliStepan píše:No to je libovost![]()
Neumim vepřovej jazyk, ale to sou 4V a 6V naklonovaný na 8V a 12V?
Ty ventildekly sou stejný
to vim taky.. ae 4V se delali jen do 3-er a mozna maloobjemovy 5-erRedBaron píše:4V je 4válecAnd píše:4V se nikdy nedelaliStepan píše:No to je libovost![]()
Neumim vepřovej jazyk, ale to sou 4V a 6V naklonovaný na 8V a 12V?
Ty ventildekly sou stejný
V6 je šestiválec do V
Ale kdybys si ten německý článek přečetl, tak víš, že osmivál jsou dvě osmnáctky dohromady na jedný klice a dvanáctivál dvě dvatrojky. Co se týče sedmy, historicky nejmenší objem tam byl 2.8 litru, u pětek se dělala 518i.And píše:to vim taky.. ae 4V se delali jen do 3-er a mozna maloobjemovy 5-er
tak to pak joRedBaron píše:Ale kdybys si ten německý článek přečetl, tak víš, že osmivál jsou dvě osmnáctky dohromady na jedný klice a dvanáctivál dvě dvatrojky. Co se týče sedmy, historicky nejmenší objem tam byl 2.8 litru, u pětek se dělala 518i.And píše:to vim taky.. ae 4V se delali jen do 3-er a mozna maloobjemovy 5-er
2RedBaron: Dííík, na to jsem se ptal, páč německy neumim.RedBaron píše:Ale kdybys si ten německý článek přečetl, tak víš, že osmivál jsou dvě osmnáctky dohromady na jedný klice a dvanáctivál dvě dvatrojky. Co se týče sedmy, historicky nejmenší objem tam byl 2.8 litru, u pětek se dělala 518i.