http://auto.idnes.cz/za-prevod-stare-oj ... jetiny_fdv
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008091001
Musím podotknout, že mne to teda štve...
Budu rád, když sem napíšete své názory na věc

to je uplne jedno, jaka znacka, spousta lidi dava penize i do jinych aut nez bmw.......bazz píše:Sem pro ať zmizí staré rakve typu rozpadajícího Wartburgu, shnilé šádovky a já nevím co ještě, ale pokud někdo dává i do starejch aut kupu času i peněz, tak takle se to lidem vrátí?! Je to nespravedlnost na tom světě. Nejhorší je to, že ty peníze v největší míře zaplatěj lidi mají starší auta, jelikož na nové prostě nemají. Samo jeden z příkladů. Je to k vzteku jsem zvědav, kdy se někdo začne ozývat v takové míře, že stím začne někdo něco dělat.
ady to ale má taky být podle emisních norem, rok výroby do toho zatáhli novináři.BOOST píše:No co další způsob, jak vytáhnout z už tak prázdných kapes občanů s průměrným příjmem, další prachy na ty jejich neskutečný platy, odměny, příplatky na mobil na dopravu atd. No co k tomu říct, chce se mi z toho už blít.Oni se prostě nemůžou inspirovat třeba u sousedů v německu, kde lidi platí za auto podle emisní normy, kterou splňuje, ať je to klidně i starej křáp, když splňuje normu euro a je v cajku, tak podle toho člověk platí. Oni musejí vždycky vymyslet něco svýho, něco "lepšího".
Nechápu jak si můžou myslet, že tohle bude k něčemu. Výsledek bude ten, že lidi prostě budou jezdit v autech dokud se nerozsypou, protože prodat nepůjdou a na nový nemají. Nevím jak ostatní ale já bych si teda novou fóbii 1.2htp na lízačku nevzal ani za zlatý prase. Když si člověk vezme kolik přeplatí a co za mrdku bude ve finále mít.
Bohužel nenaděláme nic, takže kdo neprodá třícu do konce roku, už si jí může nechat nebo jí dát sešrotovat, protože za chvíli by musel ještě kupci platit, aby si to od něj vzal.
uděláme tě národním hrdinou a tento okamži bude státním svátkem .... jéé kéž by to tak bylobazz píše:Sem pro též mne to napadlo, ale asi by nás potom zavřeliVendaHK píše:udelal bych defenestraci.-)![]()
No ale má bejt nějaká demonstrace, takže pokud by jsi chtěl můžeš, taky jsem nad tím přemejšlel. Uvidím e co bude
Dobře, ale bude taky jako v německu možnost uplatnit to, že se auto dá přestavět, aby splňovalo vyšší normu a zapíšou ti to do TP? Já myslím, že ani náhodou. Je to přesně jak píšeš, někdo najede 5tkm za rok se starším autem a někdo má nový auto a najede třeba 50tkm za rok a každýmu je jasný, kdo vyprodukuje víc emisí, ale to nikdo neřeší, protože je to stavěný jenom proto, aby nějak zamezili dovozu starších aut ze zahraničí.Gabo píše: ady to ale má taky být podle emisních norem, rok výroby do toho zatáhli novináři.
Nicméně nevim co maji emise společnýho s tim, jestli je auto vrak a tudíž půjde ze silnice. Tohle by měli zvládnou stanice měření emisí a STK. Navíc takovej příklad - mám auto, který najede ročně 10 000 km se spořebou 12 litrů a má funkční řízenej katalyzátor a mám auto, který je o deset let mladší, najede ročně 45 000 km se spotřebou lirů. Který vyprodukuje víc emisí a bude teda za ten rok větší zátěží pro přírodu?
Jako já s tim zákonem o odpadech taky nesouhlasim. sere mě tam víc věcí, ale asi nevíc mi vadí, že spousta lidí věří tomu, že ten zákon je ekologickej. Nebo že bude mít na ekologii pozitivní vliv. Pokud vim, tak tady bude každýmu jedno, jaký palivo se používá, zapsání motoru s vyšší normou je taky utopie. Snad jen pro pár vyvolenejch se známýma v registru ... Prosě chceš přepsat - zaplať a dál nás o nezajímá. Taky by mě zajímalo, jak bude vedená evidence na který auto je o zaplacený a na který ne, ale pravděpodobně na VINBOOST píše:Dobře, ale bude taky jako v německu možnost uplatnit to, že se auto dá přestavět, aby splňovalo vyšší normu a zapíšou ti to do TP? Já myslím, že ani náhodou. Je to přesně jak píšeš, někdo najede 5tkm za rok se starším autem a někdo má nový auto a najede třeba 50tkm za rok a každýmu je jasný, kdo vyprodukuje víc emisí, ale to nikdo neřeší, protože je to stavěný jenom proto, aby nějak zamezili dovozu starších aut ze zahraničí.Gabo píše: ady to ale má taky být podle emisních norem, rok výroby do toho zatáhli novináři.
Nicméně nevim co maji emise společnýho s tim, jestli je auto vrak a tudíž půjde ze silnice. Tohle by měli zvládnou stanice měření emisí a STK. Navíc takovej příklad - mám auto, který najede ročně 10 000 km se spořebou 12 litrů a má funkční řízenej katalyzátor a mám auto, který je o deset let mladší, najede ročně 45 000 km se spotřebou lirů. Který vyprodukuje víc emisí a bude teda za ten rok větší zátěží pro přírodu?
No volby jsou dnes a zítra, lidi si jen musí uvědomit co je pro ně menší zlo, pro mne osobně(dále čti jen můj názor) raději budu volit ODS než ty lamy co by jen cpaly těm co nemakaj a zneužívaj dávky. To samé nechápu, že nějaké ... mohli volit zelené, jelikož kdyby ti nebyli(čti neblili) ve vládě tak pak si myslím, že by to možná mělo nějakou úroveň.Pawka G. píše:Už mně ti ekofašisti začínaj docela srát, nějak nedovedu určit hranici kdy je daná věc prospěšná ekologii a kdy je to další vydírání lidí v tomhle zkurvenym státě. Chtěl sem říct že se těšim až budou další volby, ale ono by asi bylo lepší všechny politiky odstřelit a potom teprve řešit jestli pořizovat další vládu není zbytečný luxus