problémy IS
Ahoj.
Taky mě to dělá asi už dva roky. Hodně věcí mám nových,ted jsem kupoval naposled nový čidla na vačku a kliku a furt stejný.
Taky mě to dělá asi už dva roky. Hodně věcí mám nových,ted jsem kupoval naposled nový čidla na vačku a kliku a furt stejný.
Pozor na prodejce nahr.dílů J.Čákora nick Toshi,mobil 603350470,bydlí v Tuháni u Mělníka.
JAWA,Trabant 601,veterán Škoda Octávia,ŠKODA 100,Renault 9,BMW E21 320,BMW E30 318iS M42,RC 1:10 TB O2 Schnitzer BMW M3 a TT-01 BMW 320si WTCC 2007
JAWA,Trabant 601,veterán Škoda Octávia,ŠKODA 100,Renault 9,BMW E21 320,BMW E30 318iS M42,RC 1:10 TB O2 Schnitzer BMW M3 a TT-01 BMW 320si WTCC 2007
Carsoft 6.5 mě furt ukazuje : 70 Lambda Probe or Knock-senzor 1 (detonation senzor). Přitom jsem už dal jinou lambdu,nebo jestli není špatná kabeláž?
Asi by to chtělo dát na diagnostiku Modic?
Asi by to chtělo dát na diagnostiku Modic?
Pozor na prodejce nahr.dílů J.Čákora nick Toshi,mobil 603350470,bydlí v Tuháni u Mělníka.
JAWA,Trabant 601,veterán Škoda Octávia,ŠKODA 100,Renault 9,BMW E21 320,BMW E30 318iS M42,RC 1:10 TB O2 Schnitzer BMW M3 a TT-01 BMW 320si WTCC 2007
JAWA,Trabant 601,veterán Škoda Octávia,ŠKODA 100,Renault 9,BMW E21 320,BMW E30 318iS M42,RC 1:10 TB O2 Schnitzer BMW M3 a TT-01 BMW 320si WTCC 2007
M42 Knock-senzor nemá, ten má až M44.Robocop píše:Carsoft 6.5 mě furt ukazuje : 70 Lambda Probe or Knock-senzor 1 (detonation senzor). Přitom jsem už dal jinou lambdu,nebo jestli není špatná kabeláž?
Asi by to chtělo dát na diagnostiku Modic?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Normální diagnostiku vstřikování a zapalování BOSCH u někoho, kdo tomu opravdu rozumí.Robocop píše:Carsoft 6.5 mě furt ukazuje : 70 Lambda Probe or Knock-senzor 1 (detonation senzor). Přitom jsem už dal jinou lambdu,nebo jestli není špatná kabeláž?
Asi by to chtělo dát na diagnostiku Modic?
Nějakej Carsoft má do skutečný diagnostiky dost daleko.
Asi máš pravdu. Na Kladně je,ale neochota! Nevíš o nějaký,kde z tebe nedělaj blbce?
Pozor na prodejce nahr.dílů J.Čákora nick Toshi,mobil 603350470,bydlí v Tuháni u Mělníka.
JAWA,Trabant 601,veterán Škoda Octávia,ŠKODA 100,Renault 9,BMW E21 320,BMW E30 318iS M42,RC 1:10 TB O2 Schnitzer BMW M3 a TT-01 BMW 320si WTCC 2007
JAWA,Trabant 601,veterán Škoda Octávia,ŠKODA 100,Renault 9,BMW E21 320,BMW E30 318iS M42,RC 1:10 TB O2 Schnitzer BMW M3 a TT-01 BMW 320si WTCC 2007
DEJVID píše:Přesně to samý "řešim" já. Auto ráno nastartuju a jede v pohodě, ale když ho nastartuju zahřátý, tak občas (ne pokaždý) hrozně škube. Jako by jelo na 3 válce (318is) Ale stačí sešlápnout spojku a trochu ho prošlápnout a problém je pryč! Taky jsem přišel na to, že když v kabelovým svazku odpojim ten konektor, co tam je, tak to nedělá. A taky mám pocit, že mi studený auto mnohem víc kouří než všem ostatním a když někdo jede za mnou, tak říká že mi "stříká" něco z výfuku, ale voda ani olej se mi nestrácí. Nemohl by to být nespálený benzín? Tak a teď babo raď!
Tak můj problém je nejspíš vyřešenej!!! V sobotu jsem byl na slalomu v Milovicích a při poslední jízdě mi odešel ALTERNÁTOR. V pondělí mi alternátor opravili (cca 2000Kč) a od tý doby všechno v pohodě (musim zaklepat).
BMW E30 318is & E46 320d Touring
no KURVADRAT už skoro ROK (:!:) jsem se sral s litajicicm volnoběhem a dusicim se motorem a to DENNĚ!!!
tyhle pičovinky ktere člověk nechce řešit že nejsou důležite nakonec serou nejvic protože otravujou neustale
a řešeni problemu tu v tomto topiku je napsano skoro stejnou dobu co ten motor mam!!!!!!!!!!!!
stačilo rozpojit ten konektor - volnoběh je krasně stabilni i když prohrabnu motor otačky nepada pod normal, akcelerace super čista bez mini škubani a zatraceně dobře tahne, teď mi dava smysl proč lidi basněj o iSu. Po tom co nastartuju teply motor mohu zařadit a odjet a ne stat jak debil minutu a čekat až přestane škytavka, ty byvalo nejlepši na parkovištich veměste kde někdo nedočkavě stoji a čeka než vycouvate 
Nemoh jste někdo kurva napsat - ARMANe zvedni prdel a jdi rozpojit ten konektor!?!?!?!?
timto děkuji všem kdo na to přišel a napsal to sem




Nemoh jste někdo kurva napsat - ARMANe zvedni prdel a jdi rozpojit ten konektor!?!?!?!?



timto děkuji všem kdo na to přišel a napsal to sem


- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
zase tahám topic, protože jak jsem psal již jinde, řešíme dokola omývaný problém... jen pro jistotu, šipka na volnoběžném ventilu má ukazovat směrem do sání a né směrem do podtlakových hadic, že?Mladoch píše:ja mam ted to auto o kterem mluvil paja....uz to tak neblbne ale po nastartovani jak je motor studeny nebo cca 15min. po poslednim vypnuti to hAPRUJE NA NEJAKYCH 600-800OT/MIN A CCA PO 20S pomalu vzroste na 1400ot/min ..takze babo rad...pinki rikal ze muze byt naopak nasazeny volnobezny ventil...zatim sem to nezkousel jestli je to tim ale mozne to je...


drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
nečekaně... odpověď "ano je to tak" nebo "ne je to tak" by byla lepěí... chtěl jsem si to jen potvrdit, a spíše by mě zajímalo proč to někdo zapojuje opačněstanco1 píše:Zeby to bol smer prudenia vzduchu


drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické

další požadavky na dotaz
Daj ho tam tak ako mma byt- cize sipka do sania-tento obrazok napovie http://bmwfans.info/original/E30/2-T/31 ... l-13_0307/
v tomhle tématu už to bylo taky:
http://img352.imageshack.us/my.php?imag ... 141av5.jpg
http://img352.imageshack.us/my.php?imag ... 141av5.jpg
hele hosi, ja ten monektor taky odpojil.voz jel uplne suprove. jakmile se ale ohral, konec,ende finito.skapina a nedrzi volnobeh po pridani a naslednem pusteni plynu.co to kurva je? zeby ty hadice pod sanim?jako co jsem tady cetl,supr,konektor pomoh moc! ale co to je kdyz: pustim plyn a otacky klesnou az mooooc nizko a zadusi se.dela to jenom kdyz je teply.mne uz s toho smrdejou zaludy..ja to delat nebudu!tohle ne!!!!ja to auto rozbiju!!!