problémy IS

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Robocop
člen E30.cz
Příspěvky: 59
Registrován: 09. 03. 2003 00:12
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvek od Robocop » 13. 10. 2008 13:23

Ahoj.
Taky mě to dělá asi už dva roky. Hodně věcí mám nových,ted jsem kupoval naposled nový čidla na vačku a kliku a furt stejný.
Pozor na prodejce nahr.dílů J.Čákora nick Toshi,mobil 603350470,bydlí v Tuháni u Mělníka.
JAWA,Trabant 601,veterán Škoda Octávia,ŠKODA 100,Renault 9,BMW E21 320,BMW E30 318iS M42,RC 1:10 TB O2 Schnitzer BMW M3 a TT-01 BMW 320si WTCC 2007

Uživatelský avatar
Robocop
člen E30.cz
Příspěvky: 59
Registrován: 09. 03. 2003 00:12
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvek od Robocop » 14. 10. 2008 10:08

Carsoft 6.5 mě furt ukazuje : 70 Lambda Probe or Knock-senzor 1 (detonation senzor). Přitom jsem už dal jinou lambdu,nebo jestli není špatná kabeláž?
Asi by to chtělo dát na diagnostiku Modic?
Pozor na prodejce nahr.dílů J.Čákora nick Toshi,mobil 603350470,bydlí v Tuháni u Mělníka.
JAWA,Trabant 601,veterán Škoda Octávia,ŠKODA 100,Renault 9,BMW E21 320,BMW E30 318iS M42,RC 1:10 TB O2 Schnitzer BMW M3 a TT-01 BMW 320si WTCC 2007

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 14. 10. 2008 10:11

Robocop píše:Carsoft 6.5 mě furt ukazuje : 70 Lambda Probe or Knock-senzor 1 (detonation senzor). Přitom jsem už dal jinou lambdu,nebo jestli není špatná kabeláž?
Asi by to chtělo dát na diagnostiku Modic?
M42 Knock-senzor nemá, ten má až M44.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 14. 10. 2008 10:28

Robocop píše:Carsoft 6.5 mě furt ukazuje : 70 Lambda Probe or Knock-senzor 1 (detonation senzor). Přitom jsem už dal jinou lambdu,nebo jestli není špatná kabeláž?
Asi by to chtělo dát na diagnostiku Modic?
Normální diagnostiku vstřikování a zapalování BOSCH u někoho, kdo tomu opravdu rozumí.

Nějakej Carsoft má do skutečný diagnostiky dost daleko.

Uživatelský avatar
Robocop
člen E30.cz
Příspěvky: 59
Registrován: 09. 03. 2003 00:12
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvek od Robocop » 14. 10. 2008 10:34

Asi máš pravdu. Na Kladně je,ale neochota! Nevíš o nějaký,kde z tebe nedělaj blbce?
Pozor na prodejce nahr.dílů J.Čákora nick Toshi,mobil 603350470,bydlí v Tuháni u Mělníka.
JAWA,Trabant 601,veterán Škoda Octávia,ŠKODA 100,Renault 9,BMW E21 320,BMW E30 318iS M42,RC 1:10 TB O2 Schnitzer BMW M3 a TT-01 BMW 320si WTCC 2007

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 14. 10. 2008 10:49

Robocop píše:Asi máš pravdu. Na Kladně je,ale neochota! Nevíš o nějaký,kde z tebe nedělaj blbce?
Z Kladna daleko -

DEZORT-ELEKTROOPRAVY
Město Touškov, Vlkýšská 214
377 922 300

Byl jsem tam před cca 3 lety, dle mýho profík.

Uživatelský avatar
DEJVID
Příspěvky: 112
Registrován: 26. 09. 2005 22:17
Bydliště: Brandejs

Příspěvek od DEJVID » 16. 12. 2008 17:59

DEJVID píše:Přesně to samý "řešim" já. Auto ráno nastartuju a jede v pohodě, ale když ho nastartuju zahřátý, tak občas (ne pokaždý) hrozně škube. Jako by jelo na 3 válce (318is :D ) Ale stačí sešlápnout spojku a trochu ho prošlápnout a problém je pryč! Taky jsem přišel na to, že když v kabelovým svazku odpojim ten konektor, co tam je, tak to nedělá. A taky mám pocit, že mi studený auto mnohem víc kouří než všem ostatním a když někdo jede za mnou, tak říká že mi "stříká" něco z výfuku, ale voda ani olej se mi nestrácí. Nemohl by to být nespálený benzín? Tak a teď babo raď! :D

Tak můj problém je nejspíš vyřešenej!!! V sobotu jsem byl na slalomu v Milovicích a při poslední jízdě mi odešel ALTERNÁTOR. V pondělí mi alternátor opravili (cca 2000Kč) a od tý doby všechno v pohodě (musim zaklepat).
BMW E30 318is & E46 320d Touring

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 27. 12. 2008 16:12

no KURVADRAT už skoro ROK (:!:) jsem se sral s litajicicm volnoběhem a dusicim se motorem a to DENNĚ!!! :evil: tyhle pičovinky ktere člověk nechce řešit že nejsou důležite nakonec serou nejvic protože otravujou neustale :x a řešeni problemu tu v tomto topiku je napsano skoro stejnou dobu co ten motor mam!!!!!!!!!!!! :roll: stačilo rozpojit ten konektor - volnoběh je krasně stabilni i když prohrabnu motor otačky nepada pod normal, akcelerace super čista bez mini škubani a zatraceně dobře tahne, teď mi dava smysl proč lidi basněj o iSu. Po tom co nastartuju teply motor mohu zařadit a odjet a ne stat jak debil minutu a čekat až přestane škytavka, ty byvalo nejlepši na parkovištich veměste kde někdo nedočkavě stoji a čeka než vycouvate :roll:

Nemoh jste někdo kurva napsat - ARMANe zvedni prdel a jdi rozpojit ten konektor!?!?!?!? :evil: :( :D

timto děkuji všem kdo na to přišel a napsal to sem :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 26. 03. 2009 10:39

Mladoch píše:ja mam ted to auto o kterem mluvil paja....uz to tak neblbne ale po nastartovani jak je motor studeny nebo cca 15min. po poslednim vypnuti to hAPRUJE NA NEJAKYCH 600-800OT/MIN A CCA PO 20S pomalu vzroste na 1400ot/min ..takze babo rad...pinki rikal ze muze byt naopak nasazeny volnobezny ventil...zatim sem to nezkousel jestli je to tim ale mozne to je...
zase tahám topic, protože jak jsem psal již jinde, řešíme dokola omývaný problém... jen pro jistotu, šipka na volnoběžném ventilu má ukazovat směrem do sání a né směrem do podtlakových hadic, že? :oops:
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 26. 03. 2009 16:55

Zeby to bol smer prudenia vzduchu :wink:

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 26. 03. 2009 20:58

stanco1 píše:Zeby to bol smer prudenia vzduchu :wink:
nečekaně... odpověď "ano je to tak" nebo "ne je to tak" by byla lepěí... chtěl jsem si to jen potvrdit, a spíše by mě zajímalo proč to někdo zapojuje opačně :roll:
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 26. 03. 2009 21:34

Myslim, ze ta odpoved na otazku co si polozil uplne staci.

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 27. 03. 2009 16:55

Daj ho tam tak ako mma byt- cize sipka do sania-tento obrazok napovie http://bmwfans.info/original/E30/2-T/31 ... l-13_0307/

Uživatelský avatar
Koloděj
Příspěvky: 517
Registrován: 17. 01. 2007 18:34
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Koloděj » 27. 03. 2009 19:30

Mohl by tady někdo vyfotit ten konektor.Kde přesně se nachází a jakou má barvu?Díky

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 27. 03. 2009 19:42

Koloděj píše:Mohl by tady někdo vyfotit ten konektor.Kde přesně se nachází a jakou má barvu?Díky
Hladaj, uz sa to tu rozoberalo viac krat a aj s fotkami, myslim, ze zakladatel topicu bol ´´unterbiker´´

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 27. 03. 2009 19:43

stanco1 píše:
Koloděj píše:Mohl by tady někdo vyfotit ten konektor.Kde přesně se nachází a jakou má barvu?Díky
Hladaj, uz sa to tu rozoberalo viackrat a aj s fotkami, myslim, ze zakladatel topicu bol ´´unterbiker´´

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 27. 03. 2009 19:43

...

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 27. 03. 2009 19:44

...

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 28. 03. 2009 01:15


iste
Příspěvky: 13
Registrován: 18. 05. 2009 12:16

Příspěvek od iste » 20. 05. 2009 09:07

hele hosi, ja ten monektor taky odpojil.voz jel uplne suprove. jakmile se ale ohral, konec,ende finito.skapina a nedrzi volnobeh po pridani a naslednem pusteni plynu.co to kurva je? zeby ty hadice pod sanim?jako co jsem tady cetl,supr,konektor pomoh moc! ale co to je kdyz: pustim plyn a otacky klesnou az mooooc nizko a zadusi se.dela to jenom kdyz je teply.mne uz s toho smrdejou zaludy..ja to delat nebudu!tohle ne!!!!ja to auto rozbiju!!!

Odpovědět