Příspěvek
od Gabo » 13. 10. 2008 19:05
Já na podvozek používám Tlumex Plast. Místka, kde je původní ochranná vrsva odloupnutá jí ořežu do ztracena třeba dláem, 2xzákladovku a pak 2-3x Tlumex plast. Osvědčilo se to na tatovym Favu (za posledních 10 let se natíralo 2x a auto je furt absolutně bez koroze, ale je garážovaný a poslední 4 roky v zimě skoro nejezdí) a i na ségřinym Opelu, což jsou celkem hnijící auta. Nedávej Gumoasfalt, sice se s nim docela dobře pracuje a neni drahej, ale furt se matlá a dělat pak něco pod takhle ošetřenym autem je za trest, člověk je pak zvixovanej jak sviňa. Na Golfa jsem používal Body myslim 930, ale s tim se mi blbě pracuje, je dost hustý ale když ho naředíš, tak s nim neuděláš žádnou vrstvu. A na ramena, pružiny a takový věci doporučuju Alkyton, neni potřeba záladovku pod něj, jen když ho chceš dávat na pozinky, hliník a pod ak to chce základ na lehký kovy, mě s bez toho oloupal. Je hustej, takže dělá trošku silnější vrstvu, mám ho ověřnej u sebe i u dost lidí z různejch fór, jediný co mu fakt vadí je brzdovka, ale to vadí asi všem barvám. A je eda rochu dražší, větší plechovka (teď nevim jesli to je 700g nebo 500 g) stojí kolem 300 Kč, ale na 2 vrstvy na komple nápravy jedna plechovka stačí.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA