Velký BC

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
daviii
Příspěvky: 208
Registrován: 03. 03. 2007 13:15
Bydliště: Velká Bystřice (OLOMOUC)

Velký BC

Příspěvek od daviii » 12. 10. 2008 12:11

Jak je moc náročné nedestruktivně demontovat velký BC z vozu abych ho následně mohl naimplantovat do mého ..?BC pochází z 325ix já mám 325i ..Předem děkuji za rady
PEUGEOT 306 1,9D 47kW power

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 12. 10. 2008 12:27

Je to jednoduchý, ale je třeba znát určitý fígle kde jsou šrouby co sundat atd... Není to pro trotly, ale normální člověk to zvládne nedestruktivně vyndat a zandat, pokud zná výše uvedené :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

daviii
Příspěvky: 208
Registrován: 03. 03. 2007 13:15
Bydliště: Velká Bystřice (OLOMOUC)

bc

Příspěvek od daviii » 12. 10. 2008 13:01

Tak tj fajn můžeš být trocha konkrétnější?Takže není potřeba nikde stříhat dráty atd ?Vše pěkně pasuje na konektory?
PEUGEOT 306 1,9D 47kW power

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 12. 10. 2008 16:04

Nejlepsi je asi zacit v aute od sundani BC a potom tahat kabelaz postupne az pod volant a na druhy strane zacit od cidla teplomeru co je v levym nafuku k brzdam a jet zase smerem do auta. V motorovym prostoru je pak jeste klakson pro to kodovani (ten je zespoda nad tim nafukem) a cidlo na otevreni kapoty je u pojistkovky. A v aute musis vyndat budiky tam ta kabelaz vede a pak jede dolu kde je zapojena do svorkovnice a pak je tam jednotka, gong a konektor k pacce a pak takovy konektor se zelenym dratem ktery ty v aute budes mit propojeny takovou smyckou a tu musis pak dat do toho druhyho auta jestli ma teda jeste jezdit pac jinak to nenastartujes. A je i mozny ze tahle propojka ti tam bude chybet uz jsem i auta bez ni videl. A packu taky sundat to musi volant dolu. Mam nekde i fotky na montaz teda ale je tam videt trochu kde co je.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

daviii
Příspěvky: 208
Registrován: 03. 03. 2007 13:15
Bydliště: Velká Bystřice (OLOMOUC)

d

Příspěvek od daviii » 12. 10. 2008 17:34

Díky jsem zase o kus dál :) už vím proč tedy to auto nechtělo jet .)
PEUGEOT 306 1,9D 47kW power

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 12. 10. 2008 19:13

Herák píše:Nejlepsi je asi zacit v aute od sundani BC a potom tahat kabelaz postupne az pod volant a na druhy strane zacit od cidla teplomeru co je v levym nafuku k brzdam a jet zase smerem do auta. V motorovym prostoru je pak jeste klakson pro to kodovani (ten je zespoda nad tim nafukem) a cidlo na otevreni kapoty je u pojistkovky. A v aute musis vyndat budiky tam ta kabelaz vede a pak jede dolu kde je zapojena do svorkovnice a pak je tam jednotka, gong a konektor k pacce a pak takovy konektor se zelenym dratem ktery ty v aute budes mit propojeny takovou smyckou a tu musis pak dat do toho druhyho auta jestli ma teda jeste jezdit pac jinak to nenastartujes. A je i mozny ze tahle propojka ti tam bude chybet uz jsem i auta bez ni videl. A packu taky sundat to musi volant dolu. Mam nekde i fotky na montaz teda ale je tam videt trochu kde co je.
Jak říkáš... S tím chybějícím konektorem je to zrada, já ho tam taky neměl, takže mi můj šikovný tatík musel rozplést půlku kabeláže pod volantem a pak jsme to teprv našli, napájeli origo konektor a zprovoznili... Skoro půl dne práce a už radši nikdy :wink: Původně jsem si taky myslel že nacvakám a bude :roll: Ale nebylo :lol:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Odpovědět