rezerva

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Hádě
Příspěvky: 55
Registrován: 20. 01. 2008 14:38

rezerva

Příspěvek od Hádě » 09. 10. 2008 21:27

prosim vas,nevite někdo kolik se ujede na rezervu u e30,2.5 (170ps)?dik

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 10. 10. 2008 13:58

rezerva je cca 6 litrů..tak si to přepočítej na svojí nou
dočasný konec BMW :-(

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 10. 10. 2008 14:14

Jen bych doplnil, že jezdit na rezervu je pěkná blbost, mužes takhle rychle oddělat čerpadlo a proč ryskovat čerpadlo, když stejně budeš muset natankovat...
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Re: rezerva

Příspěvek od horis » 10. 10. 2008 14:33

Hádě píše:prosim vas,nevite někdo kolik se ujede na rezervu u e30,2.5 (170ps)?dik
Já ji měl na 10-12 km, resp. to říkal kluk přede mnou, já to nikdy nezkoušel, vždy jsem radši dotankoval ..... :wink: :wink:
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Hádě
Příspěvky: 55
Registrován: 20. 01. 2008 14:38

Příspěvek od Hádě » 10. 10. 2008 15:23

oka,ja abych věděl ........dik všem

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 10. 10. 2008 15:44

poédle vyrobce by se na hkladovy oko melo najet cca 50km, samo zalezi na noze , ale jak zde jiz padlo, na rezervu radeji mic nehezdit, e 30 je na cerpadlo nachylna a tohle mu nedela dobre, jina ja si v aute vozim zeleznou zasobu, pac mi blbne palivomer, ale hladovy oko je spolehlivy a dneska je uz takova doba, ze pumpa je na kazdym kroku :wink:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 10. 10. 2008 15:45

Hádě píše:oka,ja abych věděl ........dik všem
Tak počítej tak 50-70 km .... :wink:
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 10. 10. 2008 17:55

Ta polemika o jezdeni na rezervu a odchazejicim pal. cerpadle mi prijde jako "tmarstvi" za stredoveku.

vzhledem k tomu, ze cerpadlo saje z nadrze palivo uplne u dna pres zakladni sitko (jeho protrzeni je hlavni pricina umirani cerpadel v E30) tak je mu dost putna zda jedete s plnou nadrzi nebo na hladove oko. Ano, souhlasim s tim, ze kdyby jste dojeli az do posledni kapky tak se mu to libit nebude, protoze je mimo jine tim prochazejicim palivem za chodu chlazeno, ale to je tak jedine s cim bych souhlasil. Spis bych "tmarum" doporucil, aby si radeji vycistili nadrz od 20-ti leteho bordelu, protoze to jedine ma smysl.
Samozrejme neni duvod jezdit a tim padem obhajovat jizdu na rezervu, protoze stejne jednou clovek musi nakankovat, ale alespon neni treba sirit bludy.

Jinak moje zkusenost s dojezdem na hladove oko je nasledujici (upozornuji, ze jsem vzdy dojel k pumpe po ose):
- 318i Touring 63l nadrz - 80km
- 325e 55l nadrz - 90km
- 324td 55l nadrz - 110km
vse s lehkou nohou na plynu
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 10. 10. 2008 18:01

Vasa píše:Ta polemika o jezdeni na rezervu a odchazejicim pal. cerpadle mi prijde jako "tmarstvi" za stredoveku.

vzhledem k tomu, ze cerpadlo saje z nadrze palivo uplne u dna pres zakladni sitko (jeho protrzeni je hlavni pricina umirani cerpadel v E30) tak je mu dost putna zda jedete s plnou nadrzi nebo na hladove oko. Ano, souhlasim s tim, ze kdyby jste dojeli az do posledni kapky tak se mu to libit nebude, protoze je mimo jine tim prochazejicim palivem za chodu chlazeno, ale to je tak jedine s cim bych souhlasil. Spis bych "tmarum" doporucil, aby si radeji vycistili nadrz od 20-ti leteho bordelu, protoze to jedine ma smysl.
..
Čím nižší hladina v nádrži, tím vyšší koncentrace bordelu.
Proto to není dobrý dělat.

Samozřejmě, že je dobře tu nádrž vyčistit.
Ale kolik lidí to udělalo, za dobu, co E30 provozujou?
Já se k tomu taky ještě nedostal...

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 10. 10. 2008 18:04

ja jo :lol: a ad cerpadlo, myslim si, ze kduz je ponoreny cely v benzinu, tak se podle me lip chůadi, nez kdyz je nasuchu a ochlazuje ho jen protekajici palivo, uz sem mel rozebranou nadrz hned po jizde a docelůa me prekvapilo jaky tam je "horko"
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 10. 10. 2008 18:33

maca píše:ja jo :lol: a ad cerpadlo, myslim si, ze kduz je ponoreny cely v benzinu, tak se podle me lip chůadi, nez kdyz je nasuchu a ochlazuje ho jen protekajici palivo, uz sem mel rozebranou nadrz hned po jizde a docelůa me prekvapilo jaky tam je "horko"
Venca píše:Čím nižší hladina v nádrži, tím vyšší koncentrace bordelu.
Proto to není dobrý dělat.

Urcite souhlasim s tim, ze kdyz je cerpadlo cele ponorene v palivu tak se bude chladit lepe, ale koukni na praxi kolik lidi jezdi porad s plnou nebo alspon s pulkou nadrze??? 20-30% lidi?? A v pripade cerpadla u chroma tento argument neobstoji pac je vne nadrze pod prahem a to ma k hladine v nadrzi dost daleko.

Mnozstvi paliva a mnozstvi v nem rozptylenem bordelu je samozrejme prosta fyzika, ale nemyslim si, ze v realne praxi to ma vetsi vliv na pravdepodobnost vzniku problemu nez v radu desetin procent. Ale obecne mas Venco samozrejme pravdu.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 10. 2008 19:37

taky je dobre myslet na to, ze na rezervu ja tam mene paliva a dochazi k uplavum do stran v zakrutach..tim padem jede obcas naprazdno a to ho nici jeste vic nez slabe chlazeni

Odpovědět