rezerva
Re: rezerva
Já ji měl na 10-12 km, resp. to říkal kluk přede mnou, já to nikdy nezkoušel, vždy jsem radši dotankoval .....Hádě píše:prosim vas,nevite někdo kolik se ujede na rezervu u e30,2.5 (170ps)?dik


e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i





- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
poédle vyrobce by se na hkladovy oko melo najet cca 50km, samo zalezi na noze , ale jak zde jiz padlo, na rezervu radeji mic nehezdit, e 30 je na cerpadlo nachylna a tohle mu nedela dobre, jina ja si v aute vozim zeleznou zasobu, pac mi blbne palivomer, ale hladovy oko je spolehlivy a dneska je uz takova doba, ze pumpa je na kazdym kroku 

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

Ta polemika o jezdeni na rezervu a odchazejicim pal. cerpadle mi prijde jako "tmarstvi" za stredoveku.
vzhledem k tomu, ze cerpadlo saje z nadrze palivo uplne u dna pres zakladni sitko (jeho protrzeni je hlavni pricina umirani cerpadel v E30) tak je mu dost putna zda jedete s plnou nadrzi nebo na hladove oko. Ano, souhlasim s tim, ze kdyby jste dojeli az do posledni kapky tak se mu to libit nebude, protoze je mimo jine tim prochazejicim palivem za chodu chlazeno, ale to je tak jedine s cim bych souhlasil. Spis bych "tmarum" doporucil, aby si radeji vycistili nadrz od 20-ti leteho bordelu, protoze to jedine ma smysl.
Samozrejme neni duvod jezdit a tim padem obhajovat jizdu na rezervu, protoze stejne jednou clovek musi nakankovat, ale alespon neni treba sirit bludy.
Jinak moje zkusenost s dojezdem na hladove oko je nasledujici (upozornuji, ze jsem vzdy dojel k pumpe po ose):
- 318i Touring 63l nadrz - 80km
- 325e 55l nadrz - 90km
- 324td 55l nadrz - 110km
vse s lehkou nohou na plynu
vzhledem k tomu, ze cerpadlo saje z nadrze palivo uplne u dna pres zakladni sitko (jeho protrzeni je hlavni pricina umirani cerpadel v E30) tak je mu dost putna zda jedete s plnou nadrzi nebo na hladove oko. Ano, souhlasim s tim, ze kdyby jste dojeli az do posledni kapky tak se mu to libit nebude, protoze je mimo jine tim prochazejicim palivem za chodu chlazeno, ale to je tak jedine s cim bych souhlasil. Spis bych "tmarum" doporucil, aby si radeji vycistili nadrz od 20-ti leteho bordelu, protoze to jedine ma smysl.
Samozrejme neni duvod jezdit a tim padem obhajovat jizdu na rezervu, protoze stejne jednou clovek musi nakankovat, ale alespon neni treba sirit bludy.
Jinak moje zkusenost s dojezdem na hladove oko je nasledujici (upozornuji, ze jsem vzdy dojel k pumpe po ose):
- 318i Touring 63l nadrz - 80km
- 325e 55l nadrz - 90km
- 324td 55l nadrz - 110km
vse s lehkou nohou na plynu
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Čím nižší hladina v nádrži, tím vyšší koncentrace bordelu.Vasa píše:Ta polemika o jezdeni na rezervu a odchazejicim pal. cerpadle mi prijde jako "tmarstvi" za stredoveku.
vzhledem k tomu, ze cerpadlo saje z nadrze palivo uplne u dna pres zakladni sitko (jeho protrzeni je hlavni pricina umirani cerpadel v E30) tak je mu dost putna zda jedete s plnou nadrzi nebo na hladove oko. Ano, souhlasim s tim, ze kdyby jste dojeli az do posledni kapky tak se mu to libit nebude, protoze je mimo jine tim prochazejicim palivem za chodu chlazeno, ale to je tak jedine s cim bych souhlasil. Spis bych "tmarum" doporucil, aby si radeji vycistili nadrz od 20-ti leteho bordelu, protoze to jedine ma smysl.
..
Proto to není dobrý dělat.
Samozřejmě, že je dobře tu nádrž vyčistit.
Ale kolik lidí to udělalo, za dobu, co E30 provozujou?
Já se k tomu taky ještě nedostal...
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
ja jo
a ad cerpadlo, myslim si, ze kduz je ponoreny cely v benzinu, tak se podle me lip chůadi, nez kdyz je nasuchu a ochlazuje ho jen protekajici palivo, uz sem mel rozebranou nadrz hned po jizde a docelůa me prekvapilo jaky tam je "horko"

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

maca píše:ja joa ad cerpadlo, myslim si, ze kduz je ponoreny cely v benzinu, tak se podle me lip chůadi, nez kdyz je nasuchu a ochlazuje ho jen protekajici palivo, uz sem mel rozebranou nadrz hned po jizde a docelůa me prekvapilo jaky tam je "horko"
Venca píše:Čím nižší hladina v nádrži, tím vyšší koncentrace bordelu.
Proto to není dobrý dělat.
Urcite souhlasim s tim, ze kdyz je cerpadlo cele ponorene v palivu tak se bude chladit lepe, ale koukni na praxi kolik lidi jezdi porad s plnou nebo alspon s pulkou nadrze??? 20-30% lidi?? A v pripade cerpadla u chroma tento argument neobstoji pac je vne nadrze pod prahem a to ma k hladine v nadrzi dost daleko.
Mnozstvi paliva a mnozstvi v nem rozptylenem bordelu je samozrejme prosta fyzika, ale nemyslim si, ze v realne praxi to ma vetsi vliv na pravdepodobnost vzniku problemu nez v radu desetin procent. Ale obecne mas Venco samozrejme pravdu.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm