PS: Pokud to tady bude někomu vadit, tak ať to klidně smázne.
MTB bikeři
MTB bikeři
Jen tak pro zajímavost, jestli se tady najdou nějaký MTB bikeři.
A jestli je tu někdo kdo se dost vyzná. Teď jsem si koupil jetýho Authora Instinct model 2004, velikost rámu 21" a přijde mi, že ten rám na tom s tuhostí není zrovna moc extra, má někdo zkušenosti, jestli jsou rámy Author spíš měkčí a případně jaký rámy jsou ve velikosti 21" dost tuhý, ale ne za cenu slušnější E30.
PS: Pokud to tady bude někomu vadit, tak ať to klidně smázne.
PS: Pokud to tady bude někomu vadit, tak ať to klidně smázne.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
No čekal jsem, kdy mi to tady někdo napíše.Blumen_071 píše:inu, booste, vono ty bicykly nejsou asi moc delany na drobecky tvyho formatu![]()
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Co tohle?
http://www.vltava2000.cz/sportovnidum/g ... sID=P03570
má to teda trošku jinou geometrii, než klasický kolo na XC, ale myslim že na ježdění po lese v trošku rychlejšim tempu spíš lepší, navíc můžeš dát vyšší zdvih, bez toho aby se ti to furt zvedalo v kopci na zadní. Pak ještě Rock Machine dělá podobný rámy. Podle mně největší problém budeš mít s kolama, jako s ráfkama, výpletama a tak, chtělo by to nějaký bytelnější
http://www.vltava2000.cz/sportovnidum/g ... sID=P03570
má to teda trošku jinou geometrii, než klasický kolo na XC, ale myslim že na ježdění po lese v trošku rychlejšim tempu spíš lepší, navíc můžeš dát vyšší zdvih, bez toho aby se ti to furt zvedalo v kopci na zadní. Pak ještě Rock Machine dělá podobný rámy. Podle mně největší problém budeš mít s kolama, jako s ráfkama, výpletama a tak, chtělo by to nějaký bytelnější
E36 323i coupé
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
ty vole, nevim jestli sis toho vsximnul, ale asi si ztratil nekde pulku predni vidlePawka G. píše:Ono je teda určitě víc firem co vyrábí tyhle pevnější kola, většinou se označují jako All Mountain, FR a podobně, ale to neznamená že se na nich nedá jezdit i normálně. Já třeba jezdim na tomhle:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
- mates85
- člen E30.cz
- Příspěvky: 331
- Registrován: 26. 12. 2006 20:08
- Bydliště: Praha, Trondheim, Whistler
Ten instinct co jsi koupil neni špatný, ale hlavně už může mít něco za sebou. Ja třeba už po jedné sezoně cítím, že rám měkne a rám měním po 2 sezónách
A to mám 80kg
Mám kamaráda který má nějakých 130kg a jezdíme stejný rám. Nejvyšší model Authora. Je to teda hlavně o materiálu a hmotnosti samotného rámu. Rámy co dělá například superior jsou super lehké (cca1300g) ale jsou měkké. Ty bys lehký rám mít neměl. Chtělo by to nějaký který je dělaný Hydroformingem (ten je cenově dostupný) a nebo se potom dá vybrat rám za 10-15000 ale to jsme někde jinde
Kdy bys chtěl nějaké další info, tak se o tom můžem pobavit, dělám do kol a jezdím závodně, tak si myslím že zkušenosti mám 
A ještě ohledně tvého kola, tak nevím co na tom máš teď za výbavu (jestli tu origo), ale ty brzdy jsou strašné shity....
A ještě ohledně tvého kola, tak nevím co na tom máš teď za výbavu (jestli tu origo), ale ty brzdy jsou strašné shity....
Výbava je tam asi origo. Přesmykač je Shimano LX, přehazovačka Shimano XT, vidlice Manitou 80mm zdvih, lockout, štelování tuhosti a odskoku, brzdy budou asi origo taky, čekal jsem, že to bude brzdit teda líp, zadní ještě jde, ale předek nic moc, ten kluk povídal, že na předku jsou nový destičky, tak jestli tam dal nějaký šmejdy, nevím.mates85 píše:Ten instinct co jsi koupil neni špatný, ale hlavně už může mít něco za sebou. Ja třeba už po jedné sezoně cítím, že rám měkne a rám měním po 2 sezónáchA to mám 80kg
Mám kamaráda který má nějakých 130kg a jezdíme stejný rám. Nejvyšší model Authora. Je to teda hlavně o materiálu a hmotnosti samotného rámu. Rámy co dělá například superior jsou super lehké (cca1300g) ale jsou měkké. Ty bys lehký rám mít neměl. Chtělo by to nějaký který je dělaný Hydroformingem (ten je cenově dostupný) a nebo se potom dá vybrat rám za 10-15000 ale to jsme někde jinde
Kdy bys chtěl nějaké další info, tak se o tom můžem pobavit, dělám do kol a jezdím závodně, tak si myslím že zkušenosti mám
A ještě ohledně tvého kola, tak nevím co na tom máš teď za výbavu (jestli tu origo), ale ty brzdy jsou strašné shity....
Jinak díky všem za odpovědi.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
2Boost: bych se radeji podival po kolech znacky Kona, Norco, tam je pevnost ramu zarucena
Ja se 105Kg jezdim na tomhle http://www.norcobikes.cz/norco_2005/bik ... 3&id_k=114
Na DH mam ocelaka od Dudaka
2Pawka: na tom kanonu jsem jel jednou a nikdy vic,bojim se ze se to urthne
Ja se 105Kg jezdim na tomhle http://www.norcobikes.cz/norco_2005/bik ... 3&id_k=114
Na DH mam ocelaka od Dudaka
2Pawka: na tom kanonu jsem jel jednou a nikdy vic,bojim se ze se to urthne
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
My s Danem jezdíme na ukrajinách.Ty jsou pevný dost.
A když chci driftovat,tak si vemu maminy skládačku a povolím středový kloub.Nepotřebuju machrovat,že jsem si koupil kolo.
A když chci driftovat,tak si vemu maminy skládačku a povolím středový kloub.Nepotřebuju machrovat,že jsem si koupil kolo.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
No ty s DANem jste tu chyběli, moc si vážím vašich cených rad.
Ale do teďka nezapomenu na tu tvojí hlášku, když si mi volal a ptal se co dělám a já:"Jedu na kole" a ty:"Ty vole a proč?
" To mě fakt totálně dostalo. 
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7