320plast probém s motorem
320plast probém s motorem
Přechlastává se .. svíčkymokré po osušení a vypálení svíček jde nastartovat ale v nízkých otáčkách nepravidelný chod ve vysokýc se už i ten 6tý chytne ..Dým z výfuku smrad z benzínu který teče až do výfuku .Velká hadice za váhou co vede do sání plná benzínu ..
zkoušel jsem kabely víčko svíčky
zkoušel jsem kabely víčko svíčky
PEUGEOT 306 1,9D 47kW power
co treba podtlaky? hadice co vede k regulatoru tlaku paliva a hlavně samotný regulátor kterej je na liště u vstřiků .... Hmmm?
774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: r
i za jizdy?daviii píše:Ano byl to regulátordostával se přes něj benzín do sání ..Ted nastal další problém ekonomer je pořád na maximální hranici spotřeby .
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: ff
rychlomer jde? na miste je to spravne ze je v nekonecne, za jizdy jede na hodnotu spotreby. Musi ale fungovat rychlomer.daviii píše:Ano za jízdy se ani nehne hned po nastartování zaleze na max hranici .Zkusím kontakty na přístrojovce ..Já měl obavy abych nejezdil za 35/100
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Snímač polohy škrtící klapky zkontroluj.Je pod škrtící klapkou,jelikož se ti dostal benzín do hadice sání,tedy i do ústí škrtící klapky,mohl se dostat i do snímače.Snímač obsahuje dva spínače,přičemž jeden sepne při volnoběhu(klapka zavřená),druhý sepne při plným plynu(klapka úplně otevřená),v tom si myslím,že je problém,jelikož si asi ekonoměr myslí,že máš plnej plyn...Mrkni na to,uvidíš
EX 320ic, E30 forever...
Naprostá volovina.Harry FE3 píše:Snímač polohy škrtící klapky zkontroluj.Je pod škrtící klapkou,jelikož se ti dostal benzín do hadice sání,tedy i do ústí škrtící klapky,mohl se dostat i do snímače.Snímač obsahuje dva spínače,přičemž jeden sepne při volnoběhu(klapka zavřená),druhý sepne při plným plynu(klapka úplně otevřená),v tom si myslím,že je problém,jelikož si asi ekonoměr myslí,že máš plnej plyn...Mrkni na to,uvidíš
Harry FE3, trochu si sám přečti, co tu psáno X-krát, takhle leda mateš další.
Spínač polohy "plně otevřeno" je pro ŘJ, dává povel pro vyřazení lambda korekcí a umožní použít max. délku vstřik. impulsu.
***
Ekonoměr nejspíš v tomto případě nedostává údaj o rychlosti vozidla, proto ukazuje nejvyšší možnou spotřebu.
Pokud rychloměr funguje, hledal bych dle schématu přerušenou cestu rychloměr - ekonoměr, popř. závadu v samotném měřidle.



OK je to možný,jen jsem si myslel,že je to signál jak pro jednotku,tak pro ekonoměr.Jen tak mimo řečí z čeho vlastně tedy ekonoměr počítá spotřebu?Ale signál ze spínače volnoběhu používá ne?Když pustíš plyn a brzdíš motorem a vstřikovače přestanou vstřikovat a ekonoměr ukazuje nulu,nebo se mýlím?Nevím,neznám E30 do detailů,rád se přiučím.
EX 320ic, E30 forever...
Signál je pro jednotku, pro ekonoměr nikoli, k ničemu by mu nebyl.Harry FE3 píše:OK je to možný,jen jsem si myslel,že je to signál jak pro jednotku,tak pro ekonoměr.Jen tak mimo řečí z čeho vlastně tedy ekonoměr počítá spotřebu?Ale signál ze spínače volnoběhu používá ne?Když pustíš plyn a brzdíš motorem a vstřikovače přestanou vstřikovat a ekonoměr ukazuje nulu,nebo se mýlím?Nevím,neznám E30 do detailů,rád se přiučím.
Ekonoměr samozřejmě ukazuje nulu při brzdění motorem, pokud je délka vstřik. impulsu = 0.
Ekonoměr potřebuje pro výpočet hodnoty rychlost vozidla (z rychloměru), počet otáček motoru (z ŘJ), délku impulsu (z ŘJ) a počet válců (ten určuje kódovací člen).
Nutno hledat, hledat a hledat, nemá smysl objevovat objevený...
.