Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
vrabec771
- Příspěvky: 233
- Registrován: 16. 01. 2008 17:05
- Bydliště: bratislava
Příspěvek
od vrabec771 » 21. 09. 2008 22:24
nazdar.stavam ostru etu.mam silnejsiu verziu.hlava ide z 2.5i ale nikde som nenasiel toto-je lepsie nechat piesty z ety alebo dat z 2.5i???poradtte
-
Helldiver
- Příspěvky: 855
- Registrován: 16. 01. 2007 22:43
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Helldiver » 21. 09. 2008 23:29
Piesty urcite z 325i, ale musis ich upravit aby nekolidovali so zavaziami na kluke:
Kluka 325e, ojnice 325e alebo 320i (130mm), piesty 325i, hlava 325i alebo eta s velkymi ventilmi, zrovnat blok (nie hlavu) tak o 1 az 2 mm.
E30 325i
E34 535i
-
vrabec771
- Příspěvky: 233
- Registrován: 16. 01. 2008 17:05
- Bydliště: bratislava
Příspěvek
od vrabec771 » 22. 09. 2008 21:01
fuha.tak toto asi zatial necham tak.ak ostanu piesty eta aky bude cca vykon?
-
Semry
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 07. 04. 2007 11:19
- Bydliště: Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Semry » 22. 09. 2008 21:30
Přes 200koní tuším že jsem někde četl.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
-
vrabec771
- Příspěvky: 233
- Registrován: 16. 01. 2008 17:05
- Bydliště: bratislava
Příspěvek
od vrabec771 » 22. 09. 2008 21:35
to viem,ale ak ostanu etacke piesty tak nemyslim ze sa to vysplha na 200ps
-
Boban
- Příspěvky: 605
- Registrován: 18. 05. 2004 13:58
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Boban » 22. 09. 2008 21:36
Hezky, cim jsi ty pisty orezal?
-
Helldiver
- Příspěvky: 855
- Registrován: 16. 01. 2007 22:43
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Helldiver » 22. 09. 2008 22:28
Ja som nic z toho nerobil, toto je prevzate z nemeckych stranok E30.de z navodov:)) Je to inac orezane obycajnou lupienkovou pilou, nemucuri pisali ze to islo uplne v pohode... Urcite by som isiel touto cestou a nepouzival etacke piesty. Inac s touto upravou + 288 schrick vackou (zevraj nic ine) namerali na brzde 207 koni a 283nm.
E30 325i
E34 535i
-
vrabec771
- Příspěvky: 233
- Registrován: 16. 01. 2008 17:05
- Bydliště: bratislava
Příspěvek
od vrabec771 » 23. 09. 2008 07:46
tak ja sa do toho pustim.vezmem piesty znamemu nech mi to laserom upravy.pilkouto robit nechcem
-
veteiks
- Příspěvky: 143
- Registrován: 08. 09. 2006 13:06
- Bydliště: KAEM (kroměříž)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od veteiks » 24. 09. 2008 11:57
myslim, ze kdyz pouzijes pisty z ety.. taxem to mel ja.. tak se k velkymu vykonu moc nedostanes.. ma to potom nizkou kompresi.. ja mel na vsech valcich tlaky 9..
na ostrou etu jedine 2,5 pisty.. s tou upravou
-
Helldiver
- Příspěvky: 855
- Registrován: 16. 01. 2007 22:43
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Helldiver » 24. 09. 2008 19:34
9 barov? to je velmi malo, v zaklade ma 325i tlacit okolo 12 barov a to je ajtak nizkompresny motor:)). Ale zas si to mal dobry zaklad pre turbo:))).
E30 325i
E34 535i
-
vrabec771
- Příspěvky: 233
- Registrován: 16. 01. 2008 17:05
- Bydliště: bratislava
Příspěvek
od vrabec771 » 24. 09. 2008 19:36
no tak piesty sa riesia.aj zotrvak sa odlahcuje,dik za pomoc hell.a olejove cerpadlo je treba vymenit
-
Helldiver
- Příspěvky: 855
- Registrován: 16. 01. 2007 22:43
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Helldiver » 24. 09. 2008 19:38
Neni za co, potom daj vediet ako to ide:))
E30 325i
E34 535i
-
vrabec771
- Příspěvky: 233
- Registrován: 16. 01. 2008 17:05
- Bydliště: bratislava
Příspěvek
od vrabec771 » 24. 09. 2008 19:41
jasne ze dam len internet neni moja parketa.nevies mi zistit co vsetko sa na motore este robi nech to aj chvilu vydrzi.nemam namysli nejake drahe upravy len tie zaklady co ostra eta potrebuje.zatial
-
Helldiver
- Příspěvky: 855
- Registrován: 16. 01. 2007 22:43
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Helldiver » 24. 09. 2008 20:33
Vymen urcite ojnicne a hlavne loziska a rob to na motore co ma v poriadku tlaky a nezere olej cez kruzky. Trocha by som aj porobil hlavu a sanie ked to uz budes skladat.
E30 325i
E34 535i
-
vrabec771
- Příspěvky: 233
- Registrován: 16. 01. 2008 17:05
- Bydliště: bratislava
Příspěvek
od vrabec771 » 25. 09. 2008 09:48
no motor je v super stave.loziska to idu nove.a s tou hlavou co mas na mysli ake upravy
-
Helldiver
- Příspěvky: 855
- Registrován: 16. 01. 2007 22:43
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Helldiver » 25. 09. 2008 10:07
Spasuj kanaliky v sani a zvodoch s tymi na hlave, a trosku uprav kanaliky v hlave, hlavne okolo voditok ventilov a sediel ventilov, odstran vsetky ostre prechody a hrany. Ja teraz robim takto jednu M30B35, ak chces, mozes na to kuknut ze co a ako.
E30 325i
E34 535i
-
veteiks
- Příspěvky: 143
- Registrován: 08. 09. 2006 13:06
- Bydliště: KAEM (kroměříž)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od veteiks » 25. 09. 2008 12:30
Helldiver píše:9 barov? to je velmi malo, v zaklade ma 325i tlacit okolo 12 barov a to je ajtak nizkompresny motor:)). Ale zas si to mal dobry zaklad pre turbo:))).
jj mel jsem turbomotor bez turba:) ted lezi v garazi.. ale treba jednou vyjede v jinym aute..
-
vrabec771
- Příspěvky: 233
- Registrován: 16. 01. 2008 17:05
- Bydliště: bratislava
Příspěvek
od vrabec771 » 25. 09. 2008 19:25
takze piesty mam 2.5i cez vikend idu na upravu.dnes som rozobral blok kruzky aj vsetky spodne loziska su fakt v dobrom stave.takze zatial pojdu len piesty do toho motora na skusku.a mam eta rovnake olejove cerpedlo ako 2.5i?
-
Helldiver
- Příspěvky: 855
- Registrován: 16. 01. 2007 22:43
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Helldiver » 25. 09. 2008 21:37
Ano, cerpadlo je rovnake, jedine iX ma ine.
E30 325i
E34 535i
-
vrabec771
- Příspěvky: 233
- Registrován: 16. 01. 2008 17:05
- Bydliště: bratislava
Příspěvek
od vrabec771 » 26. 09. 2008 21:01
a este otazocka.mozem pouzit kruzky z ety na piesty 2.5i?lebo su fakt ako nove