Pomoc! naboje E36 do E30
Pomoc! naboje E36 do E30
Cau lidi mate nekdo zkusenost s predelanim naboju z e30 na naboje z e36,
jestli staci prelisovat naboje a je klid nebo to obnasi neco vic???
Jde o nouzi v pouziti kol s rozteci 4x100 na E30 cabrio Rieger
Dik za pomoc
jestli staci prelisovat naboje a je klid nebo to obnasi neco vic???
Jde o nouzi v pouziti kol s rozteci 4x100 na E30 cabrio Rieger
Dik za pomoc
Poctivým sexem k BMW!
- Jiricek325i
- Příspěvky: 234
- Registrován: 05. 09. 2007 20:15
- Bydliště: Kolín
5ti díra
A jak se to dá řešit vepředu? Tohle téma mě taky hodně zajímá, ale nikde o tom nemůžu nic najít
- Jiricek325i
- Příspěvky: 234
- Registrován: 05. 09. 2007 20:15
- Bydliště: Kolín
brzdy
Tak 300mm.de je pěkný, ale přijde mi to trošku hodně peněz, za 2 náboje. Jinak s tim zadkem z e36, jak je to myšlený se změnou velikosti kotouče? když by se tam daly brzdy z E36 tak by to mělo bejt ok, ne? Popřípadě redukce na třmen.
- Jiricek325i
- Příspěvky: 234
- Registrován: 05. 09. 2007 20:15
- Bydliště: Kolín
brzdy
--------------------------------------------------------------------------------
Myslím že zadek se dá celkem snadno předělat bez žádných velkých úprav
Prostě si sežen zadní ramena z kompakta a přehod je.
Předek už hold bez prasení ramen a exentrů nejde.
tady je zatím můj pokus na závodáku ale vše je zatím ve stádiu testování a zkoušení nicméně jde to
Co si mám představit pod tím prasením?
Myslím že zadek se dá celkem snadno předělat bez žádných velkých úprav
Prostě si sežen zadní ramena z kompakta a přehod je.
Předek už hold bez prasení ramen a exentrů nejde.
tady je zatím můj pokus na závodáku ale vše je zatím ve stádiu testování a zkoušení nicméně jde to
Co si mám představit pod tím prasením?
4x100 a 5x120 se vždycky potká, nejde to udělat tak, aby se některá díra z rozteče 4x100 nepotkala s dírou z rozteče 5x120.Macek píše:A co navrtat do stávajícího náboje nové díry? Velká přesnost je samozdřejmostí... ruční vrtačkou na ponku je to nesmysl...
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
a naboje na e 30 sou tak hubeny, ze tech 5x120 je moc nakraji a bal bych se tohoBOOST píše:4x100 a 5x120 se vždycky potká, nejde to udělat tak, aby se některá díra z rozteče 4x100 nepotkala s dírou z rozteče 5x120.Macek píše:A co navrtat do stávajícího náboje nové díry? Velká přesnost je samozdřejmostí... ruční vrtačkou na ponku je to nesmysl...
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi
Jde taky o to, jak kvalitní materiál na to vzít, myslím co se týče, pevnosti, houževnatosti atd. Nějaká obyč ocel to zrovna nebude. Kotouče vyřešit není problém, stačí si vybrat z ostatních modelových řad a potom k nim nechat vyrobit ty vhodné náboje a samozřejmě mezikus na přichycení třmenu.Macek píše:Hm, tak to jedině znova a lépe... je ale otázka kolik si za výrobu zručný řemeslník řekne... no a pak ještě vyřešit kotouče...
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7