na tvojom mieste by som to skusil cez znamost nejaku, pretoze policajt sa s tym nebude chciet zaoberat, jak ich na DI poznam. samozrejme policia ma evidenciu vsetkych doterajsich zmien, ale v pripade ze ku chybe doslo pred obdobim co to zacali ukladat digitlanou formou, bude tam iba heslovite zmeny. V najhorsom pripade mozes skusit zajst aj na obvodny urad dopravy a predostriet im problem.stanco1 píše:Ked ja tam tak nerad chodim. Nic ine mi ale nezostava.slubox píše:Chod na policiu a uvidis, ci to tam bude, mozno budes mat stastie.
Na druhy tyzden koncim vo volve(konecne) , tak budem mat na casuuu kolko kolvek.
Obehnem to tam a dam vediet.
Čo za mag_ra mi prepisovalo papiere
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Ale budeMax-Max píše:
nedufaj, nikto to riesit nebude, poslu ta do riti.

Nemoze tam ist ale iso pretoze ten maju v evidencii iba ako R-KAT,
cize 184 S1 nomoze byt.
Takze potrebujem nejaky kod jedna osmicky bez katu.
Napada ma 184 KA ktora urcite kat nema ale ja by som najradsej nieco technicky blizsie M42.
Vie mi niekdo poradit?Najlepsie niekdo kdo ma bezkat a robieva oficiale emisnu a bol taky zlaty napisat mi cislo motora ktory ma uvedeny v TP.
Herzlichen dank!
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

Uz neviem co mam zadat do vyhladavaca, preliezol som tu mnozstvo topicov
a nezistil som nic urcite.
Uz viem, ze 184KA nie je kerbec ale 1,8 s katom
a karbec je 184VD.
Jeden napise, ze L-jettronic je bez katu a dalsi ho tam ma
.
A docital som sa este aj toto:
E- fuel injection
K- catalic converter
S- 4valve technology
T- turbo
V- karburator
Nejak si to ale neviem dat dohromady.
Bolo by mozne, ze motor ktory nema prve pismeno K tak nema kat?
A co vlastne znamena druhe pismeno?
a nezistil som nic urcite.
Uz viem, ze 184KA nie je kerbec ale 1,8 s katom
a karbec je 184VD.
Jeden napise, ze L-jettronic je bez katu a dalsi ho tam ma

A docital som sa este aj toto:
E- fuel injection
K- catalic converter
S- 4valve technology
T- turbo
V- karburator
Nejak si to ale neviem dat dohromady.
Bolo by mozne, ze motor ktory nema prve pismeno K tak nema kat?
A co vlastne znamena druhe pismeno?
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

Takze podla vsetkeho by L-jettronic nemal mat R-kat kedze je to mech. striekacka a ta nemoze upravovat bohatost zmesi. Kat ale mat moze, ci ako to je?
Poradte mi prosim niekdo je to hliehave a chcem sa vyvarovat omylu.
Potrebujem kod motora najlepsie so vstrekovanim, roku vyroby 82-86cca
A hlavne BEZ KATALIZATORA
Poradte mi prosim niekdo je to hliehave a chcem sa vyvarovat omylu.
Potrebujem kod motora najlepsie so vstrekovanim, roku vyroby 82-86cca
A hlavne BEZ KATALIZATORA
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

Ja uz fakt stracam nervy
.
Dalej to pokracuje takto: Bol som na STK ze co a ako, tam mi povedali, ze mam ist na okresny urad a poziadat o´´zvlastnu kontrolu so zameranim na motor´´.
Ked som prisiel na okresny urad a povedal toto tak dedusko na mna vyvalil oci, ze ako si to predstavujem, ze to takto nejde, ze zamestnanec na STK nema opravnenie takto overovat.
Ked som sa ho opytal co mam robit, povedal mi aby som isiel za importerom BMW a vyziadal si na zaklade VIN kodu potvrdenie o tom aky tam bol namontovany motor.
Hned za horuca som isiel do MD Bavaria v Ziline a poprosil som o takyto doklad.
Tamojsi pracovnik mi dal tlacivo ktore si mam odfaxovat do Blavy a oni mi to
potvrdenie za drobny poplatok(5000Sk
) vystavia.
Pre istotu som ale isiel znovu pozriet deduska na okresny urad(bol som unho naspat asi za pol hodiny) a spytal som sa ho ci mi na zaklade toho potvrdenia (ukazal som mu tu ziadost z BMW) prepise zaznam o motore.
Uz taky chytry ako predtym nebol. Musel si uz zavolat na poradu dalsieho kolegu a spolu sa uzniesli na tom, ze ono by sa to vlastne nedalo a ja by som pat litrov vycaloval za nic
.
Tak som sa ho znovu spytal co mam robit, tak ma poslal, ze si mam ist na policiu hladat kde sa stala chyba, cize technicak z tohto vozidla na ktorom to je este spravne.
Na fizlici v ziline hned nasli chybu, podla predchadzajuceho TP, nejaky hnup napisal objem motora do kolonky typ motora a do kolonky objem napisal cislo ktore si podla vsetkeho vycucal z prsta bo na ziadnom TP ktore tam boli sa nenachadzalo cislo 1895
.
Typ motora uvedeny nebol, tak mi tam napisala 0
a povedala ze k nim tie papiere prisli bez uvedeneho typu a aby som isiel do strediska v ktorom bolo pred tym evidovane coz je Banska Bystrica.
Tak som sa dnes trepal 120Km do BB aby ma tam milo privitali s tym, ze ak to chcem riesit musim vediet po akou SPZ to oni evidovali. Som mu na to povedal, ze ci nestaci aj VIN cislo, on mi odvetil, ze nema na to cas
.
Po case sa mi vdaka jednemu ochotnemu cloveku podarilo zistit vsetky predchadzajuce SPZ, tak som sa tam vratil znovu.
Vybavoval ma uz iny polis a ten nepotreboval ziadnu SPZ, ze jemu staci VIN
boha
.
Po hodine a pol mi oznamil, ze nevie kde sa ten spis nachadza, ze to je tri roky stara zalezitost a odporucil mi hladat este v predchadzajucom okrsku kde bolo evidivame co je kdesi v pici v Skalici.
Tam mi hadam typek povie, ze je to 6 rokov stara zalezitost a mam ist asi zaklopat na dvere prveho majitela do Topolcian.
Uz mi fakt dosiel elan a nervy.

Dalej to pokracuje takto: Bol som na STK ze co a ako, tam mi povedali, ze mam ist na okresny urad a poziadat o´´zvlastnu kontrolu so zameranim na motor´´.
Ked som prisiel na okresny urad a povedal toto tak dedusko na mna vyvalil oci, ze ako si to predstavujem, ze to takto nejde, ze zamestnanec na STK nema opravnenie takto overovat.
Ked som sa ho opytal co mam robit, povedal mi aby som isiel za importerom BMW a vyziadal si na zaklade VIN kodu potvrdenie o tom aky tam bol namontovany motor.
Hned za horuca som isiel do MD Bavaria v Ziline a poprosil som o takyto doklad.
Tamojsi pracovnik mi dal tlacivo ktore si mam odfaxovat do Blavy a oni mi to
potvrdenie za drobny poplatok(5000Sk

Pre istotu som ale isiel znovu pozriet deduska na okresny urad(bol som unho naspat asi za pol hodiny) a spytal som sa ho ci mi na zaklade toho potvrdenia (ukazal som mu tu ziadost z BMW) prepise zaznam o motore.
Uz taky chytry ako predtym nebol. Musel si uz zavolat na poradu dalsieho kolegu a spolu sa uzniesli na tom, ze ono by sa to vlastne nedalo a ja by som pat litrov vycaloval za nic

Tak som sa ho znovu spytal co mam robit, tak ma poslal, ze si mam ist na policiu hladat kde sa stala chyba, cize technicak z tohto vozidla na ktorom to je este spravne.
Na fizlici v ziline hned nasli chybu, podla predchadzajuceho TP, nejaky hnup napisal objem motora do kolonky typ motora a do kolonky objem napisal cislo ktore si podla vsetkeho vycucal z prsta bo na ziadnom TP ktore tam boli sa nenachadzalo cislo 1895

Typ motora uvedeny nebol, tak mi tam napisala 0

a povedala ze k nim tie papiere prisli bez uvedeneho typu a aby som isiel do strediska v ktorom bolo pred tym evidovane coz je Banska Bystrica.
Tak som sa dnes trepal 120Km do BB aby ma tam milo privitali s tym, ze ak to chcem riesit musim vediet po akou SPZ to oni evidovali. Som mu na to povedal, ze ci nestaci aj VIN cislo, on mi odvetil, ze nema na to cas

Po case sa mi vdaka jednemu ochotnemu cloveku podarilo zistit vsetky predchadzajuce SPZ, tak som sa tam vratil znovu.
Vybavoval ma uz iny polis a ten nepotreboval ziadnu SPZ, ze jemu staci VIN




Po hodine a pol mi oznamil, ze nevie kde sa ten spis nachadza, ze to je tri roky stara zalezitost a odporucil mi hladat este v predchadzajucom okrsku kde bolo evidivame co je kdesi v pici v Skalici.
Tam mi hadam typek povie, ze je to 6 rokov stara zalezitost a mam ist asi zaklopat na dvere prveho majitela do Topolcian.
Uz mi fakt dosiel elan a nervy.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

Takze este nejaky ten piatok sa povozim
Vsetko dobre dopadlo, uz som ani nedufal.
Kedze mi v ziline dali do kolonky typ motora 0 tak sa to uz dalo nejako poriesit.Z isa je teraz karbec a musim na emisnu o rok ale na tom uz nezide, hodnoty splna s prehladom.
Dakujem slubox, max-max za psychicku podporu.
Za technicke udaje Vencovi bez ktoreho by som nebol schopny vyspecifikovat typ motora.

Vsetko dobre dopadlo, uz som ani nedufal.
Kedze mi v ziline dali do kolonky typ motora 0 tak sa to uz dalo nejako poriesit.Z isa je teraz karbec a musim na emisnu o rok ale na tom uz nezide, hodnoty splna s prehladom.
Dakujem slubox, max-max za psychicku podporu.
Za technicke udaje Vencovi bez ktoreho by som nebol schopny vyspecifikovat typ motora.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

S objemom si mal recht klobrc dole, ze efektivny objem. Na M10 bolo 1766ccm. Som nevedel o takomto udaji.Max-Max píše:ale mal som pravdu ze v type motora bol objem![]()
tak som rad ze si bol uspesny, teraz energiu daj do kary nech to slape dlho
slubox píše:Konecne zamnou mozes dofrcat na ise![]()
Si pis, ze dofrcim ale dvere ti v kufri neprinesiem, pre tie si pekne prides sam

E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 
