Čo za mag_ra mi prepisovalo papiere

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 09. 2008 19:02

stanco1 píše:
slubox píše:Chod na policiu a uvidis, ci to tam bude, mozno budes mat stastie.
Ked ja tam tak nerad chodim. Nic ine mi ale nezostava.
Na druhy tyzden koncim vo volve(konecne :twisted: ) , tak budem mat na casuuu kolko kolvek.
Obehnem to tam a dam vediet.
na tvojom mieste by som to skusil cez znamost nejaku, pretoze policajt sa s tym nebude chciet zaoberat, jak ich na DI poznam. samozrejme policia ma evidenciu vsetkych doterajsich zmien, ale v pripade ze ku chybe doslo pred obdobim co to zacali ukladat digitlanou formou, bude tam iba heslovite zmeny. V najhorsom pripade mozes skusit zajst aj na obvodny urad dopravy a predostriet im problem.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 18. 09. 2008 08:36

Max-Max píše:
nedufaj, nikto to riesit nebude, poslu ta do riti.
Ale bude :D . Pohli sa lady a vyzera to tak, ze tie papiere sa mozno daju dokopy.

Nemoze tam ist ale iso pretoze ten maju v evidencii iba ako R-KAT,
cize 184 S1 nomoze byt.
Takze potrebujem nejaky kod jedna osmicky bez katu.
Napada ma 184 KA ktora urcite kat nema ale ja by som najradsej nieco technicky blizsie M42.
Vie mi niekdo poradit?Najlepsie niekdo kdo ma bezkat a robieva oficiale emisnu a bol taky zlaty napisat mi cislo motora ktory ma uvedeny v TP.

Herzlichen dank!
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 18. 09. 2008 13:01

Uz neviem co mam zadat do vyhladavaca, preliezol som tu mnozstvo topicov
a nezistil som nic urcite.
Uz viem, ze 184KA nie je kerbec ale 1,8 s katom
a karbec je 184VD.
Jeden napise, ze L-jettronic je bez katu a dalsi ho tam ma :roll: .

A docital som sa este aj toto:
E- fuel injection
K- catalic converter
S- 4valve technology
T- turbo
V- karburator

Nejak si to ale neviem dat dohromady.
Bolo by mozne, ze motor ktory nema prve pismeno K tak nema kat?
A co vlastne znamena druhe pismeno?
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 18. 09. 2008 14:09

Takze podla vsetkeho by L-jettronic nemal mat R-kat kedze je to mech. striekacka a ta nemoze upravovat bohatost zmesi. Kat ale mat moze, ci ako to je?
Poradte mi prosim niekdo je to hliehave a chcem sa vyvarovat omylu.

Potrebujem kod motora najlepsie so vstrekovanim, roku vyroby 82-86cca
A hlavne BEZ KATALIZATORA
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 23. 09. 2008 16:38

Tak najde sa niekdo kdo mi povie typ bezkatovej 1,8?

Alebo aspon kde by som to nasiel, prosim.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 09. 2008 18:31

stanco1 píše:Tak najde sa niekdo kdo mi povie typ bezkatovej 1,8?

Alebo aspon kde by som to nasiel, prosim.
nechapem preco nie si trosku sam aktivny a nenapises Vencovi. :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 23. 09. 2008 18:40

Max-Max píše:
stanco1 píše:Tak najde sa niekdo kdo mi povie typ bezkatovej 1,8?

Alebo aspon kde by som to nasiel, prosim.
nechapem preco nie si trosku sam aktivny a nenapises Vencovi. :wink:
No ja som mu pisal SZ uz v piatok. Doteraz ju neprecital :( .
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 09. 2008 18:45

asi tu nie je, inak ja by som pisal v tomto urcite prave jemu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 15. 10. 2008 20:33

Ja uz fakt stracam nervy :( .

Dalej to pokracuje takto: Bol som na STK ze co a ako, tam mi povedali, ze mam ist na okresny urad a poziadat o´´zvlastnu kontrolu so zameranim na motor´´.
Ked som prisiel na okresny urad a povedal toto tak dedusko na mna vyvalil oci, ze ako si to predstavujem, ze to takto nejde, ze zamestnanec na STK nema opravnenie takto overovat.
Ked som sa ho opytal co mam robit, povedal mi aby som isiel za importerom BMW a vyziadal si na zaklade VIN kodu potvrdenie o tom aky tam bol namontovany motor.
Hned za horuca som isiel do MD Bavaria v Ziline a poprosil som o takyto doklad.
Tamojsi pracovnik mi dal tlacivo ktore si mam odfaxovat do Blavy a oni mi to
potvrdenie za drobny poplatok(5000Sk :evil: ) vystavia.
Pre istotu som ale isiel znovu pozriet deduska na okresny urad(bol som unho naspat asi za pol hodiny) a spytal som sa ho ci mi na zaklade toho potvrdenia (ukazal som mu tu ziadost z BMW) prepise zaznam o motore.
Uz taky chytry ako predtym nebol. Musel si uz zavolat na poradu dalsieho kolegu a spolu sa uzniesli na tom, ze ono by sa to vlastne nedalo a ja by som pat litrov vycaloval za nic :evil: .
Tak som sa ho znovu spytal co mam robit, tak ma poslal, ze si mam ist na policiu hladat kde sa stala chyba, cize technicak z tohto vozidla na ktorom to je este spravne.
Na fizlici v ziline hned nasli chybu, podla predchadzajuceho TP, nejaky hnup napisal objem motora do kolonky typ motora a do kolonky objem napisal cislo ktore si podla vsetkeho vycucal z prsta bo na ziadnom TP ktore tam boli sa nenachadzalo cislo 1895 :roll: .
Typ motora uvedeny nebol, tak mi tam napisala 0 :roll:
a povedala ze k nim tie papiere prisli bez uvedeneho typu a aby som isiel do strediska v ktorom bolo pred tym evidovane coz je Banska Bystrica.
Tak som sa dnes trepal 120Km do BB aby ma tam milo privitali s tym, ze ak to chcem riesit musim vediet po akou SPZ to oni evidovali. Som mu na to povedal, ze ci nestaci aj VIN cislo, on mi odvetil, ze nema na to cas :evil: .
Po case sa mi vdaka jednemu ochotnemu cloveku podarilo zistit vsetky predchadzajuce SPZ, tak som sa tam vratil znovu.
Vybavoval ma uz iny polis a ten nepotreboval ziadnu SPZ, ze jemu staci VIN :evil: :evil: :evil: boha :evil: .
Po hodine a pol mi oznamil, ze nevie kde sa ten spis nachadza, ze to je tri roky stara zalezitost a odporucil mi hladat este v predchadzajucom okrsku kde bolo evidivame co je kdesi v pici v Skalici.
Tam mi hadam typek povie, ze je to 6 rokov stara zalezitost a mam ist asi zaklopat na dvere prveho majitela do Topolcian.
Uz mi fakt dosiel elan a nervy.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 15. 10. 2008 20:40

no stanco, ty si teda dopadol :evil:
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 15. 10. 2008 21:03

slubox píše:no stanco, ty si teda dopadol :evil:
Ak to nevybavim tak budu na predaj nejake nahradne diely :cry:
Zajtra sa uvidi, zajtra je den D.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 15. 10. 2008 21:33

neblazni, to sa spravi .
A kebyze tu znamy v PB zada hodnoty motora 318i to budu asi rozdielne ako 318is, ak nie tak to by sa dalo. Ako emisnu spravis, lenze stale nebudes mat papiere v poriadku :(
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 10. 2008 22:43

ja by som to uz dotiahol...postupy uz poznas, ludi pomaly uz tiez.... si pred cielom, nevzdaj to

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 16. 10. 2008 12:41

Takze este nejaky ten piatok sa povozim :D

Vsetko dobre dopadlo, uz som ani nedufal.
Kedze mi v ziline dali do kolonky typ motora 0 tak sa to uz dalo nejako poriesit.Z isa je teraz karbec a musim na emisnu o rok ale na tom uz nezide, hodnoty splna s prehladom.

Dakujem slubox, max-max za psychicku podporu.
Za technicke udaje Vencovi bez ktoreho by som nebol schopny vyspecifikovat typ motora.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 10. 2008 13:05

ale mal som pravdu ze v type motora bol objem :lol:

tak som rad ze si bol uspesny, teraz energiu daj do kary nech to slape dlho

Uživatelský avatar
slubox
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1549
Registrován: 16. 06. 2007 21:08
Bydliště: Pov.Bystrica,SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slubox » 16. 10. 2008 14:00

Konecne zamnou mozes dofrcat na ise :wink: :twisted:
E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 16. 10. 2008 14:34

Max-Max píše:ale mal som pravdu ze v type motora bol objem :lol:

tak som rad ze si bol uspesny, teraz energiu daj do kary nech to slape dlho
S objemom si mal recht klobrc dole, ze efektivny objem. Na M10 bolo 1766ccm. Som nevedel o takomto udaji.
slubox píše:Konecne zamnou mozes dofrcat na ise :wink: :twisted:

Si pis, ze dofrcim ale dvere ti v kufri neprinesiem, pre tie si pekne prides sam :twisted:
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Odpovědět