Čau, předně, to co jsi rozpojil, to je propojení mezi motorovou kabeláží a kabeláží auta... Tam opravdu nic nevyresetuješ... Máš motor m10, což znamená, že nemáš kulatou diagnostickou zásuvku, ale takovou spláclou a nachází se v místech které jsem ti označil na fotce červeně... Hledat většinou pod černou, nebo červenou krytkou... Nějakej oil reseter neřeš, vezmi si kus svářecího drátu, propoj dva piny při zapnutým zapalování a budeš mít po starostech (je to na foru popsáno, hledej)
Foto:
PS.: V tématu o vin dekoderech jsi psal, že máš motor 1,8 a vypsalo ti to obchodní označení 316i... Nediv se, pokud máš auto kolem roku 88 (první plasťáci), tak tam se tenhle motor dával pod obchodním označením 316i a byla to 1,8... Pokud máš mladší auto, tak to je pravděpodobně bastl, nebo je něco špatně, tam už pak byly za čtyřválce v osmiventilu jen motory m40
Tak snad jsem všechno napsal správně, s pozdravem Chvalda
