ukazatel teploty
- sir.lukash
- Příspěvky: 91
- Registrován: 21. 07. 2008 19:36
ukazatel teploty
kdyz pres noc auto stoji venku (chudak laska moje), tka prvni razení z 1 na 2 je trosku s problemy. kdyz je motor jeste studenej tak pri razeni musim na radicku trosku pritlacit a citim ze radim tu 2ku az na 3x....proste radicka se zastavi...tak musim zabrat...zase se to o kousek posune... a pak jeste o kousek....az na doraz....a pak tam teprve ta dvojka spadne. ale dalsi razeni uz je lepsi a po chvili je to uz uplne v pohode.
a ted jak se nam ochladilo a rano je tak okolo 10 stupnu, tak se me stava ze ukazatel teploty je v ty poloze, kde je, kdyz je uplne vypnutej klicek a otackomer je taky "zatuhlej". ten pohyb rucicky neni plynulej a obcas se zasekne...a pak najednou spadne. a pak asi po 5 kilometrech se to ohreje...nb sem prejel vetsi nerovnost...auto hrklo a uz naskocila teplota tak jak by mela. ale ostatni budiky (rychlost, benzin, ekonomer) pracujou v poradku.
lze tento problem s prevodovkou a s budiky nejak resit??? nemuze to mit nejakou spojitost??? s tou dvojoku to dela pokazdy kdyz je motor "studenej" a ty budiky jen kdyz klesne okolni teplota (okolo 10 stupnu a mene) DIKY za rady!!
a ted jak se nam ochladilo a rano je tak okolo 10 stupnu, tak se me stava ze ukazatel teploty je v ty poloze, kde je, kdyz je uplne vypnutej klicek a otackomer je taky "zatuhlej". ten pohyb rucicky neni plynulej a obcas se zasekne...a pak najednou spadne. a pak asi po 5 kilometrech se to ohreje...nb sem prejel vetsi nerovnost...auto hrklo a uz naskocila teplota tak jak by mela. ale ostatni budiky (rychlost, benzin, ekonomer) pracujou v poradku.
lze tento problem s prevodovkou a s budiky nejak resit??? nemuze to mit nejakou spojitost??? s tou dvojoku to dela pokazdy kdyz je motor "studenej" a ty budiky jen kdyz klesne okolni teplota (okolo 10 stupnu a mene) DIKY za rady!!
BMW 318i --> that's the stuff!
S prevodovkou mam problem stejnej. Kdyz je studena tak razeni dvojky je takovy hrubsi, obcas se tam ani trojce nechce. U ohraty prevodovky je to lepsi. Podle myho je to opotrebovanejma synchronama a u me specielne asi i nedostakem oleje, neb prochcavajici gufera slibujou, ze ve skrini je olej podmiru. Vsak prevodovka taky u me je taková koule oleje a smiru. Opravovat to budu vymenou gufer - urcite na vystupnim hrideli a na radici tycce, na vstupnim hrideli se uvidi, ale asi taky, budu davat novou spojku, tak to preventivne vymenim vsecko, kdyz uz to bude rozdelane + naleju novej olej. Kdyz tak 14 dni vydrzis, tak ti budu schopnej rict, jestli to ma vliv nebo ne ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- sir.lukash
- Příspěvky: 91
- Registrován: 21. 07. 2008 19:36
mno vyborny.... mno chystam se ted na vymenu oleje v motoru...ptz mam auto mesic....a za ten mesic me z horni rysky klesla hladina na tu spodni...ale ubec me to nekouri, spis po me hned zustane malicka louzicka.(ale jen flek, zadna kaluz)... a na vane je takovej flek kde to kape...nb spis to je ram... tak si to necham asi i pretesnit hnedka...at mam pokoj. tak bych mozna mohl kouknout na ten olej v prevodovce...a kdyzkta taky vymenit.. a mozna me ceka i v diferaku... ptz tam je to taky tak tak s tim mnozstvim. mohl by me nekdo sepsat co kam muzu nalit???
PS: 318i KAT, 1989, Motronic, M40,
PS: 318i KAT, 1989, Motronic, M40,
BMW 318i --> that's the stuff!
Mě auto oleje chlastá cca 0,75l/1000 km, takže v tom nejseš sám. U mě trochu pomohlo přetěsnění ventilovýho víka, gufera na strane rozvodů mám suchý, takže buď gufero pod servákem nebo těsnení pod vanou. A nebo jsou v háji kroužky a gufera kolem ventilů ...sir.lukash píše:mno vyborny.... mno chystam se ted na vymenu oleje v motoru...ptz mam auto mesic....a za ten mesic me z horni rysky klesla hladina na tu spodni...ale ubec me to nekouri, spis po me hned zustane malicka louzicka.(ale jen flek, zadna kaluz)... a na vane je takovej flek kde to kape...nb spis to je ram... tak si to necham asi i pretesnit hnedka...at mam pokoj. tak bych mozna mohl kouknout na ten olej v prevodovce...a kdyzkta taky vymenit.. a mozna me ceka i v diferaku... ptz tam je to taky tak tak s tim mnozstvim. mohl by me nekdo sepsat co kam muzu nalit???
PS: 318i KAT, 1989, Motronic, M40,
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi sem vlož svůj VIN a vyjede i kolik kam čeho patří. Nevim jak přesne je to pro tvůj motor, ale bude to asi stejný jako u mě - olej 10W40, já se vždycky koukám, jestli má specifikaci BMW Spezial Ol, do převodovky olej co splňuje Dexron II (nebo III), do difu záleží jakej máš ...
Jinak jestli se chceš dozvědět něco o olejích, tak zkus přelouskat tohle: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 619#571619
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- sir.lukash
- Příspěvky: 91
- Registrován: 21. 07. 2008 19:36
diiky za info. http://bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi na tyhle strance me to pri zadani casti VINu rekne
"Sorry, We could not process your request.Reason : Request was rejected from this IP address ( xxx.xxx.xxx.xxx ) May be you are using anonymous proxy server."
btw: zjistil sem dneska na rampe...ze ten olej neni z vany nb tam nekde...ale z nadrzky na olej u serva. ta ma vytok zespodu a od ni vede cerna hadicka...a ta je cela umastena... proto to taky udelalo vzdycky jen flicek a auto mohlo stat dlouho nb kratce. takze to uz snad bude vyreseny ale na doplneni stejne musim.
A NENAPADA NEKOHO jak s tema "zamrzlejma" budikama (na teplotu a otackomer)???
"Sorry, We could not process your request.Reason : Request was rejected from this IP address ( xxx.xxx.xxx.xxx ) May be you are using anonymous proxy server."
btw: zjistil sem dneska na rampe...ze ten olej neni z vany nb tam nekde...ale z nadrzky na olej u serva. ta ma vytok zespodu a od ni vede cerna hadicka...a ta je cela umastena... proto to taky udelalo vzdycky jen flicek a auto mohlo stat dlouho nb kratce. takze to uz snad bude vyreseny ale na doplneni stejne musim.
A NENAPADA NEKOHO jak s tema "zamrzlejma" budikama (na teplotu a otackomer)???
BMW 318i --> that's the stuff!
- sir.lukash
- Příspěvky: 91
- Registrován: 21. 07. 2008 19:36
- sir.lukash
- Příspěvky: 91
- Registrován: 21. 07. 2008 19:36
No, v obou těch spodních tabulkách chybí chlíveček označenej REMARKS, ale ten byl prázdnej. Já to akhle dal, protože v dekodéru jsou pod sebou a nevleze se mi to na jednu stránku, kdy chci udělat obrázek v malování ... Bohužel olej do serva tam taky nikde nevidim, to bude muset poradit někdo, kdo ho má ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Gabo píše:Tak mě to fachá. Našlo mi to následující věci:
A já jsem z toho magor, protože v techničáku mám 318i a VIN decoder mi našel 316i:
Chassis number 2404359
Vehicle code 1315
Series E30
Model 316i ( 316i M10 )
Body type saloon
Catalog model ECE
Production date 1988 / 01
Engine M10
Transmission Manual
Steering Left
Catalyzer YES
Additional Information for Vehicle code 1315
Production FROM : 1987/09/01 TO : 1988/06/30
Engine M10 B18
Engine Oil 4.00 Liter
Transmission Manual
Transmission Model Getrag 242/19
Transmission Oil 1.00 Liter
Rear Axle Oil 0.90 Liter
Coolant(w/o Air Conditioner) 7.00 Liter
Coolant(with Air Conditioner) 7.20 Liter
Brake fluid 1.00 Liter
Remarks :
Additional Information for Vehicle code 1315
Production FROM : 1987/09/01 TO : 1988/06/30
Engine M10 B18
Engine Oil 4.00 Liter
Transmission Manual
Transmission Model Schongang
Transmission Oil 1.15 Liter
Rear Axle Oil 0.90 Liter
Coolant(w/o Air Conditioner) 7.00 Liter
Coolant(with Air Conditioner) 7.20 Liter
Brake fluid 1.00 Liter
Remarks :
BMW 316i,E30,r.v.1988,černá metalíza,plně v elektrice, zkrátka můj mazlíček, kterej vobčas zlobí
Já bych víc věřil tomu dekodéru, při dotažení ze zahraničí mohla někde vzniknou chyba. A 95% tříc je dotaženejch z Reichu ... Já mám třeba u motoru 2,5 M20 napsanej výkon 95 kW - a je tam proto, že je to postavený na papíry z ETY a ten výkon pozapoměli přepsat
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA