Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
k.o.u.d.y.e30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 243
- Registrován: 13. 10. 2007 23:34
- Bydliště: Brno,Vysočina,Znojmo
Příspěvek
od k.o.u.d.y.e30 » 02. 09. 2008 20:30
Kluci potřeboval bych nutně poradit s mou m10,vyměnil jsem motor kterej jsem měl za dobrej peníz,ale už nikdo nevěděl jestli byl ok,hrozně to klepe,nejdřív to klepalo jen ve vyších otáčkách(cca kolem 4000),ale teď už i v nízkých a je to nesnesitelný,kámoš mě straší že je to klika nebo ojnice,někdo že je to řetěz na olejový čerpadlo a co jsem byl u známýho co dělá BMW tak mi řekl že to vydí na špatný vahadlo bo tak něco.Mě to zní jako kdyby opravdu mlátil píst o ventil,ale ventil vůli jsem šteloval,nezdálo se že by bylo něco v nepořádku a auto podle mě až na ten nesnesitelnej rachot jede i normálně.Moc díky za rady už nevím co mám dělat mám nějakej pech na motory


ex: 318i m10,318is,318iTurbo,525i m50,e30 325i tour, nyní 325i e36 na prodej a nově mazel BMW e46 330d M-packet
-
Helldiver
- Příspěvky: 855
- Registrován: 16. 01. 2007 22:43
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Helldiver » 02. 09. 2008 20:35
Popis ten zvuk presnejsie, skadial vychadza... preblikava obcas kontrolka mazania?
E30 325i
E34 535i
-
k.o.u.d.y.e30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 243
- Registrován: 13. 10. 2007 23:34
- Bydliště: Brno,Vysočina,Znojmo
Příspěvek
od k.o.u.d.y.e30 » 02. 09. 2008 20:38
no když tp dýl stojí nebo je to studený tak to klepe tak 5s a svítí mazání,pak je klid a neklepe to do 3000 a do té doby než se to zahřeje,nevím jak bych popsal ten zvuk


ex: 318i m10,318is,318iTurbo,525i m50,e30 325i tour, nyní 325i e36 na prodej a nově mazel BMW e46 330d M-packet
-
k.o.u.d.y.e30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 243
- Registrován: 13. 10. 2007 23:34
- Bydliště: Brno,Vysočina,Znojmo
Příspěvek
od k.o.u.d.y.e30 » 03. 09. 2008 10:41
zas takovej debil nejsem,oleju je tam dost!!!

ex: 318i m10,318is,318iTurbo,525i m50,e30 325i tour, nyní 325i e36 na prodej a nově mazel BMW e46 330d M-packet
-
Crez3M
- Příspěvky: 295
- Registrován: 04. 12. 2007 21:28
Příspěvek
od Crez3M » 03. 09. 2008 21:21
nechci se tim chlubit ale mam stejnej problem.pri nastartovani to chvilinku zaklepe a je klid a od 3 tisic je to tukani a pri popousteni plynu je to kraval jako prase.kdyz je motor v zaberu tak nic ale kdyz se popusti tak zacne klepat.zevnitr auta mi to pripad takovi skoro cinkavy zvuk s dost velikou frekvenci fakt to zni skoro jak vahadlo ale ty mam vsecky taky dobre.premyslim taky nad rozvodama nebo klikou jedno z toho to bejt musi
-
k.o.u.d.y.e30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 243
- Registrován: 13. 10. 2007 23:34
- Bydliště: Brno,Vysočina,Znojmo
Příspěvek
od k.o.u.d.y.e30 » 03. 09. 2008 21:21
kluci vážně nevíte někdo něco??moc rád bych to co nejdřív vyřešil,abych mohl jezdit díky

ex: 318i m10,318is,318iTurbo,525i m50,e30 325i tour, nyní 325i e36 na prodej a nově mazel BMW e46 330d M-packet
-
Crez3M
- Příspěvky: 295
- Registrován: 04. 12. 2007 21:28
Příspěvek
od Crez3M » 03. 09. 2008 21:23
jo a olej mi preblikava obcas ve volnobehu kdyz je studeny tak nesviti ale kdyz se zahreje tak poblikava nebo nekdy dokonce i sviti
-
k.o.u.d.y.e30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 243
- Registrován: 13. 10. 2007 23:34
- Bydliště: Brno,Vysočina,Znojmo
Příspěvek
od k.o.u.d.y.e30 » 03. 09. 2008 22:36
kluci tak už jsem dva co mají s největší pravděpodobností co mají stejnej problém,tak kdyby jste s tím měli už někdo dřív nějaký zkušenosti tak oceníme všechny vaše rady díky


ex: 318i m10,318is,318iTurbo,525i m50,e30 325i tour, nyní 325i e36 na prodej a nově mazel BMW e46 330d M-packet
-
Helldiver
- Příspěvky: 855
- Registrován: 16. 01. 2007 22:43
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Helldiver » 03. 09. 2008 23:10
Nemaju koniky uz velku volu na svojej oske? stalovat mozes kolko chces vtedy, cvakat to bude ajtak...
E30 325i
E34 535i
-
Crez3M
- Příspěvky: 295
- Registrován: 04. 12. 2007 21:28
Příspěvek
od Crez3M » 05. 09. 2008 21:23
ne e koniky jsem dneskasteloval kontroloval i rozvody a napinak a na nic jsem neprisel dela to hlavne kdyz se prida a hned lehce ubira plyn takze mne napada jen jedna vec proste saly ale jestli na klice nebo ojnici ktere odchazeji driv? na klice ne? ale ten zvyk neni taky tvrdy a duty,spis mi to pripada duty cinkavy zvuk fakt jak konik jeden ale neni to ani jeden,slysel jsem iso s chytnutou klikou ale to byli rany jak by do vany valil nekdo kladivem
-
k.o.u.d.y.e30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 243
- Registrován: 13. 10. 2007 23:34
- Bydliště: Brno,Vysočina,Znojmo
Příspěvek
od k.o.u.d.y.e30 » 05. 09. 2008 22:07
tak jsem byl už ve třech servisech a z toho byli dva přímo na BMW v jednom mi řekli ty koniky a v druhým že je to klika(šálky) a u známýho co má servis na všechno taky,navíc jsem byl dneska ve škole(chodím na automobilku v Brně)za mistrama co mají letitou praxi v motorech, tak jsem je to nechal poslechnout,že bych případně změřil tlaky bo tak a hned co to slyšeli mi řekli že jsou to šály.Tak nejspíš zauvažuji o koupi jinýho motoru,m10 nemůžu nikde v blízkém okolí nějak sehnat tak půjdu asi do nějakýho motoru m50


ex: 318i m10,318is,318iTurbo,525i m50,e30 325i tour, nyní 325i e36 na prodej a nově mazel BMW e46 330d M-packet
-
Helldiver
- Příspěvky: 855
- Registrován: 16. 01. 2007 22:43
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Helldiver » 06. 09. 2008 00:37
Zhod vanu a skontroluj ojnicne loziska, pokial su nacate len loziska a klika je OK, tak ich len vymen a v klude jazdi dalej... Za tie ojnicne loziska to neni nijak velka suma...
E30 325i
E34 535i