kdo z fora si koupil ted u nas v duchcove verunu na kopce
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
kdo z fora si koupil ted u nas v duchcove verunu na kopce
tak panove priznejte se kdo si tu byl pro golfika na kopce? u formice? byl to nekdo z fora a mel cerveny kabro s libereckou znackou, prej videl balikovo a vacovo kabrio
ja jen, se zajimam o osud golfika, pac je to moje dite, sem ho stavel minulou sezonu ja a i pripadnej novej majitel se muze optat me na technicky veci, pac sem ho mel jaksi dosrougecku rozdelany a zase slozeny, bali se taky ucastnil stavby, ale spis jen ocima a hubou 
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
Re: kdo z fora si koupil ted u nas v duchcove verunu na kopc
Ja.maca píše:tak panove priznejte se kdo si tu byl pro golfika na kopce? u formice? byl to nekdo z fora a mel cerveny kabro s libereckou znackou, prej videl balikovo a vacovo kabrioja jen, se zajimam o osud golfika, pac je to moje dite, sem ho stavel minulou sezonu ja a i pripadnej novej majitel se muze optat me na technicky veci, pac sem ho mel jaksi dosrougecku rozdelany a zase slozeny, bali se taky ucastnil stavby, ale spis jen ocima a hubou
Cabro mam vinovy (nikoli cerveny!!!
Golfa sme brali jeste s kolegou, pac uz mi je cabra lito, huntuju ho pravidelne na slalomech, RZtach apod, a na kopce me bez strechy a klece nepustej. Pokud bys mi Maco obcas poradil s nakejma detailama na exVerunku, budem moc radi.
Pro zacatek treba jestli nevis, jakou znacku a specifikaci syntetiky tam majitel lil, abysme mohli pripadne dolejvat to samy...
e30 325i Cabrio & e34 525iXAT & e38 740iA & e65 735iA & e46 323i Cabrio
ex: e38 725tds & e46 325iXAT
ex: e38 725tds & e46 325iXAT
hyry píše:Ahoj.Prej to máte na CWC ?Tam bude letos nějak přeturbeno.
Ted ze zacatku chcem jet urcite naky slalomy v Milovicich, ktery sem do ted jezdil bavem a kde hlavne nejsou zadny stromy, o ktery by sme to mohli rozstipat. Na CWC bysme se casem asi taky koukli, pac to mame za barakem.
Jelikoz to auto jede jako prase, tak na trati se stromama (napr. CWC) se spis nez vyhrat budem snazit prezit
Nevim jak to maj ostatni ucastnici CWC s turbem, ale ten nas golf ho nema.
Zatim
e30 325i Cabrio & e34 525iXAT & e38 740iA & e65 735iA & e46 323i Cabrio
ex: e38 725tds & e46 325iXAT
ex: e38 725tds & e46 325iXAT
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
tak do golfika se lila plna syntetika mogul forte racing, menil se ted pred sezonou a najel tak 5 zavodu tusim, jinak svicky sou taky novy, rozvody a ty veci okolo nic sou delany loni, takze taky cajk, motor je uplna spice, je to postaveny tak, ze to jede ale i vydrzi, pac jeste loni se s nim jezdilo v seriovkach, lada s nim jezdil i do prace, nez auto potkalo kerik na Labutskym vrchu, pak se motor prestehoval do jiny kastle a postavil se plnohodnotnej zavodak, hlavne se udelal ram a poradnej vejfuk a podvozek a vsechno kolem:lol: jinak prevodovka je taky trosku prekopavka
seriovej obal, ale streva poskladany z VR6, Tdi a TT, ale zas ted je to relativne idealne odstupnovany, samozrejme zalezi na co auto bude jezdit prioritne, ale na kopce a slalom asi staci, jako bejt tam poskladana nejaka kratsi se sperou tak by to taky nebylo k zahozeni, ale tohle nastaveni nam stacilo relativne skoro na vsechny kopce a hlavne je to postaveny z "dostupnejch" dilu, kdyby se to posralo, tak se to da dat do kupy za relativne mrzky peniz 
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
No tak mogul dosezenem, syntetika mi sice naka zbyla co se nevesla do bava, ale je to jina znacka, tak abysme to nemichali.
Jinak obdivuju vasi garaz-hangar, takovou bych si taky nakdy pral.
Jeste mi Maco prosimte zopakni nasteveni ovladaci paky omezovace brzdnyho tlaku na zadek, nak sem to pozapomnel.
Jestli kdyz to trci nahoru to brzdi min nez kdyz je to rekneme vodorovne, nebo obracene.
Diky
Jinak obdivuju vasi garaz-hangar, takovou bych si taky nakdy pral.
Jeste mi Maco prosimte zopakni nasteveni ovladaci paky omezovace brzdnyho tlaku na zadek, nak sem to pozapomnel.
Jestli kdyz to trci nahoru to brzdi min nez kdyz je to rekneme vodorovne, nebo obracene.
Diky
e30 325i Cabrio & e34 525iXAT & e38 740iA & e65 735iA & e46 323i Cabrio
ex: e38 725tds & e46 325iXAT
ex: e38 725tds & e46 325iXAT
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
ten omezovac si uz taky nepamatuju
si to spis vyzkousej, jak to bude vyhovovat tobe, pac u toho golfa byl problem, ze kdyz se tam nechal seriovej omezovac brzdnyho ucinku co je na zadni naprave, tak to auto bylo moc prebrzdeny na zadek jak bylo odlehceny, tak se instaloval omezovak do auta a uz se to dalo ladit zevnitr, ale jak si to nastavis zalezi na tobe, kazdymu vyhovuje neco jinyho
je to spis aby sis zajel nekam na nejakej "trenink plac" a tam to vyzkousel, pac asi na slalom to bude chtit asi trosku popustit, aby ten zadek tolik nebrzdil, pac na slalomu asi nedosahujes takovejch rychlosti jak na kopci
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
ten omezovac si uz taky nepamatuju
si to spis vyzkousej, jak to bude vyhovovat tobe, pac u toho golfa byl problem, ze kdyz se tam nechal seriovej omezovac brzdnyho ucinku co je na zadni naprave, tak to auto bylo moc prebrzdeny na zadek jak bylo odlehceny, tak se instaloval omezovak do auta a uz se to dalo ladit zevnitr, ale jak si to nastavis zalezi na tobe, kazdymu vyhovuje neco jinyho
je to spis aby sis zajel nekam na nejakej "trenink plac" a tam to vyzkousel, pac asi na slalom to bude chtit asi trosku popustit, aby ten zadek tolik nebrzdil, pac na slalomu asi nedosahujes takovejch rychlosti jak na kopci jinak jeste by to asi chtelo poresit zaskleni makrolonem, ty obyc skla sou moc tezky
a hlavne docela nebezpecny pri havarii, nebo na ne aspon nalep folie, aby se to nevysypalo kdyz se neco nedejboze stane
jinak jeste k autu, casem/ores zimu by to chtelo asi trosku poresit rozlozeni hmotnosti, takze baterku dozadu, jestli budes jezdit sam, tak za spolujezdce, nevim s jakou nadrzi si to koupil, jestli serie, tak urcite nejaka jina prozatim staci trabantacka
ale asi lepsi by byla bezpecnostni a cerpadlo mimonadrz, to bylo v planu, ale nevim jestli to lada dotahl do konce
a miozna na slalom namontovat servo, pac s tim bezservem a na slikach s malym volantem to je docela sichta
ale zase servo do zavodaka nepatri 
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
No zkusime to ted dovizt v nedeli do Milovic, kde vyzkousime jednak ten omezovac, druhak potrebu posilovace, kterej do zavodaku nepatri a dalsi detaily.
Makrolon bych tam rad taky dal ani ne kvuli hmotnosti jako spis kvuli ty potencionalni nehode a taky aby se tam dalo nejak vetrat, ted je to zavreny a musi se vetrat dverma.
Baterka mozna pude dozadu jak rikas, to se ale uvidi jak moc to bude tezky na predek. Tezko rict jak by to pomohlo.
Nadrz je zatim seriova, to asi ted resit nebudem.
Zatim diky!
Makrolon bych tam rad taky dal ani ne kvuli hmotnosti jako spis kvuli ty potencionalni nehode a taky aby se tam dalo nejak vetrat, ted je to zavreny a musi se vetrat dverma.
Baterka mozna pude dozadu jak rikas, to se ale uvidi jak moc to bude tezky na predek. Tezko rict jak by to pomohlo.
Nadrz je zatim seriova, to asi ted resit nebudem.
Zatim diky!
e30 325i Cabrio & e34 525iXAT & e38 740iA & e65 735iA & e46 323i Cabrio
ex: e38 725tds & e46 325iXAT
ex: e38 725tds & e46 325iXAT
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
tak ta nadrz je dobra prave mimo proto, ze aspon vis kolik je tam paliva a nevozis tam zbytecne moc vahu ktera se navic jeste prelejva a dela to neplechu. ze se tim meni teziste vozu
ta trabantacka staci bohate, akorat se do ni musi udelat jeden vyvod navic na zpatecku
cerpadlo staci klidne sehnat z bawa z chromaka co je pod prahem a dat ho mimo nadrz, a nebo pripadne sehnat naky vykonejsi a trosku mu nechat nakrmit a s tim hned porasit i regulator tlaku paliva a nechat tam strikat trosku vic bena
jako zaklad je tohle auto uz docela solidni, kdyz se s nim naucis, tak se s nim daji zajet velice zajimave vysledky
ale je to proste absolutne neco jinyho jak bawo, nejde ric jestli je lepsi, nebo horsi, proste jizdni vlastnosti sou absolutne jiny, jak u e 30 
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
No s tou nadrzi to jeste promyslime, asi to ale zatim nechame tak jak to je.
Srdicko zustalo samozrejme modrobily, ale na zavody na mokru/snehu je lepsi/citelnejsi predohrab, takze zkusime co s nasima nesikovnejma rukama dokazeme s exVerunkou. To auto ma ale urcite velkej potencial.
Na BIGu se samo rad svezu na RZete s bavem, ale tahat s sebou na normalnich zavodech o 300 - 400kg vic je nesmysl.
Srdicko zustalo samozrejme modrobily, ale na zavody na mokru/snehu je lepsi/citelnejsi predohrab, takze zkusime co s nasima nesikovnejma rukama dokazeme s exVerunkou. To auto ma ale urcite velkej potencial.
Na BIGu se samo rad svezu na RZete s bavem, ale tahat s sebou na normalnich zavodech o 300 - 400kg vic je nesmysl.
e30 325i Cabrio & e34 525iXAT & e38 740iA & e65 735iA & e46 323i Cabrio
ex: e38 725tds & e46 325iXAT
ex: e38 725tds & e46 325iXAT





