
Ingredience:
1. Zvedák na BMW

2. CO či nějaká jiná technika na svařování jak se komu chce...
3. Trocha vody v láhvy s dírou ve víčku ( to aby vám nezačalo hořet celý auto až to budete svářet...náhoda je blbec )
3. 4xM14 matice + šrouby
4. vrtačku
5. vrták průměr 16 mm
6. kus plechu tloušťka asi tak 6-8 mm
7. buď ohejbačku na plech nebo gen
8. nějaký ty stranový nebo očkový klíče
9. snad jsem nic nezapomněl
takže k věci
Určitě jste měli skoro každej z Vás auto na heveru, takže jedem dál, až ho zvednete tak si navaříte celkem 4 šrouby. Dva z nich přijdou na tenhle příčník kterej drží středový kuláky na příčnejch ramenech, zespodu tam jsou dva otvory který na nic nejsou a prefektně se k tomuhle účelu hoděj

a dva zbylý šrouby píchnete za intercooler na ten spodní nosník kterej drží chladič. Tam jsou taky dva zbytečný otvory. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=05 Ti co nemají intercooler by to měli mít úplně stejný, jenže bez intercooleru...aspoň doufám. Na obu dvou obrázcích je to kreslený pohledem shora tak doufám, že co jinej rok výroby to jinak rozmístěný otvory atp.

Až to navaříte můžete se pustit do řezání plechu. Já to mám dělaný tim způsobem, že mi podesta zakrejvá vlastně celej předek na šířku těla servořízení ( plech končí u pracovek řízení ) z toho si mužete odhadnout šířku... je to 45 cm a rozteč těch šroubů je asi o 5 míň, to proto aby jste nenavařili šrouby jinam. Máme vyřešenou šířku ( není to žádnej patent, takže si to udělejte klidně širší a ti co se bojej, že to bude moct vážit to můžou mít užší v tom případě to bude na hovno protože vana je užší než roztěč šroubů který ste navařily jak na ten příčník dozadu tak ten vepředu a bastlit tam 150 návarků aby jste to vůbec přichytili je podle mýho hloupý, ale kdyby jste někdo přišel jak na to tak sem s tim ať to víme všichni ) Teď se musíte rozhodnout zda to mít vcelku nebo jako svařenec. Já mám svařenec protože nemám ohejbačku na plech z toho vyplývá, že ti co mě pak budou buzerovat za to, že to zvohejbali a je to na prd si může trhnout nohou protože já to taky ještě nedělal

První díl je dlouhej asi 8 cm, slouží jen k tomu aby se na něj přivrtaly díry . Druhej díl je zkosení a vyrovnává rozdíl výšky mezi rovinou toho nosníku chladiče kterej je vysoko a rovinou vany + 3 mm která sedí níž. třetí díl je samotna ochrana vany před nárazy o silnici a krátery na našich D1 atp.

Než to budete svářet tak si změřte předběžně délky všech tří dílu aby jste to pak dokázali svařit nebo si vypočtěte napřímenou délku plechu. Napsal bych tady ten horznej vzoreček, jenže tady nemám sešit ze strojírenský technologie. Stejně by to bylo k prdu protože to nikdy netrefíte tak jak chcete díky tepelný roztažnosti a úhlu toho zkosení, takže až to budete mít svařený a vyvrtaný díry budete to nejspíš muset pobouchat aby ste tam měli úhel, kterej vám to natáhne nebo zkrátí a vy měli střed šroubu na středu díry.
předem se chci omluvit za ty výrazy a gramatiku, nikdy jsem nebyl na ty humanitnní vědy

tady je pár foto a videí
http://img98.imageshack.us/my.php?image=obraz067bf6.jpg
http://img257.imageshack.us/my.php?imag ... 072tc0.jpg
http://img257.imageshack.us/my.php?imag ... 074je1.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=94IRdrOkkMk