Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
chromak2.0
- Příspěvky: 18
- Registrován: 19. 07. 2008 21:53
- Bydliště: Ostrava
Příspěvek
od chromak2.0 » 21. 08. 2008 17:10
m20b20 z e30 jeden ma 125PS a druhy 129PS co je na motoru jinaciho nebo tak
6sestset v nose a pak litat od rana do rana
-
chromak2.0
- Příspěvky: 18
- Registrován: 19. 07. 2008 21:53
- Bydliště: Ostrava
Příspěvek
od chromak2.0 » 21. 08. 2008 19:05
6sestset v nose a pak litat od rana do rana
-
Looser
- Příspěvky: 671
- Registrován: 04. 11. 2005 21:00
Příspěvek
od Looser » 21. 08. 2008 19:45
129 je vstřikování motronic a 125 je L-jetronic
-
chromak2.0
- Příspěvky: 18
- Registrován: 19. 07. 2008 21:53
- Bydliště: Ostrava
Příspěvek
od chromak2.0 » 22. 08. 2008 09:42
a jak poznam opticky motronic a l-jetronic
6sestset v nose a pak litat od rana do rana
-
Flip
- Příspěvky: 1407
- Registrován: 03. 05. 2007 21:24
- Bydliště: Krucemburk
Příspěvek
od Flip » 22. 08. 2008 10:07
chromak2.0 píše:a jak poznam opticky motronic a l-jetronic
nejjednoduší- je to napsaný na RJ..
jetronic jestli se nepletu nemá čidlo otáček, tahle informace se bere z RJ- počet impulzů zápalu (OPRAVTE MĚ JESTLI SE MÝLÍM

)
http://www.gomog.com/plus8/lucasefi.gif
motronic

-
pavel1164
- Příspěvky: 369
- Registrován: 19. 08. 2007 16:56
- Bydliště: Chomutov
Příspěvek
od pavel1164 » 22. 08. 2008 10:58
L-jetronic má rozdělovač vyvedený z bloku motoru,motronic ho má z vačky a už to neni klasickej rozdělovač ale v podstatě jenom úzký kryt.