Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
-
crevko
- Příspěvky: 671
- Registrován: 04. 10. 2003 14:02
Příspěvek
od crevko » 09. 05. 2004 00:02
Co si o tom myslite? Nasiel som to na nete v jednom Portugalskom magazine. Pre Portugalsko a Taliansko bol urceny tento model, ktory mam aj ja. Ale vzdy som donho daval bezolovnatu 98. V prirucke vsak o tom nebolo pisane vobec nic, akurat ze moze jazdit iba na 98 oktan. benzil. Len v nudzovych pripadoch na 95. Aky mate nato nazor? Takisto M3 bez katu {neviem ci taka bola} by podla toho magazinu mala jazdit len na olovnaty bezin. Dik
-
Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Příspěvek
od Melisek^076 » 09. 05. 2004 10:18
Druh paliva máš napsaný ve velkém technickém průkazu. Mimochodem, máš, nebo nemáš katalyzátor???? Jestli ne, tak je to úplně klidně možné. A jestli jezdíš na natural a patří tam olovnatý, tak svému motoru (hlavě a sedlům ventilů) zaděláváš na průšvih. Podívám se, někde mám test 320iS z e30.de, jestli to tam nepíšou.
-
Prox
- Příspěvky: 1363
- Registrován: 11. 02. 2003 19:38
- Bydliště: ČSSR
Příspěvek
od Prox » 09. 05. 2004 10:23
5er
-
Tony
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12. 02. 2003 14:56
- Bydliště: někde na jihu...
Příspěvek
od Tony » 09. 05. 2004 11:27
Bratránek měl tu bezkatovou M3, a jezdil zásadně na natural. A když pak rozebíral motor (kuli něčemu jinýmu) tak tam bylo všecko v pohodě.
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 09. 05. 2004 12:11
Hosi

Ja teda nevim, ale v dobe, kdy se uvedla na trh 320iS (1987) uz nikdo na olovnatej benzin nejezdil. Vsechny M3 - at uz S14B23 nebo B25 v Evu jedine "unleaded fuel only". Takze budte v pohode a klidne tam cepujte Natural. Minimalne V-Power 95 ale lepsi bude 99+


///M Power

-
Jirka325
- Příspěvky: 2335
- Registrován: 20. 06. 2003 01:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jirka325 » 10. 05. 2004 14:31
No jo, civilizovany auta uz na olovo asi fakt nejezdily. Neni nad to mit napsano hezky primo na budiku palivomeru oblibenou hlasku "unleaded fuel only"

) Ale zase s tema V-power bych to tak neresil. Ja kdyz jsem nahlednutim do manualu zjistil, ze moje milovana zvejkacka je stavena na oktanove cislo 91, tak za 95tku, ktera mozna odpovida mistama i ty evropsky 91 v nasi skvele zemi EUROzebraku ji musi stacit. Nakej V-penezovysavac je mi volnej jak povrch Marsu
-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 10. 05. 2004 18:06
Jirka325 píše:No jo, civilizovany auta uz na olovo asi fakt nejezdily. Neni nad to mit napsano hezky primo na budiku palivomeru oblibenou hlasku "unleaded fuel only"

) Ale zase s tema V-power bych to tak neresil. Ja kdyz jsem nahlednutim do manualu zjistil, ze moje milovana zvejkacka je stavena na oktanove cislo 91, tak za 95tku, ktera mozna odpovida mistama i ty evropsky 91 v nasi skvele zemi EUROzebraku ji musi stacit. Nakej V-penezovysavac je mi volnej jak povrch Marsu
Asi takhle - ja nemyslel Racing, myslel jsem normalni V-power 95...ten je ok. V sobotu jsem vzal na Cernaku u Globusu N95 za 25.90,-Kc/litr. Lidi, to je vam ale shit, auto jede znatelne hur...vubec to nejede.
Jezdim uz rok na Vpower ONLY a nemuzu si ho vynachvalit, je to fakt kurva rozdil. Tam snad lejou vodu ne v tom Globusu?


///M Power

-
GeRoX
- Příspěvky: 2113
- Registrován: 12. 03. 2003 14:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od GeRoX » 10. 05. 2004 18:09
a co uvolnit rucku pred jizdou?

-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 10. 05. 2004 18:20

///M Power

-
GeRoX
- Příspěvky: 2113
- Registrován: 12. 03. 2003 14:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od GeRoX » 10. 05. 2004 18:27
jojo v poho to byl jen vtip..

-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 10. 05. 2004 20:13
GeRoX píše:jojo v poho to byl jen vtip..

Jj, vtip s dobrym napadem. Co se muze stat za kravinu


///M Power

-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 10. 05. 2004 20:19
ja jezdim zasadne na Shell benzin..a to na Special 91
diz sem do prazdne nadrze vzal 20 litru Shell V-power racing 99+ max tak sem nic nepoznal ae tak muj BMW Power 1979 motor s karbecem Solex 4A1 to aci nak nepobral
akorat to jinak smrdelo

----------------------:)
-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 10. 05. 2004 20:36
And píše:ja jezdim zasadne na Shell benzin..a to na Special 91
diz sem do prazdne nadrze vzal 20 litru Shell V-power racing 99+ max tak sem nic nepoznal ae tak muj BMW Power 1979 motor s karbecem Solex 4A1 to aci nak nepobral
akorat to jinak smrdelo

Mozna kdybys jinak nastavil predstih, tak by to jelo o dost lip...raketka jak ja s oblibou rikam


///M Power

-
ondra_m
- Site admin
- Příspěvky: 2704
- Registrován: 11. 02. 2003 20:27
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ondra_m » 10. 05. 2004 20:51
Ace píše:And píše:ja jezdim zasadne na Shell benzin..a to na Special 91
diz sem do prazdne nadrze vzal 20 litru Shell V-power racing 99+ max tak sem nic nepoznal ae tak muj BMW Power 1979 motor s karbecem Solex 4A1 to aci nak nepobral
akorat to jinak smrdelo

Mozna kdybys jinak nastavil predstih, tak by to jelo o dost lip...raketka jak ja s oblibou rikam

Hmm, tak dle mýho názoru tě ti 2-3koně vyjdou pěkně draho
Já bych to tam lil jen na závody, když už

Ondra ex.M-Fahrer
-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 10. 05. 2004 20:53
2Ondra: jj, to je jasny...pekne udelanej "tuneable" predstih ma Fikux na M10

Ma nastaveni "na sprinty" a na "pohodu"


///M Power

-
crevko
- Příspěvky: 671
- Registrován: 04. 10. 2003 14:02
Příspěvek
od crevko » 10. 05. 2004 22:36
Chlapci dik za odpovede. Takze len som sa utvrdil len v tom co som si myslel. Aj tak po zmene programu v RJ tam budem musiet davat minimalne 99 - 102 oktanov. Dik
-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 11. 05. 2004 07:14
crevko píše:Chlapci dik za odpovede. Takze len som sa utvrdil len v tom co som si myslel. Aj tak po zmene programu v RJ tam budem musiet davat minimalne 99 - 102 oktanov. Dik
Nz
Jestli to mas chiply tak je to jasny..min 99oct.
Btw. vis o tom, ze V-Power95 vyrabej ve Slovnaftu?

///M Power

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 11. 05. 2004 11:07
Ace píše:crevko píše:Chlapci dik za odpovede. Takze len som sa utvrdil len v tom co som si myslel. Aj tak po zmene programu v RJ tam budem musiet davat minimalne 99 - 102 oktanov. Dik
Nz
Jestli to mas chiply tak je to jasny..min 99oct.
Btw. vis o tom, ze V-Power95 vyrabej ve Slovnaftu?
Ace, najprv si over to čo píšeš, lebo toto je kravina.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DAN » 11. 05. 2004 11:14
Jakej je tam kompresní poměr ?
Nový bavory jezděj na 98 z důvodu vyššího komp. poměru.
Myslím, že to je hlavně kvůli kompresi. Při vyšší je potřeba benál s větší odolností vůči samozápalu - "detonaci".
Isn´t that so?

BMW The Ultimate Driving Machine
-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 11. 05. 2004 12:45
2Max-max: nekdo mi to rikal, info neni overena, samozrejme. Bylo mi receno ze 95 je made in Slovakia a 99+ made in eu...


///M Power
