
Tak na BIG BMW asi nepojedu.. praskla hlava 318iS:( FOTO
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Tak nakonec přece hlava.
Přikláním se k názoru nechat to zavařit, jiný dobrý ISo budeš schánět těžko. 


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

tak zavareni za 1500, pak to nechat obrousit, srovnat, natlakovat.. a muzu si za ty prachy koupit dobrou jetou hlavu..Dušan M10B18 píše:Nech to zavařit... takove děla otec každou chvilu... vaření odhadem 1500,- ... když si to odstrojíš, nastrojíš sám tak maš po starostech... levnější než shánět další M42...

U který víš prd, co je zač a srovnat a natlakovat jí necháš taky ...Underbiker píše:tak zavareni za 1500, pak to nechat obrousit, srovnat, natlakovat.. a muzu si za ty prachy koupit dobrou jetou hlavu..Dušan M10B18 píše:Nech to zavařit... takove děla otec každou chvilu... vaření odhadem 1500,- ... když si to odstrojíš, nastrojíš sám tak maš po starostech... levnější než shánět další M42...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
třeba to tvoje iso by se mi ted hodilo covece, kdyz mi privezes motor, na bigu ho tam namontujes a tak ti za to vsechno koupim pivko.. ale nebudu troskar, koupim ti ty pivka dveBOOST píše:Tak nakonec přece hlava.Přikláním se k názoru nechat to zavařit, jiný dobrý ISo budeš schánět těžko.

jinak motor jsem z e36 nasel na netu za 10 000 najeto 155 tis. km .. jeta hlava 4 000 - 5 000 Kc
tak pokud se s dotycnym domluvim ze pokud bude praskla tak ji vratim tak za natlakovani dam sest stovek..Gabo píše:U který víš prd, co je zač a srovnat a natlakovat jí necháš taky ...Underbiker píše:tak zavareni za 1500, pak to nechat obrousit, srovnat, natlakovat.. a muzu si za ty prachy koupit dobrou jetou hlavu..Dušan M10B18 píše:Nech to zavařit... takove děla otec každou chvilu... vaření odhadem 1500,- ... když si to odstrojíš, nastrojíš sám tak maš po starostech... levnější než shánět další M42...
No nabídka je to sice strašně lákavá, ale asi do toho stejně nepůjdu.Underbiker píše: třeba to tvoje iso by se mi ted hodilo covece, kdyz mi privezes motor, na bigu ho tam namontujes a tak ti za to vsechno koupim pivko.. ale nebudu troskar, koupim ti ty pivka dvehehe
jinak motor jsem z e36 nasel na netu za 10 000 najeto 155 tis. km .. jeta hlava 4 000 - 5 000 Kc

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

tak az pojedu o vikendu na big (ale jenom felicii) tak bych mu to tam mohl cestou hodit kdyz jedu z Jindrichova HradceBOOST píše:No nabídka je to sice strašně lákavá, ale asi do toho stejně nepůjdu.Underbiker píše: třeba to tvoje iso by se mi ted hodilo covece, kdyz mi privezes motor, na bigu ho tam namontujes a tak ti za to vsechno koupim pivko.. ale nebudu troskar, koupim ti ty pivka dvehehe
jinak motor jsem z e36 nasel na netu za 10 000 najeto 155 tis. km .. jeta hlava 4 000 - 5 000 KcJinak co já mám zkušenosti, tak motor kterej je vyndanej z auta, už bych ani náhodou nekoupil. To že ten motor má najeto 155tkm je spíš pěkná pohádka než skutečnost. Vím o člověku co u Kutný Hory vaří hliník, nevím jestli by šel i do vaření hlavy, ale kola i vanu už mi vařil a špičková práce, u vany sváry pěkně vybroušený, otestovaná že neteče a platil jsem 300Kč. Kola mi srovnal, dovařil kousance, osoustružil a dofrézoval svary přesně do tvaru kol, protože měly paprsky až do límce a stálo mě to 500Kč za kolo.


