ma to cenu?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
honzaque
Příspěvky: 153
Registrován: 28. 04. 2005 19:16

ma to cenu?

Příspěvek od honzaque » 10. 08. 2008 17:46

Cau, chtel sem se zaptat, jestli ma cenu prodat peknou e28 520 a jit do e30 325, nebo to za to nestoji a koupit treba e36?
e28 520 rok 1984

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 10. 08. 2008 18:09

Kup si e46 316i ;) jinak tohle si musis rozhodnout sam, urcite znas + a - kazdnyho modelu a podle tvejch priorit se rozhodnout do ceho jit
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 10. 08. 2008 18:14

Řekl bych otázka priorit. Např. pro mě byla M3 E30 sen, tak jsem si řekl, že se mu aspoň trochu přiblížím a pořídil 318iS E30...páč jsem po konzultaci u několika lidí zjistil, že E36 jsou náchylnější na rez atd. -> E30 jsou v podstatě lepší auta...(:D) A vzhledem k tomu, že já bych bral další E-třícu... Za mě E30 325i v kupéčku... Ale je to spíš věc pocitů než rozumu... BTW. Je jen málo bavoráků, se kterejma uděláš koupí chybu...;)

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
honzaque
Příspěvky: 153
Registrován: 28. 04. 2005 19:16

Příspěvek od honzaque » 10. 08. 2008 20:19

no prave, kazdej bavorak je holt dobrej, me ta e28 vyhovuje, je to paradne pohodlny, akorat by to mohlo mit trochu vic koniku. :) Taky bych asi zkusil neco sportovnejsiho.
e28 520 rok 1984

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 10. 08. 2008 20:30

jestli chces vice pohodli tak bych z e28 do e30 nechodil... je to cesta z vetsiho do mensiho auta...
Obrázek

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 10. 08. 2008 21:16

Tak pokud ti vyhovuje, jen výkon nestačí, zkusil jsi nějaký mechanický úpravy motoru...??? Pro začátek třeba jen filtry, odlehčení setrváku a podobný blbůstky a třeba to bude aspoň pro začátek fajn... Podobně to dělám (spíš udělám) u IeSa: na 100kw jsem si navyknul, takže poladím (i po el. stránce) abych se dostal cca na 120 kw a pak se uvidí... :roll:

Jinak E30 sportovnější je, o tom se přít nebudem, ale bacha na přestup z luxusního sedanu (své doby) do malýho sporťáčku... Já už pohodlí nikdy neužiju... Mám na 4válu sport podvozek na šestivál a teď dávám 17-ky, ale mě to prostě za tu motokárovou přilepenost na dobrejch silnicích stojí... :twisted:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
honzaque
Příspěvky: 153
Registrován: 28. 04. 2005 19:16

Příspěvek od honzaque » 10. 08. 2008 21:29

No ja bych si to asi potreboval projet, v e30 sem jel, ale uz je to tak dlouho, ze si to nepomatuju.

Nejsem si jistej jestli ma cenu upravovat dvoulitr, kdybych mel 2,5 tak o tom premejslim, ale takhle mi prijde levnejsi vymenit celej motor. Ale filtr bych mohl zkusit :D
e28 520 rok 1984

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 11. 08. 2008 02:46

Záleží, kolik těch koníků ti chybí :lol: Tak tam naper turbo a je to (Pat a Mat by měli radost) :lol: :twisted:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 11. 08. 2008 08:38

WilD píše:Tak pokud ti vyhovuje, jen výkon nestačí, zkusil jsi nějaký mechanický úpravy motoru...??? Pro začátek třeba jen filtry, odlehčení setrváku a podobný blbůstky a třeba to bude aspoň pro začátek fajn... Podobně to dělám (spíš udělám) u IeSa: na 100kw jsem si navyknul, takže poladím (i po el. stránce) abych se dostal cca na 120 kw a pak se uvidí... :roll:
A jeje, dalsi zkusenej upravce motoru, kterymu blba hruska misto origo filtru, kterou jen tak flakne do horkyho motorovyho prostoru prida 20% vykonu.. :roll:
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 11. 08. 2008 09:18

No ono mit na 4valu podvozek ze 6valu taky nebude zadna vyhra.. :lol:
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 11. 08. 2008 16:23

Kdo mluvil o 20%??? Od filtru si ani 5 slibovat nemůžem...ale mě to spolu se seřízením motoru přišlo na známýho 320 subjektivně prostě živější... Jen jsem nadhodil aspoň směr (-> mech. úpravy), když je s autem jinak spokojenej...

A podvozek: Yap, je to úchylně tvrdý... :oops: Ale on to hlavně nebyl záměr: na X1 shopu prodávali pstě sport podvozek na e30 v akci ve chvíli, když jsem sháněl přední tlumiče... Nakonec jsem objednal a až při montáži kolega objevil malou nálepku na dně krabice: 320i :oops:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 11. 08. 2008 16:58

Ne nadarmo se říká, že nejlepší tuning motoru je jeho kompletní GO. Ono po seřízení by ten moor asi měl bejt živější, než když se to hádá ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 11. 08. 2008 17:07

jj...
Já vím, že jsem tady teď za blba (mladej, bez mnoha zkušeností), ale těch 120 kw jsem si sliboval od komplet jinýho výfucku (s thermopáskou na svody), leštěnýho sání (samozřejmě slícovaný), ostrý vačky (i když to je dost pálka), odlehčenej setrvák, chipu a toho filtru, kterej musí bejt minimálně odstíněnej, nebo jsem viděl vyvedenej až skoro do nádechů nárazníku... Což doufám těch 20% navíc zajistí...

A přiznávám, nejsem zkušenej, nejsem úpravce, ale myslím, že nejsem úplně retardovanej, abych bral filtr jako úplnou spásu... :evil:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 11. 08. 2008 17:13

WilD píše:jj...
Já vím, že jsem tady teď za blba (mladej, bez mnoha zkušeností), ale těch 120 kw jsem si sliboval od komplet jinýho výfucku (s thermopáskou na svody), leštěnýho sání (samozřejmě slícovaný), ostrý vačky (i když to je dost pálka), odlehčenej setrvák, chipu a toho filtru, kterej musí bejt minimálně odstíněnej, nebo jsem viděl vyvedenej až skoro do nádechů nárazníku... Což doufám těch 20% navíc zajistí...

A přiznávám, nejsem zkušenej, nejsem úpravce, ale myslím, že nejsem úplně retardovanej, abych bral filtr jako úplnou spásu... :evil:
Jen tak pro info, kolik na to máš připravenejch peněz? Když tak čtu, co všechno chceš na tom motoru udělat, tak to vydim v celkovym součtu celkem na raketu ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 11. 08. 2008 17:15

paveld píše:No ono mit na 4valu podvozek ze 6valu taky nebude zadna vyhra.. :lol:
to je uplne jedno - lisi se pouze prumerem Phersonu a tudiz prednima tlumicema..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 11. 08. 2008 17:38

budha píše:
paveld píše:No ono mit na 4valu podvozek ze 6valu taky nebude zadna vyhra.. :lol:
to je uplne jedno - lisi se pouze prumerem Phersonu a tudiz prednima tlumicema..
No a nemá náhodou aky tour/cabrio jiný zadní pružiny? já bych řek že jo, neb s nima mám poslední dobou furt problémy ... A taky proto, že se tour/netour pružiny prodávají
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 11. 08. 2008 20:11

tour/netour ma spravne jiny pruziny a dokonce i jiny zadni tlumice...ale je to zameny.....z toura pruzina na coupe bude tvrdsi, a z coupe zase posadi toura vice na zem.. :wink:

skoda ze se neda z ETK vycist vyska origo/m tech a jinejch pruzin, aby clovek vedel, co tam dava... :!:
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 11. 08. 2008 20:16

budha píše:tour/netour ma spravne jiny pruziny a dokonce i jiny zadni tlumice...ale je to zameny.....z toura pruzina na coupe bude tvrdsi, a z coupe zase posadi toura vice na zem.. :wink:

skoda ze se neda z ETK vycist vyska origo/m tech a jinejch pruzin, aby clovek vedel, co tam dava... :!:
Posadi toura vice na zem? No já mel pruziny z coupe (pravdepodobne) a nedalo se s tim jezdit. Ale ja mam zas v kufru nadrz na plyn ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 11. 08. 2008 21:23

budha píše:
paveld píše:No ono mit na 4valu podvozek ze 6valu taky nebude zadna vyhra.. :lol:
to je uplne jedno - lisi se pouze prumerem Phersonu a tudiz prednima tlumicema..
Neni to jedno... sestival je tezsi motor a tomu odpovidaji i pruziny. Muzu ti poslat na ukazku fotku jak vypada "snizena" 316tka pomoci sestivalcovejch m-tech pruzin.
BMW 323i E36

Odpovědět