Lambda sonda a volnoběžný ventil.

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
ka.mik
Příspěvky: 14
Registrován: 30. 07. 2008 11:32
Bydliště: Olomouc

Lambda sonda a volnoběžný ventil.

Příspěvek od ka.mik » 01. 08. 2008 19:30

Zdravím všichni.Chtěl bych se zeptat nevíte někdo zda se vyráběly z kraje výroby E34 bez katalyzátoru a lambda sondy?Mám jednu takovou 520i m20b20 95kW z roku 1988 a dílama leden.88 a nemůžu ji pořád nikde najít.Kde ji mám kdyžtak přesně hledat a její zásuvku?Samozřejmně je taky možny,že ji někdo předemnou vymontoval i s katalyzátorem,ale dělaly se někdy i bez toho?Pak mám dotaz auto mi chcíplo občas na volnoběh a diagnostika ukázala chybu 53,snímač maximálního zatížení na škrtící klapce,ale většina tvrdí,že by začli od volnoběžného ventilu,který se prý v té době dost kazil.sundal jsem ho a vrněl,ale při otočení klíčku měl zavřenou polohu.V jedné chytré knížce mám napsáno,že by měl být polootevřený,tak kde je pravda?Nicméně jsem ho CELÝ kompletně rozebral a perfektně vyčistil a když jsem ho vrátil zpátky tak se naopak při pootočení klíčku ve skříňce otevře úplně celý a autu skáčou otáčky na volnoběh od 700 do 2000.Znamená to,že ikdyž je vyčištěný tak je k na vyhození?Pokud jo,koupím za rozumnou cenu.Díky moc za nabídky.

Odpovědět