E30 a vrchy
-
- Příspěvky: 311
- Registrován: 08. 11. 2004 21:42
- Bydliště: FM-city
E30 a vrchy
Nejezdí tady náhodou někdo hoby vrchy s E30.
Tak nějak koketuju s myšlenkou něco takového zkusit akorát nevím zda je E30 ta správná volba. Motoricky bych to viděl buď 1,8 nebo 2,0 aby se dalo držet v kategorii do 2litru a nebo 1,8is ale i tak si myslím že tam bude velká konkurence.
co mě akorát od e30 odrazuje je její hmotnost k výkonu který ty motory mají a vzhledem k tomu že bych chtěl kategorii S tedy serie tak se tam moc odlehčovat neda, leda tak rezerva, zadni lavice a něco málo čalounění, ale zase to přibere rámem.
co vy na to dá se s e30 na vrchy nebo lépe sáhnout po nějakém crx, civic, saxo atd?
Tak nějak koketuju s myšlenkou něco takového zkusit akorát nevím zda je E30 ta správná volba. Motoricky bych to viděl buď 1,8 nebo 2,0 aby se dalo držet v kategorii do 2litru a nebo 1,8is ale i tak si myslím že tam bude velká konkurence.
co mě akorát od e30 odrazuje je její hmotnost k výkonu který ty motory mají a vzhledem k tomu že bych chtěl kategorii S tedy serie tak se tam moc odlehčovat neda, leda tak rezerva, zadni lavice a něco málo čalounění, ale zase to přibere rámem.
co vy na to dá se s e30 na vrchy nebo lépe sáhnout po nějakém crx, civic, saxo atd?
mr.bouchac
vrchy
Jezdím s E 30 kopce na severu čech,taky serie s 2,5.A jede to letos pěkně.Jen ti fiati coupe mi dávaj naprdel.Maj tam ale taky 300 a 250 kobyl a já nějakejch 180.Mrkni na :www.carbonia cup.cz.
A můžeš přijet taky se svést.Ale ted budeme muset mít asi rám i v serii. 


-
- Příspěvky: 311
- Registrován: 08. 11. 2004 21:42
- Bydliště: FM-city
Musíš se rozmyslet co chceš jezdit.Jestly serie,nebo ostrý.Vserii jsou ůpravy dost omezený.At to je odlehcování,ůpravy motoru,převodovky,difu...atd.Říká se ,kdo chcezávodit a nemá dost peněz,nebo se chce jen svést,tak jede serii.Ale toto v Berg-trophy neplatí.Tam to je o prachách i v serii.A v závodních autech,tam solíš,solíš..a pořád,protože ty kluci co vyhrávaj,nechoděj do práce jako ty.Skus radši menší podnik,jako je Šimasprit,Kuneš.A k té CRX:jasně,že pojede některé dvoulitry.Tam je to zase hodně o váze vozu. 

- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
a ja vim ze nemas cisty autohyry píše:Já ji tam mám letos taky,ale to jsem mu nechtěl vykecat.Co kdyby si přijel zazávodit.


clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

-
- Příspěvky: 311
- Registrován: 08. 11. 2004 21:42
- Bydliště: FM-city
TO MÁCA:Já pravidla dodržuji.Jezdím nad 2000 serie a že tam mám ostrou etu,je to obsah nad 2000.Jak mám jinak závodit s tuningářema.Jeden 240ps,další 250ps,další 300ps.Oni to maj čistý ze serie?Hovno.Říkal jsem si před sezonou,že když eta neobstojí,tak jdu do 3,5.Prostě obsah ničím nenahradíž.Ale zatím to není potřeba.A jestly to po minulém týdnu bude mít vůbec cenu




2.5 neni špatná, ale dobře udělaná eta jede ohodně líp. záleží co do ní všechno vrazíš, já měl i převrtaný motor. jinak tady v technice a pokecech najdeš (skoro) všechno možné co se do ní strká aby jezdila úplně jinak.mr.bouchac píše:tak než eta je lepší už 2,5ka ne? jinak co je to otevřená eta?
Letos si určitě zazávodit nepřijedu, zatím není čímspíš vybírám co zvolit. Jinak asi bych volil serie u specialu už by ty prachy hučely moc rychle a myslím že bych si v te konkurenci neškrt.
ex 327e ostrá, akt. 325i kupe E 30, 318 touring
No jo byl to skvělý závoďák, škoda že tak blbě skončilhanys píše:2.5 neni špatná, ale dobře udělaná eta jede ohodně líp. záleží co do ní všechno vrazíš, já měl i převrtaný motor. jinak tady v technice a pokecech najdeš (skoro) všechno možné co se do ní strká aby jezdila úplně jinak.mr.bouchac píše:tak než eta je lepší už 2,5ka ne? jinak co je to otevřená eta?
Letos si určitě zazávodit nepřijedu, zatím není čímspíš vybírám co zvolit. Jinak asi bych volil serie u specialu už by ty prachy hučely moc rychle a myslím že bych si v te konkurenci neškrt.

pavel.de píše:No jo byl to skvělý závoďák, škoda že tak blbě skončilhanys píše:2.5 neni špatná, ale dobře udělaná eta jede ohodně líp. záleží co do ní všechno vrazíš, já měl i převrtaný motor. jinak tady v technice a pokecech najdeš (skoro) všechno možné co se do ní strká aby jezdila úplně jinak.mr.bouchac píše:tak než eta je lepší už 2,5ka ne? jinak co je to otevřená eta?
Letos si určitě zazávodit nepřijedu, zatím není čímspíš vybírám co zvolit. Jinak asi bych volil serie u specialu už by ty prachy hučely moc rychle a myslím že bych si v te konkurenci neškrt.
co Hanysku?


ex 327e ostrá, akt. 325i kupe E 30, 318 touring
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
ja se te nechci nejsk dotknouthyry píše:TO MÁCA:Já pravidla dodržuji.Jezdím nad 2000 serie a že tam mám ostrou etu,je to obsah nad 2000.Jak mám jinak závodit s tuningářema.Jeden 240ps,další 250ps,další 300ps.Oni to maj čistý ze serie?Hovno.Říkal jsem si před sezonou,že když eta neobstojí,tak jdu do 3,5.Prostě obsah ničím nenahradíž.Ale zatím to není potřeba.A jestly to po minulém týdnu bude mít vůbec cenu![]()
![]()


clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

Nezabite ma teraz ze sa odvazim vyslovit take kacirske slova na BMW klube, ale vcera som isiel porovnavacie jazdy s civicom 7gen 1.4 90ps na E34 535i a samozrejme ze na rovinke som mu usiel kedy som chcel, ale v zatackach (boli to ostre vracaky a trosku menej strme 270 stupnove zjazdy a nadjazdy na dialnicu kde sa dalo ist fakt max 70-80) som mu najprv nestacil, po par prejazdoch uz ano, striast sa ma nemohol, ale ja by som sa ho takisto nevedel... Chalan jazdi slalomy a celkom to vedel, mal tam 16' lahucke kosei kola s nizkoprofilovymi gumami, ale ajtak ma civic prekvapil, som necakal ze FWD moze tak dobre drzat v zakrutach, skoro vobec ho to nevynasalo popredku von, krasne mohol zatacky utahovat. Utesovalo ma len to ze jeho auto vazilo podla technicaku o pol tony menej, inac by som bol fakt nasrany ze v zatackach neviem ujist 90ps predokolke. Ale nic to, doladim stabiky (to je teraz velka slabina, mam seriu), dam symetricke obutie (225 vpredu a 245 vzadu je hlupost, auto ide popredku von) asi 245 na bud 17' alebo 18' nejakych lahuckych ATS bo Motec diskoch a nema sancu.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
M5 aj 540i a 530i V8 maju tazssi motor
(aj ked je pravda ze V8 je kratsi tak ma asi vo vysledku lepsie rozlozenie vahy). Kazdopadne mne auto islo von cez predok, zadok bol jak prilepeny, takze akonahle by som dal dopredu sirsie gumy a pripadne trochu upravil odklony (asi by stacili aj m-technikove horne ulozenia tlmicov), tak verim ze ho necham za sebou, este mat tuhsie stabiky tak uz neni o com. V motokarach jazdim celkom casto.

E30 325i
E34 535i
E34 535i