Nejchytřejší příslušník VB radí v inzerci, díl 1468

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 14. 07. 2008 13:34

Misa píše:Nejsem zájemce, ale myslím, že by to docela chtělo informaci o motoru :D Ikdyž předpokládám M43 / 1.6 :wink:
Předpokládáš mylně: :wink:

Je to M44 1,6l (77kW) a 1,8l (103kW) označované jako 316ti a 318ti Compact ... :wink: :wink: I když bůh ví co tam má za motor. No ale asi by to měl napsat, je to celkem důležité .... :wink:
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 14. 07. 2008 13:37

horis píše:
Misa píše:Nejsem zájemce, ale myslím, že by to docela chtělo informaci o motoru :D Ikdyž předpokládám M43 / 1.6 :wink:
Předpokládáš mylně: :wink:

Je to M44 1,6l (77kW) a 1,8l (103kW) označované jako 316ti a 318ti Compact ... :wink: :wink: I když bůh ví co tam má za motor. No ale asi by to měl napsat, je to celkem důležité .... :wink:
hezky to tu zasirame...ale M44 1,6 neexistuje... M44 je 1,9 16V (nastupce
M42 1,8 )
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 14. 07. 2008 13:40

Hanzz píše:
horis píše:
Misa píše:Nejsem zájemce, ale myslím, že by to docela chtělo informaci o motoru :D Ikdyž předpokládám M43 / 1.6 :wink:
Předpokládáš mylně: :wink:

Je to M44 1,6l (77kW) a 1,8l (103kW) označované jako 316ti a 318ti Compact ... :wink: :wink: I když bůh ví co tam má za motor. No ale asi by to měl napsat, je to celkem důležité .... :wink:
hezky to tu zasirame...ale M44 1,6 neexistuje... M44 je 1,9 16V (nastupce
M42 1,8 )
To potom lže odbor. literatura ... :wink: :wink:
Máš pravdu, to se má řešit formou SZ :wink:
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

spectator
Příspěvky: 31
Registrován: 08. 09. 2006 14:18
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od spectator » 14. 07. 2008 13:46

horis píše:
Misa píše:Nejsem zájemce, ale myslím, že by to docela chtělo informaci o motoru :D Ikdyž předpokládám M43 / 1.6 :wink:
Předpokládáš mylně: :wink:

Je to M44 1,6l (77kW) a 1,8l (103kW) označované jako 316ti a 318ti Compact ... :wink: :wink: I když bůh ví co tam má za motor. No ale asi by to měl napsat, je to celkem důležité .... :wink:
A ty jsi jasnovidec? Nechápu, proč by to nemohla být M43B16... :roll:

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 14. 07. 2008 13:50

Píše r.v. 1996 a od roku 1994 jsou dva nové 4válce M44 1,6l (77kW) a 1,8l (103kW).... Ale může tam mít třeba i silnější, to nemůžu vědět :wink:
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 14. 07. 2008 13:52

M43 - Řadový 4 SOHC 8V . 1993-1998. 83kg
Použit v post-93 E36 316i/318i, E34/39 518i.
1.6 (102PS), 1.8 (115PS)

M44 - Řadový 4 DOHC 16V . 1996 on. 102kg
Použit v E36 318iS, Z3
1.9 (142-150PS)
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

spectator
Příspěvky: 31
Registrován: 08. 09. 2006 14:18
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od spectator » 14. 07. 2008 13:53

horis píše:Píše r.v. 1996 a od roku 1994 jsou dva nové 4válce M44 1,6l (77kW) a 1,8l (103kW).... Ale může tam mít třeba i silnější, to nemůžu vědět :wink:
Tak to máš asi fakt nějakou podivnou literaturu, ale stejně nechápu, proč to tu takhle zasíráš a někoho opravuješ, když sám vůbec nevíš, co to je za auto?

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 14. 07. 2008 13:54

moderatori budou tak hodni jiste a hodi nam ty sracky do patricnych mist, diky.
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 14. 07. 2008 13:58

spectator píše:
horis píše:Píše r.v. 1996 a od roku 1994 jsou dva nové 4válce M44 1,6l (77kW) a 1,8l (103kW).... Ale může tam mít třeba i silnější, to nemůžu vědět :wink:
Tak to máš asi fakt nějakou podivnou literaturu, ale stejně nechápu, proč to tu takhle zasíráš a někoho opravuješ, když sám vůbec nevíš, co to je za auto?
Je to e36 compact, r.v. 1996, chytrolíne ... :wink: Zrovna tak tam může mít M52 328i ... :lol:

Ale souhlas, tohle patří do pokecu, admin. to stejně vyčístí ... :wink:
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

spectator
Příspěvky: 31
Registrován: 08. 09. 2006 14:18
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od spectator » 14. 07. 2008 14:03

horis píše:Je to e36 compact, r.v. 1996, chytrolíne ... :wink: Zrovna tak tam může mít M52 328i ... :lol:
To jsem si přečetl taky, chytrolíne. Jen nechápu z čeho jsi hned na začátku usoudil, že je to M44 1.6, nebo 1.8, když jsi to auto očividně ani neviděl.
Asi tam ten text pod nickem nemáš jen tak :lol:

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 14. 07. 2008 14:10

spectator píše:
horis píše:Je to e36 compact, r.v. 1996, chytrolíne ... :wink: Zrovna tak tam může mít M52 328i ... :lol:
To jsem si přečetl taky, chytrolíne. Jen nechápu z čeho jsi hned na začátku usoudil, že je to M44 1.6, nebo 1.8, když jsi to auto očividně ani neviděl.
Asi tam ten text pod nickem nemáš jen tak :lol:
No právě, slabší duchem a ví to ... :wink: :wink: Ty si šťoural a chytrolín a víš prd ... :lol: :lol:

Já jen napsal, že od roku 1994 má motor 1,6i a 1,8i označení M44, né M43, nic víc ..... Do prdele, je to tak těžké pochopit ???? Já sám nevím co tam má. Může to být nafta, může to být 2,8i .... Už to sakra pochopíš ??????????????????????
Už mě fakt nebavíš. Rozumíš tomu jako já astrologii a jen se sereš .... :?
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

spectator
Příspěvky: 31
Registrován: 08. 09. 2006 14:18
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od spectator » 14. 07. 2008 14:17

horis píše:Já jen napsal, že od roku 1994 má motor 1,6i a 1,8i označení M44, né M43, nic víc .....
No a ani to není pravda :lol: Měl by ses asi léčit, příslušníku :wink: :lol:

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 14. 07. 2008 14:21

Na toho compacta 2.8i bych se rád mrknul, ten se totiž nevyráběl. :lol:
A 316ti taky neexistuje. Existuje pouze 318ti a 323ti. A 1.6 je opravdu M43. M44 je silnější a novější verze motoru M42 o obsahu 1.9.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 14. 07. 2008 14:23

spectator píše:
horis píše:Já jen napsal, že od roku 1994 má motor 1,6i a 1,8i označení M44, né M43, nic víc .....
No a ani to není pravda :lol: Měl by ses asi léčit, příslušníku :wink: :lol:
Dám ti posl. šanci, přečti si historii trojkové řady, ve tvém případě ti sem nakopčím jen e36 .... Předmět sporu budeš mít tučně a červeně. Já jen očekávám, že napíšeš, že autor je také slabší duchem, vlastně debil jako já, neb jen ty máš pravdu .... :lol: :lol: :lol:

Model E36
V pořadí již třetí generace trojkové řady, nesoucí interní označení E36, se objevila už v roce 1990. Designérem byl v tomto případě Claus Luthe a v celkovém vzhledu se odrazila i jeho předchozí práce na karosérii BMW řady 8. Nové BMW mělo pochopitelně prostornější interiér než jeho předchůdce. Důraz byl kladen jak na pasivní tak i na aktivní bezpečnost posádky a přitom však zůstala zachována precizní ovladatelnost a sportovně střižený podvozek jak tomu bylo zvykem u předchozích modelů.
Mnoho kritiků však tvrdilo, že BMW E36 již ztratilo charakter předchozích „trojek“. Na prodejních výsledcích, se ale tento názor rozhodně neodrazil. Po uvedení do výroby byl k dispozici pouze klasický 4dveřový sedan, jemuž jako pohonné jednotky sloužily 4válce M40 ve verzi 316i (74kW), nebo 318i (84kW), dále pak nové šestiválce M50 2,0 (110kW) a 2,5 (142kW) – použité již v pětkovém BMW E34 a nakonec nový dieselový motor nesoucí označení M51 (325td) o výkonu 85kW. V letech 1992 až 1994 byla řada podstatně rozšířena jak o nové provedení karosérie tak o zbrusu nové pohonné jednotky. Nejprve se objevila varianta Coupé kterou bylo možno, na rozdíl od sedanu, kombinovat s motorem M42 1,8l 16V (103kW) a tento model pak nesl označení 318is. Dále byl pak představen inovovaný šestiválec M50 s variabilním časováním ventilů VANOS. Krátce po verzi Coupé se objevilo z něj odvozené Cabrio a také špičková verze M3 poháněná třílitrovým šestiválcem s označením S50, výkonem 211kW, dosahující maximální rychlosti elektronicky omezené na 250km/h. To už se psal rok 1993 a BMW uvedlo nové 4válcové motory M43 jenž nahradily starší M40. Nové motory sice nenabízely o mnoho větší výkony, avšak důraz byl kladen na optimalizaci agregátu, což mělo za následek lepší dostupnost výkonu ve větším spektru otáček. Kromě benzínových motorů byl také představen nový dieselový motor M51, který dostal navíc mezichladič stlačeného vzduchu a jeho výkon povyrostl z původních 85kW na 105kW. Rok 1994 znamenal pro E36 další evoluci – 4 nové motory a jedna nová karosérie. Pokud jde o motory, šlo o šestiválec M52 o objemu 2,8l a s výkonem 143kW, který ve výrobním programu nahradil verzi 325i. Dalším novým motorem byl 4válcový diesel 318tds o výkonu 66kW , dva nové 4válce M44 1,6l (77kW) a 1,8l (103kW) označované jako 316ti a 318ti určené pro novou verzi karoserie. Tou byla verze Compact, jakési coupé se zkrácenou zádí, která měl zaujmout hlavně mladé lidi toužící po svém prvním BMW. Mnoho z nich ale považovalo tento malý hatchback spíše za něco, co značku poškozuje a snižuje její prestiž. V roce 1995 byla uvedena dlouho očekávaná verze Touring, u tohoto kombi nešlo ani tak o jeho užitnou hodnotu jako spíše o styl a sportovní vlastnosti. Ve stejném roce byl navíc ještě představen další z řady šestiválců M52, tentokrát s označením 323i a výkonem 125kW, který zaplnil mezeru po chybějící 325i. Rok 1996 znamenal příchod nové verze M3, upraven byl podvozek brzdy a několik detailů, hlavní změnou byl ale nový motor S52 o objemu 3,2l a výkonu 236kW, maximální rychlost zůstala omezená na 250km/h. Začátkem roku 1997 prošla celá řada e36 drobným faceliftem. Hlavním znakem jsou širší ledvinky, nepatrně pozměněná kapota a světla. V tomto stavu se pak E36 prodávala až do roku 1998 kdy BMW představilo dalšího nástupce. Ke konci roku 1997 jste si tedy mohly vybrat mezi 5 různými verzemi karosérie – sedan, coupé, touring, cabrio a compact. Dále pak bylo k dispozici 5 různých benzínových 4válců – 316i, 316ti, 318i, 318ti a 318is a 3 šestiválcové motory – 320i, 323i a 328i. V dieselových verzích to pak byl 4válec 318tds a šestiválec 325tds. Vrchol nabídky tvořila verze M3 3,2l ve variantě coupé, cabrio, případně i sedan. Nutno ještě dodat že BMW E36 se ve verzi Touring vyrábělo do roku 1999, cabrio do roku 2000 a některé verze compact až do roku 2001.

Autor článku: Jakub Havelka

A co teď, pořád lžu ???? :lol: :lol: :lol: Admine, už to smaž, nebaví mě už ... :lol: :lol: :lol:
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Uživatelský avatar
marty87
Příspěvky: 1295
Registrován: 23. 04. 2006 17:48

Příspěvek od marty87 » 14. 07. 2008 14:26

Horisi, ty si fakt dement, Hanz jasně napsal, že M44 bylo dvoulitrovej motor pro iso pofaceliftu a ty tady meleš ty svoje chujoviny. Fakt se uklidni, když víš kulový.

M44 - Řadový 4 DOHC 16V . 1996 on. 102kg
Použit v E36 318iS, Z3
1.9 (142-150PS)
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla

Uživatelský avatar
Misa
Příspěvky: 1033
Registrován: 23. 03. 2005 10:17
Bydliště: Praha 8

Příspěvek od Misa » 14. 07. 2008 14:33

Že jsem radši nedržela hubu :lol: omlouvám se, myslela jsem to dobře.

Předpokládám M43 proto, že 90% Compactů v ČR má tenhle motor. Kdyby to bylo 1.8ti (M42/M44), případně ještě vzácnější 323, tak by to snad autor dopsal, v tu chvíli by to auto o dost zajímavější na prodej :wink:
E87 120dA & G07 4.0dx

spectator
Příspěvky: 31
Registrován: 08. 09. 2006 14:18
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od spectator » 14. 07. 2008 14:46

horis píše:A co teď, pořád lžu ???? :lol: :lol: :lol:
Ano, pořád...pastni si sem klidně tisíc podobných článků, ale kdybys byl tak čestný chlap, jak o sobě s chutí (nejen tady) prohlašuješ, tak uznáš chybu a pár lidem se tu omluvíš. :wink:

M44 1.6 to prostě být nemůže a navíc M44 se vyrábí až od r.1996.

Bylo by mi to úplně fuk, ale jde o princip :lol:

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 14. 07. 2008 15:05

No supééér, fanclub se ozval .... A to jsem si myslel, že je to pustilo :lol: :lol: :lol: Sem kdyby někdo napsal, že BMW dělá do e30 sedmi válce, je to v poho ... :? Jak horis něco napíše špatně, udělá pravopisnou chybu, překlep, už se mu zakládají sáhodlouhé OTéčka a počtu několika stran, kde si každý užije svých 5 min. slávy :lol: :lol: :lol: neboť mi to zde (ale jenom zde ) "n a n d á" ... :lol: :lol:

P.S. - co jsem napsal, zatím si stojím, kromě špatného nadpisu OTéčka není co dodat (VB už přeci není, to dá rozum :lol: ) .... :wink: :wink:
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 14. 07. 2008 15:25

Ja tady nikomu nic nenandavam, jen jsem napsal, jak to je a ze bohuzel ve vyse ocitovanem clanku jsou tedy nepravdive informace, coz se o autech bmw stava relativne casto v ruznych mediich...

napr. ze bylo na vyber z motoru 316i a 316ti...to je nesmysl...

Motor 1,6 ma 8 ventilu, vykon tech 77kw a oznaceni M43,
dale byl v kompaktu motor M44, coz je motor o obsahu 1,9 a ma 16v a cca 140ps a nejsilnejsi byl M52 o obsahu 2,5litru a vykonu 170ps.
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 07. 2008 15:32

horis píše:Já jen napsal, že od roku 1994 má motor 1,6i a 1,8i označení M44, né M43, nic víc .....
M44 evoluce z M42 bylo jedine a pouze 1.9 16V, 1.6i a 1.8i je M43, evoluze z M40, pouzitej dokonce i v e46... mas spatne zdroje
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět