kábly sme tu vyřadili jako funkční..Kony píše:můžu. dobrali jsme se přeci k tomu že si dělal kabeláž, vše ostatní co jsi vyměňoval se neprojevilo, moc už toho asi nezbývá, takže ta kabeláž je si mysim docela na řadě. Motor sebou nechutně hází, ale pálí , svíčky byly černý ale ne přelitý . je to spíš jako kdyby měl hodně blbej předtsih, no a ten tady upravuje ŘJ, že jo. No tak esi ŘJ nepomohla hele, tak to fakt třeba blbnou někde ty kábly.
chod M40
dočasný konec BMW 

ted sem to celý pročet znova, a jestli nejsem uplně slepej ( nelze vyloučit ) tak sem nenašel že by si zkoušel zkratování kabelů ke vstřikům, pokud by bylo v pořádku to že jdou všechny spolu tak by tam dokonce stačili dva hlavní kábly, pokud jich je víc, už toe důvod myslet si že to možná má jít dva a dva . Mohlo by se to zkusit na jinym motoru u někoho, jak to spíná jemu, když v tom porá neni jasno.
Kony píše:ted sem to celý pročet znova, a jestli nejsem uplně slepej ( nelze vyloučit ) tak sem nenašel že by si zkoušel zkratování kabelů ke vstřikům, pokud by bylo v pořádku to že jdou všechny spolu tak by tam dokonce stačili dva hlavní kábly, pokud jich je víc, už toe důvod myslet si že to možná má jít dva a dva . Mohlo by se to zkusit na jinym motoru u někoho, jak to spíná jemu, když v tom porá neni jasno.
tak sem to měřil.. nejsou prošlehlý..(teda 60+ a 80+ MOhmů ale to už je parazitní induktance)
dočasný konec BMW 

dobrá, omlouvám se
, sem fakt někdy slepej asi.
Dál mě nic nenapadá, prostě proč by tam něco zlobilo jen tak zrovna když jsi to celé předělal na jinou kabeláž. Může bejt ten předstih blbej, vim že ste tu řikali , že vstupní hodnoty by neměli bejt špatný, ale stejně bych se na ty kabely podival všude .

Dál mě nic nenapadá, prostě proč by tam něco zlobilo jen tak zrovna když jsi to celé předělal na jinou kabeláž. Může bejt ten předstih blbej, vim že ste tu řikali , že vstupní hodnoty by neměli bejt špatný, ale stejně bych se na ty kabely podival všude .
tu kabeláž sem vzal z mího ex motoru co v klidu jel jak máslo než šel ven..ale asi jo proměřim je komplet všechnyKony píše:dobrá, omlouvám se, sem fakt někdy slepej asi.
Dál mě nic nenapadá, prostě proč by tam něco zlobilo jen tak zrovna když jsi to celé předělal na jinou kabeláž. Může bejt ten předstih blbej, vim že ste tu řikali , že vstupní hodnoty by neměli bejt špatný, ale stejně bych se na ty kabely podival všude .
dočasný konec BMW 

a co takhle rozvody.??
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Ten "odstup" je jasnej - v polovině intervalu 1. skupiny vstřikuje 2.skupina.Ada_CZ píše:Jasne, proc by byly ?.. Ale taky proc by to euromenovi strikalo zaraz kdyz ma dobou Ecu i vedeni..
A jak uz jses zminil, je jedno jestli se to vstrikne pred otevrenim saciho ventilu..
Jedna se o to, ze presnou hodnotu casoveho odstupu mezi temi okruhy tady nikdo zrejme nezna..
Hypoteticky - pokud tam nejaky odstup je, tak zrejme konstantni... Tzn. ze by tento problem nemel byt zpusoben zadnou vstupni informaci do Ecu.
Šestiválce to tak mají.
Proč by ale u M40 šly obě větve současně, nevím - k čemu by pak byly dvě...?
Pokud jen kvůli zatížení výstupů, pak opět nedává smysl dělat ze skupinovýho vstřikování simultánní (jako u M10).
Nevím - ať se vyjádří, kdo ví, pro mě je to záhadný.
Venco, na zaklade logickych argumentu tedy zrejme soucastne vstrikovat nemaj..
Vstupni signaly do jednotky vyloucene nejsou.. (jen to ze nezpusobuju soucasne vstrikovani dvou vetvi)
Euromene: Ten motor si zastavoval, mas info o tom jak slapal predtim?
A jinak on prece chvili fungoval - tak to bych spis na mechanickou zavadu typu tesneni nebo praskla hlava spis nevidel.. nevím..
Vstupni signaly do jednotky vyloucene nejsou.. (jen to ze nezpusobuju soucasne vstrikovani dvou vetvi)
Euromene: Ten motor si zastavoval, mas info o tom jak slapal predtim?
A jinak on prece chvili fungoval - tak to bych spis na mechanickou zavadu typu tesneni nebo praskla hlava spis nevidel.. nevím..
hele přemejšlim o tom chvíli fugoval.. rozhodně se změnil zvuk.. zněl jako nějakej "americkej buik" a strašně kysele smrděl..bylo to dost dráždivý a nepříjemný.. to sem típl a tim to zkončilo...Ada_CZ píše:Venco, na zaklade logickych argumentu tedy zrejme soucastne vstrikovat nemaj..
Vstupni signaly do jednotky vyloucene nejsou.. (jen to ze nezpusobuju soucasne vstrikovani dvou vetvi)
Euromene: Ten motor si zastavoval, mas info o tom jak slapal predtim?
A jinak on prece chvili fungoval - tak to bych spis na mechanickou zavadu typu tesneni nebo praskla hlava spis nevidel.. nevím..
předtim šlapal jak švýcarky.. minimálně máca váca bali spolecnik kony to viděli.. pak ta bouračka z který em odjel a pak už jen toto
dočasný konec BMW 

raději napíšu vše co je měněný na motoru co ho mám ať se vyřídí
chladič, víčko rozdělovače*, palivovej filtr, škrtící klapka, hadice na vzduch*, hadice na vodu( k chladiči), kabelovej svazek* (původní byl poškozenej u ventilu aktivního uhlí, dávanej svazek z motoru co šel, stejnej motor M40B16), spodní díl sání se vstřiky* (dáván ze stejného motoru co šel), hadice od palivovýho filtru do lišty, pumpa je tam opět ta co se jednou zadřela a řve jak vosí hnízdo, svíčky NGK* (dvouhroty, modoel teď nevim)
věci označený * sou věci měněný po bouračce
chladič, víčko rozdělovače*, palivovej filtr, škrtící klapka, hadice na vzduch*, hadice na vodu( k chladiči), kabelovej svazek* (původní byl poškozenej u ventilu aktivního uhlí, dávanej svazek z motoru co šel, stejnej motor M40B16), spodní díl sání se vstřiky* (dáván ze stejného motoru co šel), hadice od palivovýho filtru do lišty, pumpa je tam opět ta co se jednou zadřela a řve jak vosí hnízdo, svíčky NGK* (dvouhroty, modoel teď nevim)
věci označený * sou věci měněný po bouračce
dočasný konec BMW 
