ahoj,mám dilema.u bráchovo M40 je něco špatně..když byli ty horka tak v praze uvařil..nechal vychladnout,dolil a dojel domu tady jsem já dolil další vodu odvzdušnil a dnes když jsem jel do prahy tak jsem na dálnici koukal na teploměr a celou cestu byl lehounce přes půlku cca 1mm od prostředku (předtím byl vždy cca 1 mm před půlkou)...
z5 jsem jel po starý silnici a koukam na teplotu a byla až u další čárky za půlkou směrem k červenému...tak jsem pustil topení tak to trošku spadlo a delším bržděním motorem z kopce se telota dostala skoro na polovinu...jakmile jsem ale jel po rovině a vypl topení tak začla lehce stoupat ...pak když jsem vyřadil z kopce tak vyšplhala taplota k čárce za polovinou ale neřelezla..doma jsem zastavil a čekal co bude a teplota spadla k polovině a tam zůstala.... otázkou je co muže být špatně?pumpa?termostat? nebo něco jinýho?
M40 pumpa nebo termostat?
M40 pumpa nebo termostat?
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
K problemu: takhle jak to popisujes, to vypada jako by byly nekde trochu přiucpaný cesty ty vody...hadice/kanaly, poslechnout pumpu, jestli nechrasti...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
tak jsem kouknul na pumpua vypadá že je funkční klade odpor,nemá žádnej vakl a ani žádnej pazvuk nevydává...ale zjistil jsem že je viska KO..tak tam zkusím dát jinou a uvidíme
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
Mne neco podobneho dela 324d, vodni pumpa nova, termostat novy. Ale vzhledem k tomu, ze uz jsem s tim takhle ujel cca 30tis. km tak to asi palice nebude. Navic se voda neztraci i kdyz mi obcas rucicka leze az temer k cervenemu. Tipuji to na viscu nebo zaneseny chladic.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Mě něco podobného dělá E34 M50 B25, za normální rychlosti je ručička tak mm za půlkou a když letim po dálnici tak začne stoupat v závislosti na rychlosti. Při max leze zkoro k červenému a když uberu tak se vrátí zas na ten 1 mm za půlku. V oleji ani ve vodě žádnej náznak emulze, hlava je dělaná cca rok zpátky.Visca nová, vyčistil jsem vapem chladič od hmyzu, nic. Tak jsem koupil novej termostat a o víkendu ho tam fláknu, a jestli to nebude tim tak nevim.
- olda barta
- Příspěvky: 435
- Registrován: 22. 09. 2004 19:11
- Bydliště: Leeds, West Yorkshire, UK
mam podobny problem, aktualne po vymene visky za novou je problem stejny jako pred vymenou
nastartuji motor, necham klepat asi 30 minut a pohoda, rucicka se drzi na spravnem miste...akorat je videt, ze motor se rychleji ohreje, nez si myslim, ze je zvykem....po cca 20 minutach plynule jizdy se rucicka opet splha nahoru k cervenemu poli...zapnu topeni a rucicka leti dolu, ale zastavi se u druhe carky nad normalem....
auto normalne topi, voda se neztraci
co ted ???
vodni pumpa ???
termostat ???
nastartuji motor, necham klepat asi 30 minut a pohoda, rucicka se drzi na spravnem miste...akorat je videt, ze motor se rychleji ohreje, nez si myslim, ze je zvykem....po cca 20 minutach plynule jizdy se rucicka opet splha nahoru k cervenemu poli...zapnu topeni a rucicka leti dolu, ale zastavi se u druhe carky nad normalem....
auto normalne topi, voda se neztraci
co ted ???
vodni pumpa ???
termostat ???
e36 323i coupe............
- olda barta
- Příspěvky: 435
- Registrován: 22. 09. 2004 19:11
- Bydliště: Leeds, West Yorkshire, UK
vyreseno, vadny termostat...olda barta píše:mam podobny problem, aktualne po vymene visky za novou je problem stejny jako pred vymenou
nastartuji motor, necham klepat asi 30 minut a pohoda, rucicka se drzi na spravnem miste...akorat je videt, ze motor se rychleji ohreje, nez si myslim, ze je zvykem....po cca 20 minutach plynule jizdy se rucicka opet splha nahoru k cervenemu poli...zapnu topeni a rucicka leti dolu, ale zastavi se u druhe carky nad normalem....
auto normalne topi, voda se neztraci
co ted ???
vodni pumpa ???
termostat ???
e36 323i coupe............