Cvrkání Hydroštylů
Cvrkání Hydroštylů
Zdravím chci se zeptat jaká je nejméně nákladná oprava hydroštylů cvrká to jak nafťák a kdž doliju trochu olej tak je klid na cca půl roku nevíte co stím? Díky za případné odpovědi. :?
Zkus mít hladinu olej pořád u horní rysky. 

Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
- Bajzík
- Příspěvky: 3381
- Registrován: 17. 08. 2004 08:08
- Bydliště: Okr. J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
kecy kecy, občas vyměnit olej?¨ jo jo to pomůže u 20let starýho motoru, ikdyž on má vlastně "už" 200t kmnazi1945 píše:hele co takhle zkusit vobčas vyměnit volej???![]()
![]()
tyhle závady bejvaj často způsobený špatným volejem.... jinak voprava výde cca 8000a nebo zkus příměs do voleje... ale nějakiu fakt dobrou.. mam stim vcelku dobrý zkušenosti

nikde tady nevidim tu hlavni radu: pokud jsi odhodlanej to resit a mit zas "tichej" motor musis sundat ventildekl a podivat se na vacku: prejed po ni prstem, kdyz ucitis zub - vysral bych se na dalsi investice..kdyz bude dobra, kup nova hydra: cena 8x550,- a urcite chytnes nekoho kdo ma nejakou tu slevu.. montaz je treba sverit nekomu kdo to uz delal..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Kdyz uz se tu rozjela diskuze o hydrostelech, rad bych tu zkonzultoval par veci, ktere jsem zachytil pri procitani mnoha diskuzi na toto tema.
Hydrostely mi cvakaji (1.6 M40), ale zadnej velkej ramus to neni. Motor se ale ve vysokych otackach dusi. Planuju rozdelat pristi tyden ventilove viko, radeji si koupim nahradni tesneni.
Jsou 2 moznosti co tam najdu -
a) vacku jenz bude vizuelne v poradku.
Pokud by vacka byla OK, asi bych casem hydrostely koupil. Cetl jsem tu hodne nazoru na to, ze je vhodne menit i vahadla atd. Ten motor ma poctivych 140k, byl do roku 2007 servisovan v nemecku, tj. nepredpokladam, ze by byvaly majitel "nemecky klobouk" sral na intevaly vymeny oleje.
Hydrostely maji udavanou zivotnost 80 000, tj. myslite ze je mozne aby byly v prdeli jenom oni a jen diky tomu se ted motor dusil ?
b) vyjetou vacku - v tomto pripade asi nic resit nebudu, auto jezdi, a urcite i jeste dlouho jezdit bude.
Pochopil jsem, ze hydrostely jdou vyndat bez sundani vacky pomoci nejakeho udelatka (resp. diky vahadlum by tam mel nejaky prostor na manevrovani byt) - je ma domnenka spravna? Do rozvodu opravdu sahat nechci, rozvodak je relativne novej, tj. ho v planu menit nemam a znovu napinat ten starej je nesmysl.
Ma smysl, kdyz uz budu mit sundane viko, zkusit i ty stare hydrostely vycistit (napr. namocit pres noc treba do petroleje) nebo je spis takto jeste vic dojebu. Kdyby byla vacka OK, tak bych je casem urcite koupil, ale kdyz uz budu mit rozdelane to viko tak bych tohle rad zkusil. Sprchovani vacky hodlam vycistit kazdopadne.
Hydrostely mi cvakaji (1.6 M40), ale zadnej velkej ramus to neni. Motor se ale ve vysokych otackach dusi. Planuju rozdelat pristi tyden ventilove viko, radeji si koupim nahradni tesneni.
Jsou 2 moznosti co tam najdu -
a) vacku jenz bude vizuelne v poradku.
Pokud by vacka byla OK, asi bych casem hydrostely koupil. Cetl jsem tu hodne nazoru na to, ze je vhodne menit i vahadla atd. Ten motor ma poctivych 140k, byl do roku 2007 servisovan v nemecku, tj. nepredpokladam, ze by byvaly majitel "nemecky klobouk" sral na intevaly vymeny oleje.
Hydrostely maji udavanou zivotnost 80 000, tj. myslite ze je mozne aby byly v prdeli jenom oni a jen diky tomu se ted motor dusil ?
b) vyjetou vacku - v tomto pripade asi nic resit nebudu, auto jezdi, a urcite i jeste dlouho jezdit bude.
Pochopil jsem, ze hydrostely jdou vyndat bez sundani vacky pomoci nejakeho udelatka (resp. diky vahadlum by tam mel nejaky prostor na manevrovani byt) - je ma domnenka spravna? Do rozvodu opravdu sahat nechci, rozvodak je relativne novej, tj. ho v planu menit nemam a znovu napinat ten starej je nesmysl.
Ma smysl, kdyz uz budu mit sundane viko, zkusit i ty stare hydrostely vycistit (napr. namocit pres noc treba do petroleje) nebo je spis takto jeste vic dojebu. Kdyby byla vacka OK, tak bych je casem urcite koupil, ale kdyz uz budu mit rozdelane to viko tak bych tohle rad zkusil. Sprchovani vacky hodlam vycistit kazdopadne.
cemu rikas vysoky otacky, to by chtelo priblizit, jako jestli to proste nejde vytocit ani na miste atd...??
co se tyce proplachovani hydrostel - nevim, bylo mi servismanem receno, ze i kdyz je ma v ruce, nepozna ani ktera je spatna/dobra.
domenka, ze jdou vyndat bez sundani vacky je take spravna..nevim jak. sprchovani urcite udela dobre profouknuti kompresorem.
takze hodne stesti
co se tyce proplachovani hydrostel - nevim, bylo mi servismanem receno, ze i kdyz je ma v ruce, nepozna ani ktera je spatna/dobra.
domenka, ze jdou vyndat bez sundani vacky je take spravna..nevim jak. sprchovani urcite udela dobre profouknuti kompresorem.
takze hodne stesti
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990