Výměna gufera

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Výměna gufera

Příspěvek od DAN » 23. 09. 2003 10:15

Jak moc problematický je vyměnit gufero v místě - převodovka - kardan.
Mám z toho docela obavu.
Měl jsem problém jenom zjistit hladinu oleje v převodovce, bez trubky na klíči to prostě nešlo a výměna gufera to bude asi brutáles :roll:
BMW The Ultimate Driving Machine

Luboš

Příspěvek od Luboš » 23. 09. 2003 10:29

Není to taková práce, důležité je správně nové gufero usadit. Když se ti to nepovede, tak ti to po 5000 km zase poteče. Vim o čem mluvim. Ještě jedna rada, kup to nejkvalitnější gufero co existuje.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 23. 09. 2003 12:15

Luboš píše:Není to taková práce, důležité je správně nové gufero usadit. Když se ti to nepovede, tak ti to po 5000 km zase poteče. Vim o čem mluvim. Ještě jedna rada, kup to nejkvalitnější gufero co existuje.
Dík, maj v AuTecu kvalitní, stačí to doufám.
Mě trápí spíš, problém odpojení kardanu, jak to je náročný, abych něco neutrhl, .....nebo vymontoval a pak to nešlo zpět, třeba jestli tam není něco nalisovaný s přeasahem já bych to vyklep a pak to tam nešlo. :roll:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
fifik
Příspěvky: 147
Registrován: 13. 02. 2003 07:52
Bydliště: Bystřice Pod Lop.

Příspěvek od fifik » 23. 09. 2003 12:57

Pokud si dobře pamatuju, tak je to v pohodě. Odmontujěš držák kardanu a pak těch pár šroubů od převodovky. Tam i zpět 15minut

Luboš

Příspěvek od Luboš » 23. 09. 2003 13:08

Přesně tak, nejdříve středové ložisko, aby šel kardan zlomit a potom ty šrouby u převodovky. ještě si nezapomeň kardan označit jak tam byl, doporučuju ho vrátit do té samé polohy kde byl.

Uživatelský avatar
Dali
Příspěvky: 185
Registrován: 17. 07. 2003 11:24
Bydliště: Ústí n. L.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dali » 23. 09. 2003 13:22

Jo a ještě se nemá kardan nechávat vyvešenej, ale vždy podložit...
jezdit se dá jenom autem, anebo BMW...

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 25. 09. 2003 16:29

Kolik to gufero stoji?

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 25. 09. 2003 16:36

V AuTecu cca 350,- na 325i. Jinde to bude tak 400,-.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 25. 09. 2003 21:18

DAN píše:V AuTecu cca 350,- na 325i. Jinde to bude tak 400,-.
Jj, max. 700 dokopy, ked menis aj predne aj zadne...
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 30. 09. 2007 08:43

Hele jak moc náročný je vyměnit guefro?
Na kolik by mě to tak přišlo (gufero+práce) ? Máte někdo zkušenost ?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 30. 09. 2007 18:19

Když máš auto nad hlavou na heveru je to sranda :lol: ale když ležíš na zemi tak to stojí za h…. :twisted: Zeptej se Marannela
Ještě jste zapomněli na sundání výfuku :wink: to je taky prácička,hlavně první díl :twisted:

Uživatelský avatar
Slick
člen E30.cz
Příspěvky: 259
Registrován: 19. 03. 2007 22:45
Bydliště: pendler mezi Prahou a Kladnem

Příspěvek od Slick » 03. 07. 2008 20:19

Stany píše:Když máš auto nad hlavou na heveru je to sranda :lol: ale když ležíš na zemi tak to stojí za h…. :twisted: Zeptej se Marannela
Ještě jste zapomněli na sundání výfuku :wink: to je taky prácička,hlavně první díl :twisted:
s tim vejfukem to neni zas takovej problem 8)
teda alespon u M10ky :lol:
OO=[ ][ ]=OO
'87 E30 316i 1.8
:( RIP
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 03. 07. 2008 21:21

a ta matka jak drží hřídel v převodoce šla všem povolit v pohodě jo?já s tím měl celkem honičku i když byla převodovka venku...
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
Slick
člen E30.cz
Příspěvky: 259
Registrován: 19. 03. 2007 22:45
Bydliště: pendler mezi Prahou a Kladnem

Příspěvek od Slick » 04. 07. 2008 12:28

BMWAK píše:a ta matka jak drží hřídel v převodoce šla všem povolit v pohodě jo?já s tím měl celkem honičku i když byla převodovka venku...
ja myslel ten vejfuk :lol: :lol:
OO=[ ][ ]=OO
'87 E30 316i 1.8
:( RIP
Obrázek
Obrázek

nickey
Příspěvky: 303
Registrován: 24. 10. 2006 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od nickey » 24. 07. 2008 13:41

ta matku na unašeči na převodovce jsem povoloval ve stoje metrovou trubkou.Šlo to blbě.
2xe36 M3,e46 M3,e30 M50 turbo,X5 40d,e30 320i
ex:e30 325i m20,e36 M3,e39 535i,e46 330ci,e90 335i,e39 M5

Uživatelský avatar
Kala
Příspěvky: 256
Registrován: 24. 01. 2008 17:53
Bydliště: Praha TEL:+420775657921

Příspěvek od Kala » 30. 09. 2008 18:08

Chlapi chtel bych se zeptat jak , ze velka ta matka na tom unaseci je a to u obic prevodovky na 325i..Potrebuju si upravit klic na to povoleni, chybi mi jen zjistit velikost, se suplerou tam blbe muzu..

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 30. 09. 2008 20:09

Na zaaretovani unasece je takova spesl páka a pak jde povolit v pohode jinak gufero je dobre pred montazi rozehrat v oleji aby pekne zmeklo pak ho tam hezky rovne naklepnout a zkontrolovat unasec jestli je v nem od gufera vyjetá jakoby drazka zacne to asi chcát znova v tom pripade unasec nechat soustruzníkovi at ho opravi pak hezky ocistit namazat a sup zpatky
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Uživatelský avatar
Kala
Příspěvky: 256
Registrován: 24. 01. 2008 17:53
Bydliště: Praha TEL:+420775657921

Příspěvek od Kala » 30. 09. 2008 20:44

Coz o to proti paku uz mam hotovou ,ale nechce se mi vyrabet dve velikosti klicu na tu matici, ktera ten unasec drzi..

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 30. 09. 2008 20:45

Sopťa píše:Na zaaretovani unasece je takova spesl páka a pak jde povolit v pohode jinak gufero je dobre pred montazi rozehrat v oleji aby pekne zmeklo pak ho tam hezky rovne naklepnout a zkontrolovat unasec jestli je v nem od gufera vyjetá jakoby drazka zacne to asi chcát znova v tom pripade unasec nechat soustruzníkovi at ho opravi pak hezky ocistit namazat a sup zpatky
Kde jsi na tohle přišel? Gufero bych nenahřejval ani omylem maximálně lehce máznost vazelínou jde tam naklepnout bez vetších obtíží.

To samý o tom unašeči, povrch má velmi malou drsnost, kterou soustružením nedocílíš a zmenšíš mu průměr což může způsobovat netěsnost gufera hned o montáže. Jediný co se dá udělat je buď unašeč vyměnit nebo guferu lehce změnit polohu (cca 1mm), aby těsnící břit nebyl přímo v té vyjeté drážce.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Kala
Příspěvky: 256
Registrován: 24. 01. 2008 17:53
Bydliště: Praha TEL:+420775657921

Příspěvek od Kala » 30. 09. 2008 21:04

nemohu-povolit-nalitek-prevodovky-smere ... 44037.html

Tak jsem to nasel zde, budu doufat v to ,ze je to ta 30mm.

Odpovědět